Startti apua supistuksiin kaivataan! Synnytykseen!
Odottelu on nyt toisen kohdalla viikolla 39. Toivoisin jo niin kovasti pääseväni synnyttämään!
Esikoisen kanssa raskaus meni ihan viimesille päiville - sitten olisi jo startti apua tullut lääkäristä.
En enää jaksaisi kantaa tätä masua. Masentaa ajatus, että taas mennään yli ja reilusti. Lähipäivät on mennyt kiukutellen....
Kaipaisin vinkkejä, jos sellaisia on edes olemassa. Ässät on jo kokeiltu,,,,
Kommentit (6)
Molemmissa käsitellään jaloissa olevaa pistettä mikä laukaisee supistelua.
itse sitä ei saa ruveta ropaamaan.
Joka kerta kun seksiä harrastettiin niin suppareita alkoi tulla. Lasketun ajan jälkeen siis. Ja kolmas kerta toden sanoi, ja sitten ne ei enää loppuneetkaan.
Ekan kohdalla reipas kävelylenkki aloitti supparit rv 39+3 ja ne jatkuivat synnytykseen asti. Mutta tokan kohdalla nämä reippaat lenkit vain laimensivat supparit. Syytä en tiedä.
Seksissä olennaista meillä oli sperma. Kertaalleen ei viety hommaa loppuun ja sillä kerralla ei supistuksia tullut.
käsittelevästä kirjasta, että rinnoille/nänneille voi tiputtaa vettä pisaroina esim. pesusienestä ja jos raskaus on valmis, saattavat supistukset käynnistyä jonkin ajan kuluttua tiputtelusta.
Meillä seksi on ja ei ole tehonnut.
Toisina öinä olen seksin jälkeen herännyt supistuksiin - toisina ei vaikutusta ole ollut.
Tuo nänni-juttu on ihan uusi mulle.
eikö löydy mitään ehdotuksia?