Ylireagoinko? Tapailemani mies heitti oudon kommentin lapsiin liittyen
Oltiin juotu muutamat ja sanoin hänelle että jos joskus saisimme pojan hän olisi varmasti yhtä komea kuin mies itse on. Hän vastasi, että luultavasti tytöllämme olisi yhtä suuret rinnat kuin minulla, äidillään. Siis Oikeasti. Ylireagoinko vai onko tuo sairas kommentti? Minua alkoi oksettamaan ja epäilyttämään koko mies... Miten itse reagoisit?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, mutta ei kovin hienotunteista alkaa ruotimaan ääneen, jokainen ajattelee juuri noin kumppania valitessaan jos lapsia aikoo sen mukaan kuin itse arvostaa ominaisuuksia, joillekin riittää raha.
Normaalia toivoa tyttärelle isoja rintoja? Mitä helv?
Kasvaa se joskus aikuiseksi, vai pitäisikö kastroida vanhempien iloksi että pysyy lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsehän aloitit toivomalla että olisi yhtä komea kuin isänsä. ei siinä pitäisi olla mitään väärää että tytär on yhtä kaunis kuin äitinsä.
Suosittelen kasvamaan vähän jos et näe eroa komeudesta/kauneudesta puhumisen ja rintojen kommentoinnin välillä.
Suosittelen kasvamaan vähän, jos et suostu näkemään yhtäläisyyksiä. Ehkä mies ei pitänyt komea poika kommentista, joten vastasi samalla mitalla kommentilla josta tiesi ettei nainen tykkää.
Ihan on kuule AP vakka kantensa löytänyt , samanlaisia tyhjäpäitä olette, sovitte hyvin yhteen ja saatte varmasti kauniita/komeita lapsia mutta vielä tyhjäpäisempiä kuin te. Onnea.
No mitä eroa tuolla on siihen että toivoit pojasta yhtä komeaa, kun hänen komeutensahan varmasti sinunkin pikkuhoususi kostutti.
Ylireagoit, mutta se on palstan mammoille hyvin tavanomaista.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei edes hävennyt jälkikäteen niin heivaisin.
Jälkikäteen häpeäminenkään ei auttaisi. Jotkut tyypit, huomattuaan että tuli töpättyä, "häpeävät" ja selittävät mustan valkoiseksi, vaikka vain esittävät häpeävänsä. Tollasen kommentin heittänyt mies on ääliö, keskenkasvuinen tai vielä jotain pahempaa.
Tapailumiehen seikkailut, osa miljoona. Mutta uskon toki tämänkin, olenhan aivovammainen mamma.
Mies vastasi AP:n kommenttiin. Ilmeisesti mies ei pidä AP:ta kauniina, joten ei voinut sanoa että tyttärestä tulisi kaunis kuten äidistään. Sen sijaan hän selvästi tykkää AP:n rinnoista, joten hän ajattelee että olisi hyvä jos ne periytyisi tyttärelle. Mauton kommentti joo, mutta en nyt tuon takia lähtisi kivittämään.
Minusta tuo oli aivopieru. Mies ei tossa kohtaa ajattele omaa biologista lasta konkreettisesti vaan kommentoi ajattelematta sen kummemmin sinussa näkemäänsä viehättävää ominaisuutta. Aivan kuten sinäkin hänen.
Moka jo sinänsä, että puhuu tisseistä eikä yleisesti viehättävästä ulkonäöstä.
Asiatonta? Kyllä. Ällöttävää? Kyllä.
Tyhmää? Kyllä. Kömpelöä? Kyllä. Esineellistävää? Kyllä. Merkki pedofiilisistä tai insestisistä taipumuksista? Tuskin.
Voisi olla ihan viisasta nostaa asia esiin miehen kanssa ja kuulostella, miten hän itse sitä noin jälkikäteen kommentoi. Tajuaako itse mitä tuli sanottua?
Veikkaan jopa, että ne oikeasti kieroutuneet välttelevät tietoisemmin tuomasta esiin tällaisia taipumuksiaan mikäli siis omaavat normaalin älykkyyden tason.
Mutta joo, saattaisi itseltäni mennä tuollaisesta fiilikset. Joskus voi olla ihan viisasta kuunnella sisäistä ääntään ja todeta, että haluat miehen joka ei päästele tuollaisia suustaan.
Vierailija kirjoitti:
No mitä eroa tuolla on siihen että toivoit pojasta yhtä komeaa, kun hänen komeutensahan varmasti sinunkin pikkuhoususi kostutti.
Mulla ei oo koskaan kostuneet pikkarit yhdenkään miehen pelkän ulkonäön perusteella. Käsittääkseni se on naisilla aika tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Sama jos nainen sanoisi että pojalle tulee yhtä suuri muna erittäin outoa sanoa ja miettiä noin.
Mä voisin sanoa miehelle (vuosien tuntemisen jälkeen) että toivottavasti sun isot vehkeet periytyy meidän pojalle. Ihan vaan pojan ja hänen kumppaneidensa lemmenelämää ilostuttamaan. Mutta mulla nyt on muutenkin aika sairaat jutut, joihin kumppani on tottunut. Hän tuskin mitään vastaavaa sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Tapailumiehen seikkailut, osa miljoona. Mutta uskon toki tämänkin, olenhan aivovammainen mamma.
Taitavaa itsereflektointia aivovammaiselta.
Toisaalta jos olet äiti ja pystyt täällä kirjoittelemaan, ei vamma taida olla kovin vakava.
Tottapuhuen minua mietityttää tarve huudella
täällä anonyymisti, mikä aloitus on totta ja mikä ei. Minusta on ainakin hauska keskustella vaikka jostain pettämistapauksista, vaikka osa niistä saattaakin olla vain tarinoita. Keksitytkin tarinat on samaistuttavia ja kullakin herää niistä
ajatuksia ja mielipiteitä omien kokemusten pohjalta. Se on kiinnostavaa.
Sinulla on tarve jostain syystä korostaa, että aloitus on mielestäsi keksitty ja ihmiset jotka sitä kommentoivat, ovat tyhmiä? Saako se
sut tuntemaan olisi muita paremmiksi? Etenkin kun tehostat vielä asiaasi haukkumalla muita aivovammaisiksi.
Mikä estää vain ignooraamasta aloituksia joihin et usko? Anna meidän tyhmien uskoa ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo koskaan kostuneet pikkarit yhdenkään miehen pelkän ulkonäön perusteella. Käsittääkseni se on naisilla aika tyypillistä.
Stripparimiehen ammatti ei ole kuitenkaan pois kuollut jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkoa argumentointia sinulta toistaiseksi.
Ensinnäkin, strippausta harrastetaan varmaan myös seksuaalivähemmistöjen keskuudessa.
Ja miten se , ettei miesstripparina ammatti ole kadonnut, liittyy pikkareiden kostuniseen? En missään kohtaa sanonut, etteikö nainen pitäisi mieskomeudesta. Kommentoin vain sitä,
että yhteys visuaalisen ärsykkeen ja suoran kiihottumisen välillä ei ole naisilla niin tyypillistä kuin miehillä.
Oletko huomannut että myös strippikulttuurissa on isoja eroja? En ole nähnyt miehiä laumoittain kiljumassa ja kikattelemassa kun ryhmä strippareita esiintyy lavalla.
Lienee myös hyvin harvinaista, että nainen livahtaa seksikaupan takahuoneeseen maksaakseen yksityisestä sylitanssista.
No on ylireagointia. Oli ihan höntti läppä, mutta ei tuosta kyllä sen enempää lapsen seksualisointia saa kuin sinunkaan kommentistasi XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne ei mennä jotta pikkarit kostuisi. Se on naisilla semmoista... miten sen nyt sanoisi, voimaantumista ja tasa-arvoa. Että kyllä mekin nyt likkaporukalla mennään ja esitetään että kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sä aloitit itse tuomalla ulkonäköasiat ensin esille ? Kuka hemmetti edes laukoo suustaan tuollaisia minkä näköisiä lapsia saisi??? Lapsellista olette molemmat.
Vähän eri asia sanoa lähiskulaista komeaksi vs. kehua isoja rintoja. Laita tilalle vaikka oma veli/sisko.
Aivan totta. Ei ole mitään kummallista sanoa vaikka siskonpojasta, että siitä näköjään tulee niin komea että naiset tykkää. Mutta siskontytöstä että sille kasvaa niin isot tissit että kyllä miehet tykkää... hyi yökötys.
No luultavasti ei mitenkään edes ajatellut mitään lasta, vaan isot rinnat on se ominaisuus mitä hän ap:ssa arvostaa.