SDP:n Antti Lindtman poistelee paniikissa todella arkaluonteisia kuviansa jotka levisivät eilen netissä?
Viime yönä ennen kello kahta joku hänen äänestäjänsä latasi kolme todella arkaluonteista kuvaa Lindtmanin facebook päivitykseen ja kysyi pitävätkö nämä kuvat paikkaansa, kuvat poistui muutamassa minuutissa. Lindtman päivystää paniikissa someansa kello 2 yöllä?
Kommentit (1938)
Onko Antilla poikaystävää, kun tuo h o n o s t e l u on näköjään kiinnostanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskas Lindtman eroaa puolueesta. Ainiin mä unohdin. Vasemmistolla on eri säännöt:)
Demareille kelpaa vaikka olisit tuomittu kissanpolttaja.
Tai insesti-isä.
S e y d o u kelpaisi vaikka ministeriksi. RKP:kin pystyisi tukemaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta voisi taas täällä kerrata mitä poliitikot ovat touhuilleet.
Enimmäkseen siis aina kuitenkin persut.
IS: Nxtsitervehdys eduskunnassa päätyi uutiseksi Israelissa
Mikä taas johtui punavihreiden raivokkaasta markkinoinnista. Jatkavat samaa touhua kuin Neuvostoliiton aikaan. Jos Neuvostoliitto ei reagoinut johonkin, niin nämä sitten riensivät Kremliin selittämään, minkä takia Suomea pitäisi kurmoottaa. Ja näitä saastaisia tyyppejä on edelleen poliitikassa aktiiveina.
En kannata mitään kansallissos.listista skeidaa, vaan jyrkästi vastustan. Mutta joidenkin vanhojen juttujen kaivelu menee jo sairauden puolelle. Pääasia on, että tyyppi tajuaa, ettei semmoista voi tehtävässä tehdä ja lopettaa sen. Tämähän olisi suorastaan ihanteellinen tilanne, kun tyyppi näin tekisi parannuksen.
Vierailija kirjoitti:
seurailija kirjoitti:
sirkus tulee olemaan ihanaa
Tuskin. Nehän poistuivat pian ja jos tulevat uudelleen, Suomen punavihreä toimittajakunta huolehtii asian hautaamisesta nopeasti.
Olisi toki mielenkiintoista tietää, mitä ihmeen kiinnostavaa Lindtmanista voi kuvata. Vaikea kuvitella.
Jos Lindman siivotaan puheenjohtajavaalista ulos, on tilanne vakava. Lopulta yhdestä Suomen karmeimmista olioista eli Krista Kiurusta tulisi ilmeisesti puheenjohtaja.
Onneksi on tämä ja vastaavat palstat, joissa ainakin jollain tavalla mahdollisuus toisinajatteluun. Yle on niin selkeästi puolensa valinnut ja ajanut Junnilan kohussa "väärin äänestetty" -agendaansa. Nyt Antin mokailut selitellään opiskelijan hölmöilynä ja kuvien levittäjää paheksutaan. Jos tuommosia kuvia leviäisi jostain per susta, olis Ylellä jo täysi lynkkaus ollut aamusta asti käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seurailija kirjoitti:
Tuskin. Nehän poistuivat pian ja jos tulevat uudelleen, Suomen punavihreä toimittajakunta huolehtii asian hautaamisesta nopeasti.
Olisi toki mielenkiintoista tietää, mitä ihmeen kiinnostavaa Lindtmanista voi kuvata. Vaikea kuvitella.
Jos Lindman siivotaan puheenjohtajavaalista ulos, on tilanne vakava. Lopulta yhdestä Suomen karmeimmista olioista eli Krista Kiurusta tulisi ilmeisesti puheenjohtaja.
Onneksi on tämä ja vastaavat palstat, joissa ainakin jollain tavalla mahdollisuus toisinajatteluun. Yle on niin selkeästi puolensa valinnut ja ajanut Junnilan kohussa "väärin äänestetty" -agendaansa. Nyt Antin mokailut selitellään opiskelijan hölmöilynä ja kuvien levittäjää paheksutaan. Jos tuommosia kuvia leviäisi jostain per susta, olis Ylellä jo täysi lynkkaus ollut aamusta asti käynnissä.
Yle verolla tehdään tämäkin mahdolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirapuistokuvat ovat melko omituisia.
Niissä tosin ei taida ana esiintyä.
Emme ole nähneet vielä kaikkia kuvia. Niitä oli kuulemma yht. 3500.
Toivottavasti tuo kuvien vuotaja nyt pitää pintansa, eikä sorru painostuksen alla. Toivottavasti henkilö myisi kuvia seiskalle.
Hyvä puoli tässä oli se, että ei tullut sisällissotaa vaan ollaan yhtä isoa perhettä kaikki eli nasuja
Vierailija kirjoitti:
seurailija kirjoitti:
Mutta se ei hautaa n a t s e j a eikä biletä niiden kanssa.
Olihan vähämielinen prinssi Harrykin pistänyt natsiunivormun päälleen joihinkin kekkereihin. Selvisi anteeksipyynnöllä. Antinkin kannattaisi tehdä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi poistaa kun ei ole kyseisten tilien omistaja. IP näyttää että äärioikealta tuulee. Joko keikkuu nasuhallitus? Kieltäytyykö Sauli nimittämästä nasun tilalle lastenraiskaajaa?
Ai että tämäkin on hallituksen syy, että oikein kehdattiin oikealta laidalta levittää tällaista materiaalia. Ootte te vassarit hupiukkoja. Mä kiitän siitä, että ootte olemassa, koska takaatte kyllä huumoria tähän elämään. Mä olen itse tietoliikenteen DI, niin kerroppas mulle, että miten ip:stä näkee, että tulee "oikealta" Vassarin mukaan siinä lukee varmaan 88? Mutta nythän vasemmistokin käytti kyseistä numeroa, joten vaikeaksi menee? Vai lukeeko siinä IP:ssä kenties headerissa "persu"
tracert 88.88.88.88
ti0171a401-0340.bb.online.no [88.88.88.88]
over a maximum of 30 hops:
Joku norjalaissivu? Ilmankos, noiltahan tulee sitä ns. kirkonpolttoheviäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo ole lukioaikaisia juttuja eikä tehty missään rasistisessa mielessä kuten persujen aikuisten nazzi-jutut?
Eikös herra itse todennut, ettei minkäänlainen vitsailu asian tiimoilta ole ok.
Oli kuitenkin itse vitsaillut.
Yllättikö? kirjoitti:
Persuilla näköjään vähissä ministerimateriaali 😂
Hei, täällä keskustellaan denari-Antista eikä persuista. Mene punavihreiden kulissiesi kanssa toiseen ketjuun. Täällä saat vain alapeukkuja 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuo kuvien vuotaja nyt pitää pintansa, eikä sorru painostuksen alla. Toivottavasti henkilö myisi kuvia seiskalle.
Ne kuvat taitaa olla Antin omaisuutta. Mutta voitaisiinko niitä ulkomaille myymällä kuitata SDP:n Suomelle tekemä 50 miljardin velka??? Tähän voitaisiin kyllä käyttää Seiskan yhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuotaja? Ne on ollu netissä kenen tahansa ladattavana. Sama kun väittäisi että googlen logo on vuodettu jos se on sulla koneella tallennettuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo ole lukioaikaisia juttuja eikä tehty missään rasistisessa mielessä kuten persujen aikuisten nazzi-jutut?
Eikös herra itse todennut, ettei minkäänlainen vitsailu asian tiimoilta ole ok.
Oli kuitenkin itse vitsaillut.
Eli ilmeisesti ottaa hyvinkin tosissaan itse nämä nasuilut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puoli tässä oli se, että ei tullut sisällissotaa vaan ollaan yhtä isoa perhettä kaikki eli nasuja
TÄMÄ! Ja saadaan vastedes aina Suomeen PS-hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antilta ihan asiallinen selitys tapahtumista Iltalehdessä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8f2a7952-d5ef-4d7e-9ed4-5e2627bac…En ollut nasse ja oli vain humalainen ylilyönti ja kaikki on hyvin koska en ole kokoomuslainen tai persu. Tuossa se tiivistettynä. Yllätys yllätys.
Mutta anttihan on ollut positiivinen ukrainanazien aseistamisessa&varsustamisessa. Siis ne samat nazzit jotka ovat systemaattisesti tehneet ihmisoikrusrikoksia ja ihan jäätäviä hommia siellä.
Ihan sama mitä täällä häärää, käytännössä kuitenkin korkeimman profiilin ystävä sikäläisille nasuille.
Niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuotaja? Ne on ollu netissä kenen tahansa ladattavana. Sama kun väittäisi että googlen logo on vuodettu jos se on sulla koneella tallennettuna
Ja ovat taatusti aika helvetin monen yliksen jonnen koneille ladattuina. Ja pölhömedian edustajat ei tätä tajua.
Olis kyllä hauska nähdä, kuinka isoiks ihmisten silmät pullistu, ku ne äkkäsi tän ketjun av:lta. Mulla oli ainakin kananmunan kokoiset.