Kävitkö Suviseuroissa?
Suviseurat oli sitten Kauhavan lentokentällä.Kävitkö tänävuonna Suviseuroissa?
Oletko edes koskaan käynyt Suviseuroissa?
Kommentit (38)
Millaista tuhoa saivat tänä vuonna aikaan? Aiemminhan on sotkettu yksityisalueita ja laskettu vessasäiliöiden sisällöt luontoon.
Täällä oli SuviSeurat 2018.En käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mielenvikaisten kokoontuminen.
Näitä olisi sitten noin 86000.
Ihan parasta kesässä! Tuntui niin hyvältä olla siellä. Onneksi kesäseuraradio kuuluu vielä usean viikon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta kesässä! Tuntui niin hyvältä olla siellä. Onneksi kesäseuraradio kuuluu vielä usean viikon.
Siunausta sinulle.
En käynyt enkä kuunnellut. Olen monena aikaisempana vuonna käynyt ja ollut. Olen joskus ollut mukana järjestelyissäkin.
Nyt en edes kuunnellut.
Olen ollut nuorempana lestadiolainen. Pitkän irtautumisprosessini tärkeä käännekohta oli viimevuoden suviseurat. Kotona saarnaa kuuntelin. Puhuja puhui itsensä niin räikeästä pussiin, että pakko oli sulkea radio. (Asia X ei ole synti, mutta jos sen teet, pitää sinun tehdä siitä parannus, muuten joudut "ulos Jumalan valtakunnasta".) (Itse en ole tuota kyseistä ei-syntiä tehnyt.)
Kävin silloin pikaisesti, kun suvarit olivat Lumijoella. Siitä on jo useita vuosia.
Kuuntelin youtubesta ja seuraradiosta.
Vierailija kirjoitti:
Millaista tuhoa saivat tänä vuonna aikaan? Aiemminhan on sotkettu yksityisalueita ja laskettu vessasäiliöiden sisällöt luontoon.
Kemssantyhjrnnyspaikat oli merkitty aiempaa selkeämmin niin ei varmaan tarvinnut kenenkään ruveta ympäristörikolliseksi.
Kävin ekaa kertaa Muhoksen jälkeen ja oli mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemssantyhjrnnyspaikat oli merkitty aiempaa selkeämmin niin ei varmaan tarvinnut kenenkään ruveta ympäristörikolliseksi.
Miksi alapeukut? Etkö ollut paikalla vai oletko näkörajoitteinen?
Oliko nitä koskaan Helsinki? Terv.ei autoa, lisäksi vähä varanen ei matkalippuun varaa ,edes metrolla kulkea.
Kuuntelin kyllä SuviseuraRadioa.