Kannattaako lahtea Toys ' R Us:iin Espoosta asti? Onko siella ylivoimaiset valikoimat, vai parjaako lahikauppojen tarjonnalla?
Kommentit (12)
Ei siellä kaikkea ole. Esim. lapsemme toivomaa eläinhahmopukua ei ollut. Se löytyi ihan Kodin Ykkösestä.
Legoja on aika paljon, muusta ei oikein tiedä. Minä en kyllä lähtisi ajamaan tuollaista matkaa yhden kaupan takia. Jos etsit jotain tiettyä tuotetta, niin soita ainakin ensin ja kysy, onko heillä sitä.
Pieni matka ajaa. Hyvät valikoimat, kohtuulliset hinnat. Mukava tilava kauppa asioida, hyvä ilmainen pysäköinti jne.
Me ostettiin kerralla omien lasten + kummilasten lelut sieltä. Kaikki ennaltasuunniteltu löytyi ja vähän extraa päälle.
Joulumieltä kaikille ja turha negatiivisuus pois.
:-)
Varsinkin pelivalikoimat olivat todella hyvät.
:-)
Tervetuloa vaan tänne sieltä Espoosta! Kiva siivu ajella, käydään mekin joskus sielläpäin Ikeassa. =0)
kun ihan pakko oli päästä :)
Mutta eiköhän kaikki samat lelut löydä muualtakin, eikä ne siellä ole minusta sen halvempia tai kalliimpia kuin muuallakaan.
mm BR lelussa on ihan samaa kamaa ja miehenkanssa mietittiinkin että onko samaa firmaa? ( tietääkö joku)
Pikkuautoja siellä ei viime käynnillä (lauantaina) ollut ollenkaan. Sellon Prismass oli pikkuautoja, varsinkin Salamaa monia jäljellä. Eikä muutenkaan mitään kivaa aiheeseen liittyvää.. =( Muuten kyllä lähtisin ajelemaan leluostoksille Toys " r" us- kauppaan! Parkkipaikka vaan aika pieni..On siellä laajempi valikoima, kuin missään muualla.
Itse (espoolainen), kävin siellä pari viikkoa sitten aamupäivällä ja rauhallista oli.
Varsinaisia hintavertailuja en tehnyt muutakuin että yhdestä " hittilelusta" kaikkein uusin malli maksoi noin 15% vähemmän kuin vanha malli muissa kaupoissa - eli olin ihan tyytyväinen.
Mutta hyvin oli pelejä, leffoja, leluja, nukkeja, bratzejä jne jne.
hyvä esimerkki on nintendo DS:n pelikasetti joka maksaa br-leluissa 10 euroa enemmän, se on 20% enemmän kuin toysrusissa
Minusta siellä oli kelpo valikoimat ja mukava asioida.
Jos joku lähtee tuolta asti yhe leluliikkeen valikoimia tsekkaamaan....Tuleehan siinä kuluja matkoistakin/ruokakulut jne joten ei siinä kyl suuria säästöjä tee....