Asiaan perehtyneet! (vauvakuumeilijat)
Tein raskaustestin (oisko ollut predictor tai jotain sinne päin???) ja näytti negaa. Kp 34, joten ei taida siitä enää miksikään muuttua? Varsinkin kun ainut yhdyntäkerta miehen matkojen vuoksi on ollut kp 14 kohdalla?
Kommentit (4)
28-40 päivää voi olla. Nyt ajattelin siksi tehdä tuon testin kun tosiaan vain yksi yhdyntä kerta, ja ajattelin että sen pitäisi jo näkyä jos on niin aikaisin tärpännyt, eli olisi ollut lyhyt kierto.
ap
Se kyllä näyttää plussan, kun yhdynnästä (eli mahdollisesta hedelmöittymisestä) on jo noin kauan. Tai muuten ei auta kuin vaan odotella..
Ehkä mä nyt luotan tuohon testiin kuitenkin. Kyllä sen olisi kaiken järjen mukaan pitänyt näkyä, kun on todistetusti vain yksi mahdollisuus raskaaksi tulosta tässä kierrossa! :) Ihmettelin vaan itse sitä että muutaman päivän vatsaa on nipannut, aivan kuin olisi menkat alkamassa mutta mitään ei kuulu. Ja mietin onko ne kiinnitymiskipuja. Mutta kohta varmaan näkyy mitä se on!
kiitos vastanneille, mä en ole juurikaan tosiaan tähän " raskautumiseen" keskittynyt joten en tiennyt yhtään testien herkkyydestä ja muusta. Jospa ensi kierrolla mieskin olisi enemmän kotona! ;)
ap
Eli ovatko kuukautisesi myöhässä paljonkin? Predictor ei ole niitä herkimpiä testejä, mutta toisaalta jos on vain tuo yksi yhdyntäkerta niin kyllä sekin olisi tainnut jo näyttää plussaa mikäli asia niin olisi...