Laantuuko jännite jos harrastaa seksiä?
Se kahden ihmisen välillä oleva kemia, sähkö.
Laantuuko se jos menee sänkyyn sen jalat alta vievän ihmisen kanssa?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Väärä palsta.
Täällä on aihe vapaa.
Ap
Jos kiinnostus on pelkästään fyysistä niin voi laantua. Jos myös nuppien sisältö on yhteensopiva, niin rakastelu on vain suvantovaihe, jonka jälkeen kierrokset nousevat entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä palsta.
Täällä on aihe vapaa.
Ap
Seksiaiheet kuuluvat eri paikkaan.
Ei ole vielä ainakaan laantunut, vaikka joka viikko purettu jännitettä 47 vuotta.
Hetkeksi helpottaa kyllä ja se muuttaa vähän muotoaan.
Ei kyllä laannu!! Se on vaan piste iin päälle!! Sen jännitteen on tarkoitus johtaa seksiin!!
Kai se riippuu mutta itsellä oli tilanne että oli erään miehen kanssa järjetön seksuaaline jännite (mutta varsinainen parisuhde mahdoton koska hän on naimisissa) ja "järkeiltiin" että jos kerran vietetään yö yhdessä niin kyllä se laantuu. No ei laantunut, kasvoi vaan ja 4 vuotta myöhemmin tässä sitä vieläkin ollaan saman kemian kanssa pikkari märkänä ja muna pystyssä toistemme seurassa.
Päinvastoin jos on oikea henkilö. Oon aina ihmetellyt miksi seksiä pitäisi pantata, että seksin harrastaminen muka vähentäisi mahdollisuutta suhteeseen. Itse olen täysin vastakkaista mieltä, ei se ole vaatimus, mutta viivyttely voi myös heikentää mahdollisuutta suhteeseen.
Kouluaikoina olin ihastunut tyttöön, jonka tunsin jo varhaislapsuudessa ja olin pussannut häntä kerhossa. Katselimme toisiamme ja siinä oli valtava jännite. Mietin päivästä toiseen, miten saisin hänet ja miten kiihkeää meidän seksi olisi. Lopulta hain häntä tanssimaan hidasta kappaletta oppilaskunnan järjestämässä bänditapahtumassa ja siitä eteenpäin olimme pari. Seksi oli kiihkeää, niin kiihkeää kuin olin aina kuvitellut. Meidän tapauksessa ei laantunut, kävin tulikuumana häneen ja hän nautti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin jos on oikea henkilö. Oon aina ihmetellyt miksi seksiä pitäisi pantata, että seksin harrastaminen muka vähentäisi mahdollisuutta suhteeseen. Itse olen täysin vastakkaista mieltä, ei se ole vaatimus, mutta viivyttely voi myös heikentää mahdollisuutta suhteeseen.
Niin just. Se viivyttely lopulta tappaa sen jännitteen, kun huomaakin, et ei toista todennäköisesti kiinnosta, kun mitään ei tapahdu.
Sehän vaan lisää sitä jännitettä.
N47
Väärä palsta.