Miss Mary of Sweden liivit ym
Tilasin tuolta parit liivit ja yhden bodyn, kun verkkosivuilla oli niin hurjasti positiivisia arvosteluja tuotteista. Erehdyin luulemaan, että nämä olisivat laadukkaita.
Mittasin tarkkaan ja tilasin sen perusteella: molemmat liivit olivat liian suuret. No ei siinä mitään, koon voi aina vaihtaa. Ensinnäkin tuotteet haisivat todella voimakkaasti kemikaaleille, siis erityisen voimakkaasti. Liivien kupit oli jotenkin oudon malliset, kupissa käytetty trikoo huonolaatuista ja "lörppöä", kummatkaan liiveistä ei antaneet minkäänlaista tukea. Oletin, että D-kupin liiveissä materiaali olisi edes hieman jämäkämpää...
Bodyn liiviosa oli myös ihan lörppä: trikoota ja pitsiä, ei mitään tukea.
Olen todella pettynyt ja palautuksen joudun maksamaan itse :-(
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap lisää:
Toiset liivit maksoivat 45e, toiset 60e ja body 90e...Otit sitten halvinta mitä löysit. Mulla on kahdet tuotemerkin liivit, molemmat aivan ihanat, yhteensä 250€.
Oikea koko ja malli tukee, materiaalin ei tarvitse olla markiisikangasta.
Kaikilla ei ole varaa ökyillä.
Samanlainen kokemus minulla kuin ap:lla. Ikinä en enää tilaa sieltä suoraan. Elloksen kautta järkevämpi.
Olen "aina" ostanut rintsikkani Funky Ladystä ja bikinit myös. Hintataso on siihen nähden edullinen, että laatu on kaikissa tuotteissa ensiluokkainen. Ostan nykyisin Freya-merkkiä, siellä on valtava kokovalikoima. Entisaikaan ei mistään muualta oikein edes saanut rintsikoita pienellä ympäryställä ja isolla kupilla. Ja valikoima on iso. 80F
Ylihinnoiteltua. Tilaa Temusta tms. Olin aiemmin Temua vastaan ja tilattuani vaatetta, yllätyi todella positiivisesti. Katso kaikki mitat ja yksityiskohdat kuvista.
Ulla Popken sieltä löytyy