Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha 67-vuotias papparainen, ei ymmärrä että hän on pian 70-vuotias. Ei oo lopettanut tupakanpolttoa ja syö epäterveellisesti.

Vierailija
17.02.2024 |

Lääkärille valehtelee elintavoistaan, mutta hammaslääkäri huomauttanut hampaiden ja ikenien kunnosta tupakoinnin seurauksena. Hampaat saattaa tippua pian suusta!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ilkeä!

Vierailija
2/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo papparaine  kauaa rasittamassa sotealueiden ylikuormittunutta terveydenhoitoa xd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ttua se sulle kuuluu.

Jatkat vaan niiden itujes järsimistä.

Vierailija
4/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä hänen onkin ihan turha ruveta muuttelemaan mukaviksi katsomiaan elämäntapoja.

Vierailija
5/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elänyt yksin 20 vuotta ja sen mukaista on elämäkin. Kukaan nainen ei oo kiinnostunut. t.ap

Vierailija
6/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä poistettiin 2 hammasta ja raaputeltiin hammaskivet koska paronditiittia. Polttaa myös.

Vierailija
7/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat pitäis pitää kunnossa kun niistä aika helposti tulee esimerkiksi sydäninfarktin riski.

Elintapoja muuttamalla voi vähentää todennäköisyyttään kuolla pikaisesti vanhemmallakin iällä. Jos ei tätä mahdollisuutta arvosta niin se on tietty oma valinta.

Vierailija
8/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöä odottaessa:

Vierailija
9/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 72-vuotias ja polttanut nyt 60 vuotta. Syön paljon punaista lihaa ja kovia rasvoja. Käyn pelaamassa tennistä pari kertaa viikossa ja talvisin hiihdän +3000 kilometriä ja kesällä huitelen menemään fillarilla. Olen terve kuin pukki.

Mitenkäs meidän nuori ap?

Vierailija
10/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojenhan jos keiden kannattaa käyttää päihteitä. Hieno elämä jo eletty, nyt jos koskaan on aika elää.

Vierailija
11/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat pitäis pitää kunnossa kun niistä aika helposti tulee esimerkiksi sydäninfarktin riski.

Elintapoja muuttamalla voi vähentää todennäköisyyttään kuolla pikaisesti vanhemmallakin iällä. Jos ei tätä mahdollisuutta arvosta niin se on tietty oma valinta.

Itse haluan mieluummin kuolla pikaisesti kuin kiduttamalla "vanhuspalveluissa." 

Vierailija
12/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko me nyt taas Haavistosta? Eikös hän ole vasta 65-vuotias.

Vierailija
13/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? 67-vuotias on papparainen? :O HV, AP (enkä suinkaan tarkoita Hyvä Veli!)!

Vierailija
14/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Papparainen" on ymmärtänyt, ettei tuosta enää nuorru ja vääjäämätön edessä, joten anna hänen elää, kuten tahtoo. 

Vierailija
15/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 72-vuotias ja polttanut nyt 60 vuotta. Syön paljon punaista lihaa ja kovia rasvoja. Käyn pelaamassa tennistä pari kertaa viikossa ja talvisin hiihdän +3000 kilometriä ja kesällä huitelen menemään fillarilla. Olen terve kuin pukki.

Mitenkäs meidän nuori ap?

Eero?

Vierailija
16/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän nuorten kannattaisi lopettaa ne päihteet, aloitatte vaikka sitten 70 vuotiaina.

Vierailija
17/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huvittavaa kun nuoret ja ap on joku teini näköjään, tarkkailevat vanhempien ihmisten hampaita ja sanovat 67 vuotiasta papparaiseksi tai että naisetkaan eivät ole kiinnostuneita. Ihan kippurassa nauran. 

Vierailija
18/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 70-vuotias papparainen ja ymmärrän etten ole 69-vuotias. En ole lopettanut tupakanpolttoa ja syön epäterveellisesti, joskus jopa otan alkoholipitoisen drinkin tai oluen. Hampaat kunnossa, mutta kohta on aika käydä hammaskiven poistossa. Lääkäriä en ole nähnyt  kahdeksaan vuoteen, joten eipä ole tullut valehdelluksikaan edes vahingossa. BMI on 22,2 - miten on AP:llä?

Vierailija
19/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikossa ei voi sanoa että 67-vuotias mies? Miksi pitää väkisin tunkea mukaan sanat vanha, papparainen ja 70-vuotias? 

Kuulostaa siltä, että aloittajalla itsellään on joku ongelma.

Vierailija
20/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä horisee ap. Onko 70 v. joku rajapyykki johonkin? Hammaslääkäri tekee sitten tekarit jos hampaat lähtee, muttei ne mihinkään lähde. Ei minulla ainakaan ole hammaskiveä ollenkaan, sitä imehtelee hammaslääkärikin ja ihan omat hampaat ovat suussani edelleen. Olen 74 v. ja poltan tupakkaa, 26 vuotiaana aloitin enkä aiokaan lopettaa. Huolehdi ap vaan omista asioistasi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi