Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat eronneet, isä ei halua olla tekemisissä

Vierailija
03.07.2023 |

Meillä näin. Ollut jo vuosia. Mites muilla?
T. aikuinen lapsi, joka kärsii asiasta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt lähestyä isääni useat kerrat, mutta tuloksetta. Pitäisi vihdoin tajuta, että hän ei halua ja sillä selvä. Onneksi oma elämäni on kunnossa. Ap

Ilmeisesti tämä uusi on kieltänyt pitämästä yhteyttä näin se yleensä on.

Ei tuokaan poista isältä vastuuta. 1) ei niin tossun alla saa olla 2) voisi laittaa prioriteetit kuntoon

Vierailija
22/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani teidän kaikkien puolesta,jotka isä on hylännyt.olen varma,että se kalvaa loppuun asti heidän sisintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä miehet on noin välinpitämättömiä ja vastuuttomia? M..u..lkk..u aivojen tilalla?

Vierailija
24/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pahoillani teidän kaikkien puolesta,jotka isä on hylännyt.olen varma,että se kalvaa loppuun asti heidän sisintään.

Kiitos! Uskon että karma kostaa heillekin joskus. Ja on jo kostanutkin mun isälle. Oli joutunut sairaalaan eikä uusi vaimo osannut tankata heidän autoaan. Silloin soitettiin meitä apuun monen vuoden jälkeen.  Satuimme juuri silloin olemaan "kiireisiä" eikä meistä ollut apua.

Vierailija
25/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni on eristäytynyt myös muista, ei vain minusta. Ja siihen hänellä on oikeus. Minulla on työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne ja elämäni on tasapainossa. En halua muuttaa asioita johon en pysty vaikuttamaan vaan keskittyä siihen elämään joka on minun käsissäni.

Voi että kun minäkin osaisin ajatella noin. Nyt olen päättänyt etten enää soittele perään ja häiritse.

Vierailija
26/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt lähestyä isääni useat kerrat, mutta tuloksetta. Pitäisi vihdoin tajuta, että hän ei halua ja sillä selvä. Onneksi oma elämäni on kunnossa. Ap

Ilmeisesti tämä uusi on kieltänyt pitämästä yhteyttä näin se yleensä on.

Se on mieheltä omaa viitsimättömyyttä, mikä sitten laitetaan uuden naisen syyksi, koska kukapa haluaisi myöntää itse hylkäävänsä lapsensa.

Vierailija
27/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani erosivat kun olin 9 -vuotias - olin isin tyttö. Nyt olen 20 -vuotias. En nähnyt isääni eron jälkeen ennen kuin täytin 18, koska äitini valehteli hänestä kaikki vuodet, esti meidän tapaamisemme. Äitini oli hyvin katkera erosta ja oli sanonut isälleni, ettet nää lastani enää koskaan. Opetti minut vihaamaan isääni. Isä ajoi luokseni satoja kilometrejä vain kuullakseen, että minulla on "flunssa" enkä voi tulla tapaamaan pihalle. Hän yritti soittaa, lähetti kirjeitä, mutta äitini takavarikoi kaikki ennen kuin ehdin niitä edes nähdä. 18 -vuotiaana otin itse isääni yhteyttä vihaa täynnä ja halusin tietää, miksi hän on tehnyt minulle näin.

Isä kertoi totuuden ja olemme nyt paljon tekemisissä. Äitiäni vihaan enkä halua nähdä häntä enää koskaan. Minkälainen äiti tekee lapselleen tällaista. Isäni on todella mukava ja rakastava ja olen äärimmäisen onnellinen, että sain hänet takaisin elämääni.

Vierailija
28/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi en itse aio hankkia lapsia.

- itsekin eroperheestä lähtenyt

Sinä voit itse päättää olla kunnon vanhempi, etkä jättää lapsiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän