IS: Sisäministeri Rantanen (ps.) on tuhonnut suuren määrän somepostauksiaan
On ilmeisesti kiusallisia asioita, jotka vievät ministerin salkun lähiaikoina, kun poistetut viestit kaivetaan esiin. Lisäksi on tykännyt kommenteista, joissa toivotaan venepãkolaisten kuolemaa.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt ap demarien LIntmannin viimeismmät kohukuvat?
Ai teinikännibilekuvat? Apua Sanna ja Antti ovat käyttäneet alkoholia ja juhlineet! Paavo piirsi seinään!
Vs. Natsismi, valkoinen ylivalta, kuoleman ja väkivallan toivominen toisille
Yritätkö nyt laittaa Lindmanin todistetut natsikytkökset huonon huumorin pikkiin?
Ei vaan Lindtman lähtee jos Lindtman on na tsi, kuten kuuluukin. Teidän mielestä ei kuulu. Tämä on minun ja sinun välinen ero. Todisteet kehiin.
Jep. Sinäpä sen sanoit. Todisteet kehiin. Ehkä se kaikkein uskottavin tietolähde ei kuitenkaan ole jonkun ylilauta-jonnen pykäämä sivusto jossa harrastaa kuvan käsittelyä pilottirotsi päällä. Se ei ihan riitä todisteeksi mistään, paitsi siitä jonnesta.
Mari valmistautuu kesätauon jälkeen välttämättä odottavaan epäluottamusäänestykseen.
Itse olen iloinen että sisäministerinä on nyt Ohisalon vastakohta, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Nehän oli jotain nuoruuskuvia eikä liittynyt politiikkaan mitenkään.
Rantasesta tuli heti julkkis ulkomailla. Ikävä vaan että tuossa häpeällisessä valossa. Kauhukabinetti ei kauaa kestä.. Onneksi.
Ei rkp:n porukka voi äänestää luottamusta tollaiselle nasselle. Se on luottamusäänestys ja Mari saa eduskunnalta kenkää.
Parempi olisi tajuta erota itse eikä päästää asiaa äänestykseen.
Rantasen ministeriura tais olla lyhyt.
Keskusteluketjun yhteydessä Rantasen nimellä ja kuvalla varustettu profiili kiittää tekstin lukijoita ja puhuu olevansa turhautunut tilanteeseen.
– Ei minulla tavan tallaajalla ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää tuoda esiin niitä ajatuksia joita niin omassa päässä kuin käymieni keskustelujen pohjalta kumpuaa. Voi miten olisikaan nyt mukava olla d i k t a a t t o r i.. Mitä tulee näihin poliittisiin nimityksiin niin ei auta muu kuin yrittää saada ministeriöt täyteen meikäläisiä niin eiköhän meno ole toisenlaista. Toimet olisivat hieman toisenlaisia, käyttäjä kirjoittaa.
– Ja ei en pelkää mitään enkä ketään. Tai no jos tuossa takapihalla seisoisi Sipilän p a r t a l a p s i pitkäpiippuisen kanssa niin pelkäisin kyllä...
Jos SDPssä on tällaista väkeä niin silloinhan myös oppositiossa on hallituksen kannattajia.
Ei se Rantanen lähde, Purra vetää taas känkkäränkkäkohtauksen ja Orpo kunnon lapasena taipuu koska köyhän ruoskinta menee moraalin edelle.
Seuraavana eroaa Mari Rantanen... Farssi jatkuu.🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluketjun yhteydessä Rantasen nimellä ja kuvalla varustettu profiili kiittää tekstin lukijoita ja puhuu olevansa turhautunut tilanteeseen.
– Ei minulla tavan tallaajalla ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää tuoda esiin niitä ajatuksia joita niin omassa päässä kuin käymieni keskustelujen pohjalta kumpuaa. Voi miten olisikaan nyt mukava olla d i k t a a t t o r i.. Mitä tulee näihin poliittisiin nimityksiin niin ei auta muu kuin yrittää saada ministeriöt täyteen meikäläisiä niin eiköhän meno ole toisenlaista. Toimet olisivat hieman toisenlaisia, käyttäjä kirjoittaa.
– Ja ei en pelkää mitään enkä ketään. Tai no jos tuossa takapihalla seisoisi Sipilän p a r t a l a p s i pitkäpiippuisen kanssa niin pelkäisin kyllä...
'Voi miten olisikaan nyt mukava olla d i k t a a t t o r i.. Mitä tulee näihin poliittisiin nimityksiin niin ei auta muu kuin yrittää saada ministeriöt täyteen meikäläisiä niin eiköhän meno ole toisenlaista.'
Juu kyllä tällainen henkilö on täysin sopiva ministeriksi, ainakin Orpon mielestä. Haaveilee diktaattorin asemasta ja iloitsee kun siirtolaislapset hukkuu Välimerellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei rkp:n porukka voi äänestää luottamusta tollaiselle nasselle. Se on luottamusäänestys ja Mari saa eduskunnalta kenkää.
Parempi olisi tajuta erota itse eikä päästää asiaa äänestykseen.
Mitäpä RKP ei tekisi pakkoruotsin säilyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niissä oli kun en ole itse asiasta edes kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla ei ajatella näin. Nat*sisympatioita/taustaa omaavilla ei asiaa ministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen iloinen että sisäministerinä on nyt Ohisalon vastakohta, oikeasti.
Humaanin tohtorin vastakohta lienee elämäm koululais nazzzi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, eikö siellä juhlittu nimenomaan jossakin puoluetoimistolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niissä oli kun en ole itse asiasta edes kuullut?
Teinien kännihassuttelua. Se toki bärsuista kauheampaa kuin lasten kuolemilla hekumointi tai suoranainen masturbointi. Miksi persut masturboivat lasten kuolemilla?
Mitä ihmettä, mistä te imette vaikutteenne, kun toivotte oman maan hallituksen kaatuvan. Tai tietäähän sen.
ja varsinkin mielivallasta.