Jos ystävänne ihastuisi mieheenne, arvostaisitteko että hän katkaisisi vähin äänin ystävyytenne ja häviäisi kuvioista?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä ystävän kumppaniin ihastumiset ovat todella kummallisia kuvioita. Miten kahdella ystävyksellä voi olla niin samanalainen miesmaku? Ainakin omassa ystäväpiirissäni kaikkien miesmaut ovat melko erilaisia, enkä edes pysty kuvittelemaan, että ihastuttaisiin samoihin miehiin. Tällaista ilmeisesti tapahtuu jossain pikkukaupungeissa, joissa jokainen ikäluokka on niin pieni, että "ihastutaan" suunnilleen kehen tahansa sopivan ikäiseen.
Meillä on neljän miehen kaveriporukka ja tässä vuosien varrella on tullut tutustuttua toisiin naisporukoihin. Sitä draaman määrää ja välien katkeamista, kun naisporukoiden sinkkunaiset ovat aina ihastuneet samaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olis kyllä kummonen ystävä, joka noin toimii. Eli joo, siinähän häippäis.
Mutta ihastumiselle ei mahda mitään
Kyllä se siitä aikanaan hellittää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää ystävinä vain epäviettäviä ja ylipainoisia naisia, jolloin tuota ongelmaa ei pääse syntymään.
epäviehättävät naiset ovat pahimpia ihastujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä, miksi ystäväni kertoisi minulle jos olisi ihastunut mieheeni. Ihastuksia tulee ja menee, niistä kannattaa olla hiljaa.
Mutta jos ihastus on niin voimakas että siitä ei pääse yli, niin olisiko parempi tosiaan vaihtaa maisemaa (ilman että kertoo syytä)?
Ihastumisesta pääsee eroon. Yleensä ettei vietä aikaansa ihastuksensa kanssa, vaan viilentää välejä. Tuskin sitä tarvii mihinkään loppuelmän ratkaisuihin mennä.
Vuoden päästä sä naureskelet jo, että mitä ihmettä mä tuossakin tyypissä näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä ystävän kumppaniin ihastumiset ovat todella kummallisia kuvioita. Miten kahdella ystävyksellä voi olla niin samanalainen miesmaku? Ainakin omassa ystäväpiirissäni kaikkien miesmaut ovat melko erilaisia, enkä edes pysty kuvittelemaan, että ihastuttaisiin samoihin miehiin. Tällaista ilmeisesti tapahtuu jossain pikkukaupungeissa, joissa jokainen ikäluokka on niin pieni, että "ihastutaan" suunnilleen kehen tahansa sopivan ikäiseen.
Jotkut ihmiset ihastuvat herkemmin kuin toiset. Usein ystävä myös raahaa miestään mukaan rientoihin ja haluaa tämän olevan osa kaveripiiriä, mikä voi olla raskasta.
Ei, ei. On paljon kivempaa tavata naisten kesken. Silloin voi olla ja jutella vapaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on neljän miehen kaveriporukka ja tässä vuosien varrella on tullut tutustuttua toisiin naisporukoihin. Sitä draaman määrää ja välien katkeamista, kun naisporukoiden sinkkunaiset ovat aina ihastuneet samaan mieheen.
Taas ei. Teininä ja nuorena, kun kukaan kavereista ei ollut vielä naimisissa, oli hauska "ihastua" samaan. Saattoi höpistä hupsuja juttuja yhdessä.
Sitten kun oltiin tosissaan, kävi ilmi, että meillä kaikilla oli ihan erilainen miesmaku. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni mies on minun ensirakkauteni. Eli tunsin miehen jo kauan ennen kuin tutustuin ystävääni. He taas tapasivat opiskelujen merkeissä ja menivät naimisiin. Kyllä minulla on ollut kausia, että olen ajatellut millaista olisi, jos mies olisikin "valinnut" minut. En silti missään nimessä yrittäisi rikkoa heidän liittoaan. En kuitenkaan enää halua olla tekemisissä heidän kanssaan koska se on minulle raskasta noiden tunteiden takia. Enkä luonnollisestikaan voi tätä ystävälleni kertoa.
Ymmärrettävä ratkaisu tuossa tilanteessa.
Ehdottaisin kolmen kimppaa.