Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sky high ripsivärin poistaminen

Vierailija
04.07.2023 |

Millä ihmeellä kyseinen ripsari pitää oikein poistaa kun ei tunnu millään kokeilemalla lähtevän? Pitäisi lähteä helposti, vaan esim lämpimällä vedellä leviää kalvona silmien alle mustaksi, joka täytyy vielä hangata erikseen jollain voimakkalla aineella. Silmämeikinpuhdistusaineella ei lähde myöskään. Kyseessä se normiversio, ei vedenkestävä.

Ja ei, älkää ehdottako 38 ripsareita, niitä ei silmät kestä. Joku väitti tuon sky high olevan samanlainen, vaan ei kyllä minulta poistu siten.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin silmät ei kestä 38 ripsareita? No mutta joka tapauksessa tuollaset poistetaan niin, että ripsiä kastellaan sormien välissä kuumalla vedellä ja ripsarit vedetään pois paloina, ei siis normaalisti vaan heitetä vettä koko naamaan - näin minä olen tehnyt hyvällä menestyksellä. Tuosta Sky high:sta ei ole kokemusta.

Vierailija
2/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee ihan normaalisti pois lämpimällä vedellä. Ei ihan heti ensimmäisestä huuhtaisusta toki vaan useamman kerran saa huuhdella. Ja kannattaa kokeilla tuota edellisen mainitsemaa. On muuten tosi kiva ripsari tuo. Ties kuinka mones tuubi menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistan silmämeikit vauvaöljyllä, lähtee vedenkestävät ripsarit ja rajauksetkin aika hyvin ja lopuksi sitten puhdistan vielä ihan kasvojenpesuaineella ettei jää öljyä kasvoille.

Vierailija
4/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusöljyllä niin kuin kaikki muukin meikki, eikä tarvitse hangata. Öljyn jälkeen vielä puhdistusmaito tai hellävarainen geeli.

Vierailija
5/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusöljystä mulle tulee kalvo silmiin etten moneen tuntiin näe kunnolla

Vierailija
6/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sky high ripsari ei millään lähde. Oon käyttäny vedenkestövän meikin puhdistusainetta (vanulappuun), sit kasvomaitoo ja sit vielä kasvovettä ja siltiki tumtuu et silmien alle ihoon jää tummaa

Vierailija
7/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin silmät ei kestä 38 ripsareita? No mutta joka tapauksessa tuollaset poistetaan niin, että ripsiä kastellaan sormien välissä kuumalla vedellä ja ripsarit vedetään pois paloina, ei siis normaalisti vaan heitetä vettä koko naamaan - näin minä olen tehnyt hyvällä menestyksellä. Tuosta Sky high:sta ei ole kokemusta.

Siten ei kestä, että mulla kirvelee joka kerta silmiä monta tuntia kun olen noita 38 ripsareita poistanut.

Kiitos vinkeistä, täytyy siis repiä irti.

Vierailija
8/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, ihan misellivedellä olen poistanut. Ei tarvi hinkata.