Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan musiikkia ja en käy festareilla tai live keikoilla

Vierailija
03.07.2023 |

Kaikilla harvoilla joissa olen käynyt, on kännisiä suomalaisia urpoja. Baareissa keikat alkavat puolenyön jälkeen, kun kotona on juotu pohjat ja tullaan kännissä mölisemään musiikin päälle. Festareilla ollaan 24/7 kännissä ja mölytään jatkuvasti. Mielummin kuuntelen musiikia levyltä tai netistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä musiikkia rakastat?

Vierailija
2/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat? menetkö musiikkisi kanssa myös naimisiin ja teette lapsia.

Ketuttaa tämä RAKASTAN sanan turha viljely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä musiikkia rakastat?

Helpompi sanoa mistä en pidä. Örinä metal ja nyky iskelmä on sontaa.

Vierailija
4/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, kerran vaimo sanoi että RAKASTAA minua niin en enää uskonut koska oli hokenut tuota sanaa vaatteista, ruuasta, urheilusta yms.

Vierailija
5/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pahoittelut, mutta rakastan kahta asiaa, musiikkia ja luontoa. Lapsia en halua tähän kurjaan maailmaan tehdä, enkä ajatellut mennä naimisiin kenenkään kanssa. Nainen joka ajattelisis samoin kyllä kelpaisi seuraksi ja voisin käyttää sanaa RAKASTAN hänelle:)

Vierailija
6/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todennut vähän samaa. Käyn kyllä livekeikoilla, mutta nykyisin sellaisilla, mitkä ovat sisätiloissa jossain salissa ja on paikkaliput. Niissä kuunnellaan yleensä musiikkia. Kävin juuri äskettäin livekeikalla, mikä oli ulkona, ja vannoin taas, että ei enää ikinä. En vaan tajua, miksi ostaa lippu keikalle, jos ei kuitenkaan aio kuunnella musiikkia, vaan huutaa pälättää vaan omia juttujaan koko ajan. Miksei voisi vaan silloin mennä kavereiden kanssa johonkin baariin, missä se huutaminen on kuitenkin sallittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi