Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein haluat seksiä?

Vierailija
03.07.2023 |

Siis silloin kun asiat on ok eikä ole pää kipeä tai muutenkaan kipeänä. Ja minkä ikäinen olet?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa, 55v

Vierailija
2/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kk kuukaudessa

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokapäivä, pariinkertaan ainakin.

Vierailija
4/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin joka toinen päivä, viikonloppuisin enemmän.

Vierailija
5/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin.

N55

Vierailija
6/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua panettaa joka päivä ja sen puolesta voisin joka päivä. Mutta en mieheni kanssa kun siitä ei ole mitään iloa. Siltä saa nopean viikossa-kahdessa. Sen kanssa Se on ok kun eipä siitä iloa oo vaikka haluis useammin kun se on aina sitä samaa. Ikävä kyllä. N35

Vierailija
7/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mua panettaa joka päivä ja sen puolesta voisin joka päivä. Mutta en mieheni kanssa kun siitä ei ole mitään iloa. Siltä saa nopean viikossa-kahdessa. Sen kanssa Se on ok kun eipä siitä iloa oo vaikka haluis useammin kun se on aina sitä samaa. Ikävä kyllä. N35

Miksi suostut paskaan seksiiin? Vaadi itsellesi ensin, ja vasta kun saat mitä tahdot, annat ukollekkin mitä haluaa.

Meillä kyllä toimii ihan vapaaehtoisesti. Ei tarvitse vongata. Ei kummankaan.

Vierailija
8/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mainittavaa stressiä, joka päivä-joka toinen päivä.

Täytyy siis olla omaa aikaa ja rauhaa tämmöiseen.

Miestä ei jaksa sisällyttää hommiin kuin korkeintaan kerran viikossa tai kahdessa. Menee liian vaivalloiseksi, kun sit pitää pestä lakanat, mälli ei lähde iholta millään pesuaineella, sessiot venyy vaikka toivoisin vain lyhyttä hommailua, univelkaa tulee. Miehen toive on että otan suihin, ratsastaisin, tissien väliin ym.

Kaiken jälkeen pissalla pitää käydä kahdesti seksin jälkeen, että ei ala rakko poltella. Eli ei pääse nukkumaan ajoissa.

Kerran viikossa tämmöinen kaikkea sisältävä meno on enemmän kuin ok. Ja hauskaakin on. Esim suikkarit tosi kiihottuneena tuntuvat kiihottavalta tehdä.

Mutta Jotenkin sen oma panetus jää taustalle, kun täytyy alkaa toteuttaa toisen toiveita, tai edes ottaa niitä huomioon. Eipä esim. munan imeminen on mun fantasioiden ykkösenä ole.

Voisin panna tyyliin joka toinen päivä suht pikaisia "arkipanoja"jos se pano menisi minun mieleni mukaan, ei tulisi mällisotkua ym. Munaa kyllä ottaisin useammin, ilman muuta oheistoimintaa. Paitsi mukana olisi tietenkin myös Satisfyer.

Mutta eipä mene perille mitä arkena jaksaisin tehdä, niin sitten mennään näin, harvemmin mutta pitempään. Mun mielestä nämä ei sulkisi toisiaan pois.

Vierailija
9/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitin haluavani niin kauan kunnes lapsia oli tarpeeksi. Mies oli ihmevässykkä ja pilasi lapsien tultua parisuhteen. Vaihdoin varakkaaseen mieheen ja annoin avioon asti. Mies olisi papin aamenen jälkeen vieläkin kuksia, mutta en minä sellaista lerppamunaa (ja läskiä) jaksanut katsella. Pihtaamiseni aiheutti riitoja. Onneksi ei ollut avioehtoa ja nyt olen suhteellisen omavarainen. Ei tarvitse miehiä eikä seksiä ajatella. Ja lapset tulevat toimeen omillaan, ei tarvitse niitäkään nähdä.

En ymmärrä vouhotusta seksistä, ilman sitä maailma olisi parempi.

Toivottavasti ei koskaan kohdata, välttyisin juonittelevalta ja kylmältä naiselta, joita olen tavannut jo ihan liikaa.

Vierailija
10/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... paha sanoa kun tällaista sinkkuelämää viettää, niin se varmasti vaikuttaa. Ei oo vieressä ketään kenestä innostua :D En harrasta yhden yön juttuja. Mut tänään olisin erityisesti halunnut herätä jonkun vierestä.

N31

Vierailija
11/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mainittavaa stressiä, joka päivä-joka toinen päivä.

Täytyy siis olla omaa aikaa ja rauhaa tämmöiseen.

Miestä ei jaksa sisällyttää hommiin kuin korkeintaan kerran viikossa tai kahdessa. Menee liian vaivalloiseksi, kun sit pitää pestä lakanat, mälli ei lähde iholta millään pesuaineella, sessiot venyy vaikka toivoisin vain lyhyttä hommailua, univelkaa tulee. Miehen toive on että otan suihin, ratsastaisin, tissien väliin ym.

Kaiken jälkeen pissalla pitää käydä kahdesti seksin jälkeen, että ei ala rakko poltella. Eli ei pääse nukkumaan ajoissa.

Kerran viikossa tämmöinen kaikkea sisältävä meno on enemmän kuin ok. Ja hauskaakin on. Esim suikkarit tosi kiihottuneena tuntuvat kiihottavalta tehdä.

Mutta Jotenkin sen oma panetus jää taustalle, kun täytyy alkaa toteuttaa toisen toiveita, tai edes ottaa niitä huomioon. Eipä esim. munan imeminen on mun fantasioiden ykkösenä ole.

Voisin panna tyyliin joka toinen päivä suht pikaisia "arkipanoja"jos se pano menisi minun mieleni mukaan, ei tulisi mällisotkua ym. Munaa kyllä ottaisin useammin, ilman muuta oheistoimintaa. Paitsi mukana olisi tietenkin myös Satisfyer.

Mutta eipä mene perille mitä arkena jaksaisin tehdä, niin sitten mennään näin, harvemmin mutta pitempään. Mun mielestä nämä ei sulkisi toisiaan pois.

Olen 45v. Se jäi tuosta pois.

Vierailija
12/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x pv, vähintään.

N42 v

Vierailija
13/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka paristi päivässä. En tajua mikä tekosyy päänsärky on olevinaan kun nussimalla seki lähtee.

N27

Vierailija
14/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka paristi päivässä. En tajua mikä tekosyy päänsärky on olevinaan kun nussimalla seki lähtee.

N27

No nyt on hyvä asenne pistee siitä T: 30v

Vierailija
15/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lähes kokoajan. 64 olen, mies nuorempi ja jaksaa kyllä. Tänään saanut 4  kertaa jo, mies halua vaan edgetellä huomiseen, toki seisoo hyvin.

Vierailija
16/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella miehellä joka tänne kirjoittelee, on normaalia isompi mulkku, normaalia paremmat seksitaidot ja normaalia parempi stondis.

Jokaisella naisella joka tänne kirjoittelee on normaalia korkeampi libido, seksiä pitää saada päivittäin. Kuukautiset tulee vielä kuusikymppisenä, ja raskausaikana se vasta panettaakin.

Joopa joo, niinhän se tietenkin on. Varsinkin jos itse niin haluaa asian uskoa.

Itseltäänhän sitä parhaat kiitokset saa. Ja kukapa se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.

Näihin retosteluihin en ketään kehota uskomaan. Kehuminen on kehumista, realismi on sitten realismia.

Vierailija
17/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ukko; nainen pystyy saamaan vaikka kuinka monta orgasmia, jotkut ihan peräkkäin , jotkut ihan pikku tauon jälkeen. Minä pystyn, ja minulla mies, joka osaa ja pystyy niitä antamaan.

Ei jokaisen naisen orgasmin tarvitse olla "se miehen orgasmi"! Kovin on vanhanaikaine ajattelu sulla. Varmaan ajattelelt myös, että seksi loppuu kalun veltostumiseen - tai jäykistymiseen! No ei todellakaan! Iloitella voi monin tavoin ja pitkin päivääkin!  Opetelkaa, varsinkin miehet.

Vierailija
18/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan on päivässä tyhjää tilaa niin kyllä sitä panetusta riittäisi. Lomalla sen huomaa.

Stressin takia ehkä kerran viikossa menee panemiseksi. Useamman päivän on kyllä ehtinyt jo panettaa ainakin vähän

Vierailija
19/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten päivittäin, vaikka useammankin kerran. Ja ei tarvitse olla aina mitään maratonsessioita. Melkein parempikin vaikka 3-4 lyhyttä sessiota päivän aikana kuin yksi monen tunnin urakka, vaikka toki sekin joskus on mukavaa. N39

Vierailija
20/42 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomilla ja pitkillä vapailla haluaisin vaikka kahdesti päivässä. Muuten 2-3x viikossa. Mahdollisuutta seksiin näin usein ei valitettavasti aina ole johtuen, etten asu miesystäväni kanssa yhdessä ja kummallakin on lapsia, eikä mies halua/jaksa näin paljon. N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi