Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

goretex kenkien pesu?

11.12.2006 |

heipä hei, talven kuraleikeissä ;) viking goret ovat päässeet pahasti likaantumaan. Miten hoidatte gore-kenkien pesun? laitatteko pesukoneeseen, vai miten? Olen tietty hukannut kaikki tuoteselostelaput ja googlettamallakaan en asiasta viisastunut, kysyn siis teiltä arvon äitylit!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen aina tuoreeltaan kun on kurastunut juoksevan vesihanan alla. Hyvin lähtee puhtaaks. Sisältä en kenkiä meinaa pestäkään, pohjalliset irroitan tarvittaessa ja pesen käsin lavuaarissa.

Vierailija
2/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime keväänä pesin meidän poikien goret pesukoneessa 40 asteen ohjelmalla, pesuaineeksi laitoin nestemäistä bio luvilia. kun testasin pesun jälkeen hanan alla niin kosteussuoja tuntui olevan tallella, kengät pysyivät sisältä ihan kuivina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ei ole valkaisuainetta- sitä suositellaan käytettäväski kaikkien Goretex vaatteiden kanssa. Itse olen kuivannut pesun jälkeen kuivauskaapissa 40asteessa- pientä lämpöä myöskin suositaan Goretexkankaisiin se jotenkin taas aktivoituu...Laita hauksi tälle sivulle hauksi Viking niin näet että useampi on kenkiään pessyt.

Vierailija
4/5 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tekee tyylillään. Pese koneessa jos uskallat, siihen päättyy kyllä kaikki " takuu" mikä kengissä on! Jos peset koneessa niin on turha enää mennä valittamaan yhtään mistään viassa kengässä. Itse suihkutan goret juoksevan veden alla heti kun tullaan sisään jos ovat kuraiset/likaiset.

Gore-tex kengissähän on takuu että pitävät 100% vettä. Jos jalat siis kastuvat niin saat rahasi takaisin, mutta jos olet pessyt koneessa, niin olet käyttänyt/käsitellyt kenkiä väärin, jolloin takuu ei ole voimassa. Tämä siis kun kyse uusista kengistä (tai ainakin kengistä joihin on olemassa kuitti, moni kenkätehdäs, mm.ecco, ei käsittele ollenkaan yli kolme vuotta vanhoja kenkiä, vaikka olisi uudet. Myös materiaalit huonontuvat vuosien saatossa vaikka ei käyttäisi lainkaan) käytettyinä ostetut täysin eri asia!

Oli aika sekava viesti, toivottavasti joku edes ymmärsi. Eli pointti oli että koneessa pesu omalla vastuulla!!

t.kenkäkaupan myyjä

Vierailija
5/5 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ihan kynsiharjalla lavuaarin päällä kevyesti rapsuttamlla. Vettä ja " nahkasaippuaa" . En sitten uskaltanut käyttää pesukoneessa.