Onko sinusta sopivaa iskeä kaupassa treffiseuraa???
Omat kauppareissut on hyvin asiallisia, ja rajoittuu elintarvikkeitten ostamiseen.
Hyvin yksinkertaista.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on sopivaa missä vain. Tai no ehkä arkunkantajaa tai alttarille kävelevää morsianta on hyvätapaista olla yrittämättä.
Ainakin minä voin jo edeltä luvata että sitten kun kanna isäni tai äitini arkkua (toivottavasti oma terveys kestää), niin en pahastu jos joku kysyy ehtisinkö tilaisuuden jälkeen kahvittelemaan. Enemmän kiusallista olisi tilanne missä maistraatissa omaa vuoroa odotellessa ja tuleva vaimo vieressä pyydettäisiin treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku muistaa ne sinkkukorit? Aikamoisen myötähäpeää herättävä keksintö.
Onko jossain vielä? kannatan uudelleen niiden ottamista käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on. Miksei olisi? Hiukan mukavaa jutustelua ja sitten vaan kysymys lähtisikö joskus kahveille.
Varmistakaa nyt ensin että kohde on sinkku.
Ei kiitos. En käy kaupassa sitä varten että joku tulee iskemään.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku muistaa ne sinkkukorit? Aikamoisen myötähäpeää herättävä keksintö.
Omalla paikkakunnallani en näitä nähnyt ikinä, en olisi itsekään käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihan hiessä ja ärtynyt kaupassa käydessä. Ihmettelisin jos joku tulisi iskemään.
Hiessä? Kaupassa on kylmä.
Ärtynyt? Miksi?
Tietenkin.. 😊 Olen tullut isketyksi ja olen itsekin iskenyt. Vanhan ajan tavat toimivat paremmin kuin tinder, tietty varattuja osuu enemmän kohdalle. Mutta onneksi 99% ihmiset korrektisti kertovat olevansa varattuja.
Jos nainen on hoikka ja samanikäinen tai nuorempi ja lapseton ja perusnätti ja urheilullinen niin voi iskeä omantasoisiaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hoikka ja samanikäinen tai nuorempi ja lapseton ja perusnätti ja urheilullinen niin voi iskeä omantasoisiaan miehiä.
Kuules, on olemassa muutakin elämää kuin sinun neitseelliset filleröidyt naishaaveesi. Meidän tuttu jenkkakahvoineen, selluliitteineen, eronneena, 1 lapsi, iski kaupan lihatiskiltä vahingossa itselleen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä on kalja ja hk:n Bleu ja koneviesti niin mehh, ei ole kiva iskeä kaupassa ketään.
Jos nuoren naisen ostoskorissa on tuollaiset eväät niin kihlat poimitaan kultasepältä matkalla maistraattiin.
Nirppanokkaista pyöreäprillistä rucolaraejuustowokettajaa on jo nurkat väärällään nillittämässä jostain "arvoista"
Inhoan muutenkin kaupassa käymistä ja vielä siihen sitten joku itseään tyrkyttämään.
Minulla on takana 170 yhden yön panoa ja pari kolme olen niistä kaupasta ihan hakenut.
T.nainen
En itse ainakaan tykkäisi, että joku tulee siihen iskemään ja pällistelemää kun ostoskorissani on lohtusuklaata, eineksiä, siideriä, pimppapyyhkeitä ja paskapaprua.
En tykkäisi. Olen siellä ostoksilla, en hakemassa seuraa.
mun mies iskee missä vaan! se kauppaa vaikka mitä ikinä tavaraa ja antaa puhelinnumeroitaan, stalkkaa mua myös netissä ja vie mun sotun. Luultavasti lukee tämäänkin. Terveisiä vaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi sehän olisi ihanaa
Minustakin olisi ihanaa. En pelästyisi jos joku mies lähestyy kaupassa, koska luultavasti hän olisi selvinpäin ja rohkea. Baarissa hätistelisin moiset pois.
Miksi sinä siellä baarissa olisit?
Hätistelemässä muita pois
Vaikka tavataan sanoa, että sen kumppaninsa tai vaikka "vain" treffiseuralaisensa voi löytää ja kohdata missä vaan, niin ainakin Suomessa moraalisesti yleisesti hyväksytyt paikat nimenomaisesti yrittää iskea ja löytää omansa ovat kyllä varsin ahtaat. Pääsääntöisest se on mahdollsit vain paikoissa, joissa on alkohli enemmän tai vähemmän läsnä, Ta sitten netin ja tinderin kaltaiset sovellukset. Ja tai yhteisten kavereiden ja tuttavien kautta/ muutoin sellaisesta ympäristöstä, josta tuntee / tietää jollain tavoin toisen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on sopivaa missä vain. Tai no ehkä arkunkantajaa tai alttarille kävelevää morsianta on hyvätapaista olla yrittämättä.
Alttarille kävelevä on vielä kosher, mutta alttarilta kävelevä on ehkä jo liikaa.
Miksi sinä siellä baarissa olisit?