Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantain karaokeiltani :(((

Vierailija
11.12.2006 |

Asia on siis niin, että minä tykkään joskus laulaa karaokea. Ääneni ei ole kummoinen eikä lavakarismaakaan löydy, joten mies ei halua lähteä mukaani.

Käyn yleensä viereisessä pikku baarissa, jonka asiakaskunta on melko iäkästä väkeä. En siis lähde kaupungin keskustaan " itseäni nolaamaan" .

Karaokea laulan siis tietysti vain huppelissa...

No, viime perjantaina otimme mieheni kanssa pari lasia viiniä (taisinpa kumota koko pullon) ja sain päähäni käydä laulamassa karaokea. Pahaksi onneksi lähibaarissa oli yksityistilaisuus, joten kävelin keskustaan, jonne ei ole pitkä matka.

Menin sitten erääseen suureen karaokebaariin, ja sainkin siellä esittää pari laulua. Muuan mies lyöttäytyi juttusille, ja maksoi minulle useita paukkuja. Hän ja hänen mukanaan ollut pariskunta lähti erääseen toiseen paikkaan, ja minä sitten lähdin mukaan.

Uudessakin paikassa sain laulaa, ei siinä mitään. Mutta mutta. Siellä oli baaritiskillä joku ilmeisesti arabimies, jolle aloin haastaa riitaa! Siis suoraan aloin häntä haukkua ties miksi, ja kaiken kukkuraksi vielä tönin häntä! Hän tietysti suuttui, mutta paikalla olleet ihmiset rauhoittelivat tilanteen.

Tulin sitten kolmelta kotiin tuhannen päissäni, ja kerroin miehelleni kaiken tapahtuneen. Hän oli ihmeen vaisu seuraavana päivänä. Kerroin siis myös " rikkaasta putkimiehestä, joka osti minulle paukkuja" ...VOI ITKU! Ja kaiken kukkuraksi ole työssäni tekemmisissä maahanmuuttajien kanssa, joten pelkään törmääväni ko. henkilöön.

Morkkis on kova. pitäisikö vielä keskustella episodista mieheni kanssa, vai olla vain kuin ei mitään? Pelkään, että hän alkaa jollakin tavalla käyttää hyväkseen tapahtunutta, esim. alkaa kiristää minua henkisesti...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä pystyyn nainen, semmosta se on, harvoin kun ottaa ja jossaan käy niin sitte kun menee ja vielä käy noin hassusti, se hävettää ihan tuhannesti, mut hei, ei mitään ihan kamalaa tapahtunut, elämä jatkuu!!! :D kyllä se siitä! usko mua!

Vierailija
2/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin kännit vedän jos lähden ulos, mutta koskaan en ala ketään ihmistä haukkumaan ja tönimään. Sääli ettei sua tönitty takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jo parissa viikossa on sellainen kömmähdys, että voit jopa nauraa asialle. Ja ehkä voi miehesikin? Otathan sitten ensi kerralla vähän vähemmän;)

Vierailija
4/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
5/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sääli ettei sua tönitty takaisin"

Vierailija
6/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiljaa häpeän käytöstäni...Kyllä se taitaa niin olla, että tämän av-mamman korkki menee nyt kiinni.

Ostin juuri miehelleni mieluisan joululahjan, siitä sain vähän lievitystä tähän pahaan oloon.

Voi kun pystyisin olemaan jatkossa sekoilematta! Mies nimittäin sanoi, että katsotaanpa vain sitten, kun alkaa työstressiä puskea päälle, niin...miksi ihmisen täytyy olla näin kamalan huono!

Vierailija
7/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkossa älä lähde yksin liikenteeseen, sinulle voi käydä huonosti. Koti-illat oikeasti on kivoja ja osta karaoke kotiin, niin minä tein ! : )

Tsemppiä ja hyvää joulua ap:lle!

Vierailija
8/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lienee ihan normaalia, ettei haasta riitaa, ainakin mun tuttavapiirissäni.

Ja jos aikuinen ihminen menee syyttä suotta haukkumaan vierasta ihmistä, ja vielä töniikin, miksi häntä ei saisi hiukan töniä takaisinkin? Sitä saa mitä tilaa, eikä kannata alkaa haastamaan riitaa jos ei ole valmis tappelemaan.

En tosiaan ole TÄYDELLINEN, ihan normaali aikuinen ihminen joka hallitsee tekemisiään ja sanomisiaan kännissäkin. Humala on todella surkea tekosyy typerille teoille.

Vierailija:

" 3 et ole kuule itse yhtään sen parempi... Ja vielä' kuvailet itseäsi täydelliseksi... " minä en koskaan..." ja heti perään toivot että ap olisi saanut turpaansa

" Sääli ettei sua tönitty takaisin"

Vierailija
9/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja hiljaa häpeän käytöstäni...Kyllä se taitaa niin olla, että tämän av-mamman korkki menee nyt kiinni.

Ostin juuri miehelleni mieluisan joululahjan, siitä sain vähän lievitystä tähän pahaan oloon.

Voi kun pystyisin olemaan jatkossa sekoilematta! Mies nimittäin sanoi, että katsotaanpa vain sitten, kun alkaa työstressiä puskea päälle, niin...miksi ihmisen täytyy olla näin kamalan huono!