Suuseksistä ja pyllyn tarjoilusta miehelle istuen naamalla!
Nainen! Ensinnäkin, kun valmistaudut istumaan, varmista, että sinulla on mukava ja vakaa istuma-asento. Voit kokeilla eri asentoja, kuten polviseisontaa tai istua suoraan aviomiehen kasvojen päälle. Toiseksi, pyri levittämään painoa tasaisesti aviomiehen kasvoille, jotta hän voi tuntea painon mutta samalla pysyä turvallisena. Voit käyttää käsiäsi tasapainon ylläpitämiseksi ja tukeaksesi itseäsi tarvittaessa. Kolmanneksi, kommunikaatio on erittäin tärkeää. Pidä aviomiehesi kanssa jatkuvasti yhteyttä ja tarkkaile hänen reaktioitaan. Jos hän tarvitsee tauon tai tuntee olonsa epämukavaksi, ota välittömästi paine pois hänen kasvoiltaan ja varmista, että hän voi hengittää esteettömästi. Muista myös pitää turvallisuus etusijalla. Älä jää istumaan liian pitkäksi aikaa ja pidä mielessä, että molempien osapuolten tulee nauttia tästä kokemuksesta. Jos jokin tuntuu epämiellyttävältä tai aiheuttaa kipua, lopeta heti. Toivottavasti nämä vinkit auttavat sinua ja aviomiestäsi nauttimaan.
Kommentit (3)
Parasta ja kiihottavinta maailmassa on maata selällään ja katsoa, kun alaston nainen liikkuu polvillaan lähemmäs ja lähemmäs vartaloni yli, kunnes on pääni yläpuolella. Kiimasta kiiltävä posliinipillu laskeutuu hitaasti kasvoilleni, jolloin nappaan takapuolesta ja reisistä kiinni, hieron niitä ja imen, suutelen ja nuolen ihanalta maistuvaa pillua ja kuuntelen, kun nainen voihkii ja äännähtelee jalkojensa puristellessa kaulani ympärillä. aah :P <3
Tuollaista juuri kaipaisinkin. Mutta mulla ei toimi kulli, kävin ympärileikkauksessa tammikuussa, ja sen jälkeen ei ole toiminut. Mutta mulla on kieli ja käsityydytyksen maailmanmestaruus.
Sen kuulen naisilta ja sen kun perse ei pysy paikallaan olen siis hyvä. Mutta olisihan se minullekkin kiva saada orgasmi.