Hemmetti kun mun on ikävä sua
Rakastan sua ja sinäkin rakastat mua. Miksi olimme niin impulsiivisia ja tyhmiä?
Kommentit (12)
Sinä se olit tyhmä. Minun rakkauteni loppui.
Sitä saa mitä pilaa. Seksiä sinä taas vaan vonkaat.
Mullakin on ikävä. Tää kaikki loppui niin epäreilusti kun olla voi. Tää ei voi olla tottakaan. Aina välillä sydän on salaa toiveikkaana että entä jos sinäkään et kestä ja otat lopulta yhteyttä. Voisiko noin käydä mies?
Vierailija kirjoitti:
Eropäätös impulsiivisesti?
Voi voi, noita tapahtuu toistuvasti.
Kun nainen saa tietää, että mies on pettänyt, hän lähtee.
Hommaa asunnon vaikka kivenkolosta.
Suutuksissaan tehdään mitä huonoimpia päätöksiä, joita sitten saatetaan katua pitkään ja raskaasti.
Lähtö on helppoa jos lapsia ei ole.
Mutta nekin naiset jotka ovat pettämisen jälkeen, lapsineen lähteneet, osa katuu.
Eräskin nainen kertoi, että mies pyysi syvästi anteeksi, katui, ja pyysi lapsia palaamaan takaisin.
Mutta nainen ei ylpeyttään palannut, kun mies oli eksynyt vieraaseen sänkyyn, kaverin synttärijuhlissa, päihtyneenä.
Nainen kertoi, että katuu sitä nyt.
Kuten täälläkin on ollut ketju, niin pitää osata päästää irti.
Muuta ratkaisua ei kertakaikkiaan ole.
Kuunnelkaa Laura Närhen kappale:
Mä päästän sut pois.
Tätä itse kuuntelin eroni jälkeen.
Laulu lohdutti. Kun se oli niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eropäätös impulsiivisesti?
Voi voi, noita tapahtuu toistuvasti.
Kun nainen saa tietää, että mies on pettänyt, hän lähtee.
Hommaa asunnon vaikka kivenkolosta.
Suutuksissaan tehdään mitä huonoimpia päätöksiä, joita sitten saatetaan katua pitkään ja raskaasti.
Lähtö on helppoa jos lapsia ei ole.
Mutta nekin naiset jotka ovat pettämisen jälkeen, lapsineen lähteneet, osa katuu.
Eräskin nainen kertoi, että mies pyysi syvästi anteeksi, katui, ja pyysi lapsia palaamaan takaisin.
Mutta nainen ei ylpeyttään palannut, kun mies oli eksynyt vieraaseen sänkyyn, kaverin synttärijuhlissa, päihtyneenä.Nainen kertoi, että katuu sitä nyt.
Tää on niin totta, totta, totta...
Koko elämää itseltä ja lapsilta ei kannattaisi pilata, yhden sänkyreissun takia.
Sillä ei ole mitään merkitystä sen rinnalla, että erossa särkyy koko perhe ja kaikkien sydämet.
Pahiten sen kokevat lapset.
Tuttu tunne mutta ite pilasin kaiken:( nyt en saa enää koskaan takasin. Virhe minkä kanssa tulen elämään lopullisesti. No opittu on