Onko nainen kauniimpi 35 vai 25-vuotiaana?
Kommentit (10)
Riippuu myös katsojasta. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä jne.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös katsojasta. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä jne.
Tykkääkö joku oikeasti äideistä vai tyytykö vaan kun ei saa tytärtä?
Sanoisin, että yleensä 25v. Elintavoista riippuen joku voi olla 35v vielä melko saman näköinen kuin 25-vuotiaana.
Tosin joku saattaa olla myös 35-vuotiaana hehkeämpi kuin 25-vuotiaana, jos on ollut 25v vaikka ihan rapakunnossa eikä pitänyt huolta itsestään.
Ja riippuu toki kuka katsoo. Varmaan yleinen mielipide kuitenkin on, että moni on hitusen hehkeämpi 25v kun 35v mutta mitä väliä. :D
Olen itse nyt 28, ja kyllä olen ollut mielestäni kasvoistani kauniimpi 20vuotiaana kun nyt. Paino on pysynyt tismalleen samana ja kroppa ei hirveästi näytä muuttuneelta. Kasvojen iho ei ole niin elinvoimaisen näköinen enää kun 8 vuotta sitten.
Minusta pääsääntöisesti 35. Ihan vain siksi, että silloin ollaan yleensä löydetty se itselle sopiva tyyli, niin ihon hoidon, meikin, hiusten kuin pukeutumisenkin suhteen. Osataan tuoda ne parhaat piirteet esiin tyylikkäällä tavalla ja on varaa käyttää laadukkaampia tuotteita.
Poikkeuksiakin on. Paljon.
Aika monen kohdalla sanoisin, että 35-vuotiaana. Kaksvitosena voi olla vielä melko lapsenkasvoinen, päälle kolmekymppisenä alkaa näyttää ns. aikuiselta itseltään. On löytynyt oma tyyli ja olemuksessa on tietynlaista rentoutta ja varmuutta. Esim. Suvi Teräsniska on tänä päivänä paljon paremman näköinen kuin vielä 10 vuotta sitten (on nyt 34).
Moni sen sijaan on mennyt kolmekymppisenä sörkkimään kasvojaan joillain botoxilla ja mesolangoilla, joka taas tekee ikäistään vanhemman näköiseksi, vaikka tavoite on päinvastainen. Silloin voi sanoa, että kaksvitosena oli vielä kaunis.
Tosi yksilöllisiä juttuja nämä tietenkin on.
Riippuu naisesta.