Olen Mensan jäsen eli älykäs, miksi se harmittaa sinua?
Kommentit (24)
Ei todellakaan ota päähän. Mitä olet tehnyt älykkyydellä? Mikä on koulutuksesi? Mikä on työpaikkasi?
Miksi haluat päteä vähempi älykkäiden palstalla? Etkö pärjää tieteellisessä keskustelussa?;
Olen Mensan jäsen eli älykäs, miksi se harmittaa sinua?
- Koska olen itsekkin Mensan jäsen. Mensaan liityin, koska olen narsisti. Oon varmasti sua älykkäämpi ja ylipäänsä ärsytää kaikki, jotka luulee olevansa mua fiksumpia (mitä eivät ole)!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ota päähän. Mitä olet tehnyt älykkyydellä? Mikä on koulutuksesi? Mikä on työpaikkasi?
Ammattikorkeakoulututkinto eli akateemikko. Olen tällä hetkellä työtön koska töihin haetaan vain typeriä duunareita jotka osaa ajaa trukkia ja muuta tuollaista jonka robotti tai koulutettu simpassikin hoitaisi. Käytän aikani ajattelemalla syvällisiä ja laatimalla kaikenkattavaa teoriaa todellisuuden rakenteesta.
T: Huippuälykkö ja akateemikko
Ainoastaan siksi, että odotan älykkäältä enemmän.
Jee, wanhojen hyvien aikojen provoja.
Taidat tehdä näitä provojasi kännissä, tunnusta!
Joko MENSA on saanut alapää-pesukoneet ja feminismin rauhoitettua hallituksessaan?
Mensan lihaliemikuutiot ei ole älykkyystesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikorkeakoulututkinto eli akateemikko. Olen tällä hetkellä työtön koska töihin haetaan vain typeriä duunareita jotka osaa ajaa trukkia ja muuta tuollaista jonka robotti tai koulutettu simpassikin hoitaisi. Käytän aikani ajattelemalla syvällisiä ja laatimalla kaikenkattavaa teoriaa todellisuuden rakenteesta.
Duunareista on sentään jotain konkreettista hyötyä toisin kuin käsienheiluttelijoista.
Kaikki tietämäni Mensa-ihmiset peittävät mielisairauttaan Mensa-tuloksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ap, niin 5/5 🤣
Ei juma. Oon niin tyhmä, etten oo tajunnut edes kadehtia. Nyt vasta hoksasin, että olis varmaan pitänyt.
Ihanaa, sä tulit takaisin 🎉🎊👍
PS, 21v poikani on oikeasti Mensan jäsen, miksi se kismittää sinua?
Jos olisit Mensan jäsen, tietäisit ettei se ketään kiinnosta, saati harmita. Nähdään syyskokouksessa! Paitsi, ettei...
Älykkyys pelottaa vähemmän älykästä.
On aika erikoista, että älykäs ihminen voi olla noin htin tyhmä.
En ole Mensan jäsen mutta äo mitattu 157. Ei harmita.
Ei tuollainen typeryys voi ottaa päähän