Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko ei käy kylässä

Pöppänä
03.07.2023 |

Siskoni perhe ei käy meillä juurikaan kylässä, ainoastaan kerran vuodessa tyttären synttäreillä he tulevat käymään, vaikkeivat joka vuosi silloinkaan. Meidän pitäisi mennä käymään aina heillä, tähän kyllästyin pari vuotta sitten ja lopetimme kyläily. Nyt näemme pari kertaa vuodessa jos on jotakin perhejuhlia. Meille on ainoastaan kahden tunnin ajomatka. Minulla on siskooni kuitenkin suht. läheiset välit, koska soittelemme paljon toisillemme. Puhelutkin ovat tosin aika yksipuolisia, hän soittaa silloin kun hänelle sopii ja kun on saanut kerrottua omat asiansa, kuuntelee nopeasti meidän perheen kuulumisia ja sanoo että nyt täytyy lopettaa. Olen lakannut tämän takia soittamasta hänelle, muuta kuin harvoin. Luulen, että syy siihen miksi he eivät tule käymään on että siskon mies on uskomattoman pihi ja hän haluaa olla tekemisissä vaan oman sukunsa kanssa. Sisko on aina ollut miesten vietävissä eikä sano vastaan. Olisi ihanaa että meidän lapsilla olisi lämpimät välit, lapset kun tykkää leikkiä toistensa kanssa kun tavataan. Siskoni on kuitenkin tosi lämmin ja mukava ihminen. Meillä on muutenkin tosi pieni tukiverkosto kun ei asuta kotipaikkakunnalla eikä täällä ole ketään sukulaisia lähellä eikä naapurissa asu lapsiperheitä. Jos tarvitsemme lapsenhoitoapua, hälytämme omat vanhempani apuun 100 km päästä. Mieheni tekee työtä pienellä paikkakunnalla jonne on tunnin ajomatka, joten luulisi että siskoni ymmärtäisi ettei me jakseta aina ajaa heille kun mies on muutenkin poikki pitkistä ajomatkoista, joita joutuu päivittäin tekemään. Lisäksi ostimme kaksi vuotta sitten kesämökin, jossa siskoni perhe ei ole vieläkään vierailleet pitkän ajomatkan takia, vaikka me olemme käyneet heidän kesämökillään useamman kerran. Mitä tekisitte tilanteessani? Kävisittekö siskoni luona enää?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä