Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanneksella, 38, Tinderissä jäätävä flaksi

Vierailija
04.07.2023 |

Selvästikin niitä kuuluisia jännämiehiä...

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009651815.html

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kahdessa Tinderpäivässä 37v. naisena 2400 tykkäystä (näin määrät Goldilla), että kai tavismieskin saa helposti treffikumppaneita parisataa? Sen koommin en Goldia enää ottanut ku ne harvat mistä itse tykkäsin pääsääntöisesti tykkäs takaisin. Ja yks tykkäys on pian aviomies 💕

Tavismies saa pari tykkäystä kuussa. Sitten lisäksi pieni lauma nuoria thai-tyttöjä joista ei saa selvää mitä huijausta ne edustaa.

Vierailija
62/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naurata,kun itse on aina puutteessa avioliitossa. Ja sit joku vetelee työkseen nuoria naisia.

M38

No miksi olet liitossa, jossa joudut elämään jatkuvassa puutteessa? Kyllä toimivaan liittoon kuuluu säännöllinen seksi.

Syitä voi olla monia esim. Lapset lähtee naisen mukaan, sehän on selvä. Talon joutuu maksamaan kahteen kertaan. Päälle elatusmaksut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismies saa tinderistä hyvin treffiseuraa, mikäli on maksullinen versio, ei heti kättelyssä ehdota sänkytouhuja eikä nirsoile naisen suhteen. Suurin osa naisista 40+ mammoja, joita en edes vilkaise irl.

Vierailija
64/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli. Joukossa varmasti hyviäkin tyyppejä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kahdessa Tinderpäivässä 37v. naisena 2400 tykkäystä (näin määrät Goldilla), että kai tavismieskin saa helposti treffikumppaneita parisataa? Sen koommin en Goldia enää ottanut ku ne harvat mistä itse tykkäsin pääsääntöisesti tykkäs takaisin. Ja yks tykkäys on pian aviomies 💕

Tavismies saa pari tykkäystä kuussa. Sitten lisäksi pieni lauma nuoria thai-tyttöjä joista ei saa selvää mitä huijausta ne edustaa.

Vierailija
65/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee, naisilla on mitä valita.

Vierailija
66/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään"

Miksiköhän silti naisista harva on sinkku, vaan tyrkyttää itsensä luomakunnan kruunun poljettavaksi?

Vierailija
67/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naurata,kun itse on aina puutteessa avioliitossa. Ja sit joku vetelee työkseen nuoria naisia.

M38

No miksi olet liitossa, jossa joudut elämään jatkuvassa puutteessa? Kyllä toimivaan liittoon kuuluu säännöllinen seksi.

Erosin tuollaisesta suhteesta enkä ole kuuteen vuoteen tavannut sellaista jonka haluaisin tekevän tarpeensa minuun.

T31

Vierailija
68/72 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni Tinderistä rajautuvat siihen kun tuntemani miehet vertailivat Tinder-menestystään. Katsottiin profiilit, tykkäykset ja kaikki.

Vain yhdellä oli menestystä, ja heppu on juurikin Johanneksen kaltainen pelimies. Selkeästi keskivertoa komeampi, ja profiiliin laitettu juuri se mitä naiset haluavat nähdä ja lukea, ml. heikkoudet jotka olivat tarkkaan valittuja eikä suinkaan miehen oikeita heikkouksia (joita olisivat mm. pettäminen, narsistiset piirteet ja 35+ ukkomiehen mieltymys lukiotyttöihin joiden kanssa heppu paneskeli kun vaimo oli raskaana).

Ihan hyvännäköisillä tavismiehillä ei minkäänlaista menekkiä. Edes urheilullinen ja komeahko heppu ei pärjännyt, vaikka löysi myöhemmin livenä kauniin ja urheilullisen naisen.

Nainen taas voi olla melkein mitä tahansa ja matcheja satelee. Toki match ei todellakaan ole sama asia kuin että mies olisi "valittavissa".

Joka tapauksessa, tajusin että Tinder olisi ajanhukkaa.

Vierailija
69/72 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta naisille. Käsi ajaa saman asian.

Vierailija
70/72 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmenkymmenen vuoden jälkeen alkaa jo kummatkin kädet tympiä.

Vierailija
71/72 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että mitähän ihmiselle jää loppujen lopuksi käteen jatkuvasta panemisesta... Bodycount?!

Itselleni jäi käteen.

Vaikeus luottaa naisiin., en oikein luota enää uskollisuuteen.

Sitoutumisen vaikeudet.

Erektio häiriö. Kun on pelannut seksin läpi normaali parisuhde seksi on vähän tylsää

Vierailija
72/72 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmenkymmenen vuoden jälkeen alkaa jo kummatkin kädet tympiä.

Yksi sana: teskulamppu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä