Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset jaksaa remontoida

Vierailija
04.07.2023 |

Meillä ei remontoida koskaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset jaksaa valittaa.  :)

2/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vähän pakko. Mä en osaa läheskään kaikkeas tehdä itse, joten silloin käytän ammattilaista. Kesälomani on vasta elokuussa, mutta silloin ajattelin hoitaa työhuoneen remontin loppuun. Sain muuten aikoinaan täältä AV:ltä nuoren miehen maalaamaan mun työhuoneeni seinät ja katon. Oli mukava nuorukainen ja teki varsin hyvää jälkeä. Remontti jäi mulla kuitenkin kesken, koska tuli eteen polvileikkaukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei todellakaan jaksais, mutta on pakko kun on kerran aloittanut. Ei viitsi kauaa elää lastulevypinnoilla, pää siinä hajoaa!

Vierailija
4/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toiset jaksaa valittaa.  :)

En mä sitä valita. Olen täysin hyväksynyt tilanteen. Jos joskus täytyy joku juhla pitää niin sen voi pitää jossain muualla.

Vierailija
5/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajan linjaus: valittamiseni ei ole valittamista.  Susta tulis hyvä poliitikko.

Vierailija
6/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajan linjaus: valittamiseni ei ole valittamista.  Susta tulis hyvä poliitikko.

Tämä oli toteamus ja olen asian hyväksynyt. Olen tämän asian kanssa jo parikymmentä vuotta elänyt.

Vierailija
7/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "toiset jaksaa remontoida, meillä ei remontoida koskaan" ei ole valittamista, niin hauki ei ole kala.

Vierailija
8/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyyhän sitä kotia ja mökkiä kunnossa pitää ja uudistaa aika ajoin.

Vierailija
9/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sun pitää vaihtaa nimimerkiksesi Ammattitoteaja.

Vierailija
10/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKKO.

Vierailija
11/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois tarkoitus pikkuhiljaa aloittaa remppa, lupia on kyselty ja muun muassa noi asbestikartoitukset on tehty. Mä käytin semmosta firmaa kuin Suomen Asbestikartoitus Pro, sillä mä en halunnu valita yritystä joka tekee sekä asbestikartoituksia että asbestinpoistoja. Ihan järkevistä syistä, sillä usein kun firmaa pyytää selvittämään tarvitaanko niiden palveluksia, niin aika usein ne tulee siihen lopputulokseen että tarvitaan.

Vierailija
12/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin tottuu ja asian pystyy hyväksymään.

Vierailija
13/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säähän sen sanoit. Jäätteenmäen seuraaja, puhun niin totta kun vain voin.

Vierailija
14/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämän sinun "toteamuksesi" tarkoitus oli?

Vierailija
15/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sukulainen vaan hommasi vanhan talon kesämökiksi ja se on sitä kovasti vaimonsa kanssa purkanut ja remppaa kovaa kyytiä. Mä aikoinaan odotin remonttia mutta nyt kun on parikymmentä vuotta mennyt niin olen hyväksynyt ettei sitä tule.

Vierailija
16/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap hauska.

Vierailija
17/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sukulainen vaan hommasi vanhan talon kesämökiksi ja se on sitä kovasti vaimonsa kanssa purkanut ja remppaa kovaa kyytiä. Mä aikoinaan odotin remonttia mutta nyt kun on parikymmentä vuotta mennyt niin olen hyväksynyt ettei sitä tule.

Mullakin on käynyt semmoinen lottotuuri miesten suhteen, että kukaan ei ole osoittautunut remppareiskaksi. Olen siis itse joutunut tekemään sen, minkä pystyn, ja mitä en pysty, ostanut työn ammattilaisilta.

Pahaksi onneksi kukaan 3 lapsestani ei ole myöskään remontoijatyyppiä. Aikuisia siis, ja ei ole sen enempää halua kuin intoa opetellakaan.

Minä olen jo vanha ämmänlänkyrä, ja joudun tekemään välillä kriittisiä korjaustöitä jopa henkeni uhalla seinällä roikkuen. Nuorista jälkeläisistäni ei ole edes apulaisiksi. Välttelevät kaikkea tämmöistä kuin ruttoa.

Huom. Tämäkään ei ole valitus, pelkkä tosiasioiden toteamus. En odota keltään yhtään mitään.

Vierailija
18/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monta vuotta remppahommissa yhellä rikkaalla naisella. Se omisti paljon metsää ja sillä oli iso kartano ja paljon rakennuksia. Yhteen 100 v vanhaan taloon remontoin kattoa parin tyypin kanssa ja sen jälkeen se pyysi minut hommiin ja koko ajan löytyi jotain remontoitavaa ja maalattavaa.. Maalasin 3 isoa rakennusta ja remontoin monta rakennusta 4 vuoden ajan. Tienasin 30000 nettona vuodessa ja lisäksi sain osan palkasta pimeenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän