Nainen, miten haluat, pilluasi/klitoristasi koskettavan ulkoisesti
Mikä näistä tuntuu sinusta parhaimmalta pistejärjestyksessä ykkösestä (paras) seiskaan (huonoin)
Nuolemalla
Sormilla hieromalla
Satisfyer tai muu "imevä" laite
Pieni kevyt klitoriskiihotin
Voimakkaampi vibra
Ihoa tai penistä vasten hierominen
Jotain muuta vasten hierominen. Mikä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer, sormet, kieli, vibra (liian heikolla teholla ei tee kyllä mitään)
Nämä miehen kans.Yksin, Satisfyer, vibra, sormet
Mahdollisesti Satisfyer nyt korostuu listalla kun vietin sen kanssa kahdestaan mukavia hetkiä. 7 perättäistä orkkua kesäloman kunniaksi
Vastaamisen jälkeen tuli nyt mieleen, että kyllä se tuntuu kivalta kun mies työntää käden pikkareihin ja kohtaa liukasta. Siinä vaiheessa olen jo sellaisilla kierroksilla, että voisin tulla mitä vain vasten hinkkaamisesta.
Siinä tulee ensimmäinen orkku.Toinen yleensä sitten sormin ja/tai nuolemalla.
Jossain vaiheessa voi tulla mukaan vibra, jolloin vielä saan silläkin orkunLopuksi vielä Satisfyerillä 2-3. Enkä huijaa ollenkaan!
Lopun viimeiset orkut on ihan puhtaasti minua varten, kun mies on jo siinä vaiheessa väsähtänyt B-)
Että järjestys voi muuttua tilanteen mukaan
Oletko KH?
Jos kyseessä on nimikirjaimet niin en ole. 15v olen ratsastanut samaa kullia, joten emme varmasti tunne näissä merkeissä :)
Mä olen ollut myös nyt pari vuotta KH. Alkuun en tahtonut tunnustaa sitä, mutta oikeassa seurassa sai rohkeutta myöntää asia.
Nyt on homma lähtenyt oikeaan suuntaan, eikä ole ollut enää niin vaikeaa.
Uskon, että tulevaisuudessa pääsen tästä irti lähes kokonaan. Tsemppiä muille saman asian kanssa painiville!
Vierailija kirjoitti:
Olen lievä KH
Ole rohkeasti Kunnon KH! Klitorishulluudesta saa jokainen nainen nauttia, ja myös miehet - ihanaa nautintoa! Kalustahan miehet saaneet nauttia aina!
Kaksi sormea sisään ja kunnon vatkaus!
Olen lievä KH