Pettäjien ammatit -gallup
Mihin ammattikuntiin teidän mielestänne pesiytyvät pettävät aviopuolisot?
Kommentit (18)
vuorotyö ja tilaisuudet tekevät varkaan...
eli kaikenlaiset hanttimiehet, rakennusmiehet, portsarit, ravintola-alalla olevat yleensä. Ihmiset joilla on huono elämänhallinta.
Vierailija:
minä kans luulen että huonoimmin koulutetuilla saattaa olla elämnhallinta enmpi hukassa eli kaikenlaiset hanttimiehet, rakennusmiehet, portsarit, ravintola-alalla olevat yleensä. Ihmiset joilla on huono elämänhallinta.
Mites sitten selitetään lentäjien uskottomuus. Täytyy olla joku yli-ihminen, että pääsee edes koulutuksen paperihausta läpi.
Vierailija:
.
Mites sitten selitetään lentäjien uskottomuus. Täytyy olla joku yli-ihminen, että pääsee edes koulutuksen paperihausta läpi.
Mistä te sen tiedätte siis?
Minä olen saletti että huonosti koulutetut joilla on muutenkin ongelmia itsetunnon kanssa jne. ovat taipuvaisempia uskottomuuteen.
- matkaoppaat
- lentoemännät/stuertit
- laivoilla työskentelevät
- lentäjät
- sotilaat
- ym. univormuammattilaiset
heillä on eniten avioeroja - tilastojen mukaan.
Ja kokemukseni mukaan heidän vaimot ovat hermoina ja pelkäävät miehen nais tuttavuuksia. Oli se minkälainen tuttavuus tahansa.
Ällötti, kun nuohooja flirttaili koko sen ajan mitä meillä oli
Tarkoitan firmojen myyntimiehiä, en kaupoissa työskenteleviä myyjiä. Liukaskielisiä myyjiä, myyvät vaikka oman äitinsä kun hinnoista sovitaan.
tai sopivahenkisen kaverilauman avustamana.
Mun lapsen opettaja on niin namu että..oi! miten ihana ois päästä lämmmitämään hänen sänkyään!
Ensikerralla kun näen kyseisen opettajan, muistan kikatella ja räpsytellä silmiäni entistä enemmän.
kaikki kelpaa niille .varatut ja tuttavien vaimot hoidellaan heidän liikkeissä
Vierailija:
Ällötti, kun nuohooja flirttaili koko sen ajan mitä meillä oli
1 x poliisi
1 x lentäjä
1 x rekkakuski
1 x upseeri
Lääkärit, juristit, upseerit, poliisit, palomiehet ja myyntimiehet eivät ole ollenkaan huonoja arvioita.
mut mulla oli salasuhde tj:n kanssa
Korruptiobileissä viina virtaa ja vieraat naiset käy kaupaksi.