Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylihypetetty tvsarja? Aloitan: Peaky Blinders. Ensimmäisen jakson katsoin väkisin loppuun

Vierailija
02.07.2023 |

Se riitti.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Bad, ensimmäisen kauden katsoin ja en todellakaan ymmärrä miksi suosiota. 

Vierailija
42/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli sitten ylihypetetty tai muuten vaan muiden mieleen ja mulle ei,  niin the Last of Us. Minusta oli kamalaa zombieräiskintää ja katsoin väkisin ekan kauden, olisiko ollut 10 jaksoa. Ehkä eka jakso, jossa homma alkoi ja yksi vaellusjakso siellä keskellä olivat ihan ok minun mielestäni. Itsessäni kai vika, kun sai silloin jotain 90 % pitää tästä -arvioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quuen of fuckin everything. 

Vierailija
44/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Walking dead, katoin pari ekaa jaksoo ja mä en vaan saa siitä kiinni koska zombileffoja on jo tehty miljoona samanlaista mitkä toistaa samaa kaavaa. Keksikää jotain uutta

Ja siis tämähän jatkui aivan älyttömän kauan, joku yli 10 kautta.

The Walking Deadin ensimmäinen ja toinen kausi oli viihdyttäviä, mutta kolmannella kaudella tuli liikaa ärsyttävää ihmissuhdetouhua ja en jaksanut enää seurata.

Vierailija
45/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teidän elämästä puuttuu, kun jotain sarjaa täytyy katsoa väkisin?

Vierailija
46/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking bad, 3 jaksoa jaksoin katsoa. Tylsä. 

Vierailija
47/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän se nyt kirjoitetaan.. Squit Game.

Squirt Game. 

Vierailija
48/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän typeryksille sitten kelpaisi?
No, eihän hyvät sarjat ikinä aukea tyhmille🤦

Esim.. Villi Pohjola,Teho-osasto.
T. Se joka inhoaa Walking deadia

No jos oma maku on hajuton, mauton, ja väritön ihmissuhdedraama niin kannattaako edes yrittää katsoa jotain zombiegoremättöä?

Vierailija
49/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Walking dead, katoin pari ekaa jaksoo ja mä en vaan saa siitä kiinni koska zombileffoja on jo tehty miljoona samanlaista mitkä toistaa samaa kaavaa. Keksikää jotain uutta

Ja siis tämähän jatkui aivan älyttömän kauan, joku yli 10 kautta.

Eikö siitä ole kohta jo tusina spin-offiakin eli joku selvästi tykkää. 

Vierailija
50/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amazonin Rings of Power. Kamalinta kuraa mitä on tehty pitkään aikaan (maailman kallein sarja).

Minusta se oli ok. Jotkut vaan ei enää katso sarjoja katsomisen vuoksi vaan siksi että voivat haukkua niitä loputtomiin netissä kaltaistensa omissa tumppuringeissä. 

Sama pelien ja elokuvien kanssa. Porukka ei selvästi edes pelaa sitä peliä vaan katsoo vaan youtuben kestovalittajien videoita ja silti aina tilaisuuden tullen kaivaudutaan kivien alta pelistä keskustelevien ryhmään haukkumaan peli mahdollisimman totaalisesti.

Samoin acolyte oli oikeastaan erittäin hyvä sarja. Taisi olla vaan syystä tai toisesta liian kallis, jos tuo hinta ei sitten vaan ollut disneyn kirjanpitokikkailua tms?

Vierailija
51/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan päässyt alkua pidemmälle game of thronesissa. ja sama ongelma kirjankin kanssa. Luen kyllä scifiä ja fantasiaa mutta tuon ukon tarinankerronta tökkii jostain syystä ihan totaalisesti. 

Mut jos muut tykkää niin ei se minua häiritse. 

Vierailija
52/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiituli80 kirjoitti:

En tiedä olenko vain liian vanha mutta STANGER THINGS. Halusin   pitää siitä, olihan siinä nostalginen 80luvun stailaus ja ihana Winona Ryder mutta ei vain napannut. Kaksi  jaksoa katsoin.

Eka kausi katsottiin vasta nyt syksyllä kun sitä uusinta kautta hypetettiin. Ihan ok, mutta ei ole tarvetta katsoa muita kausia.

Peaky Blindersin eka kausi katsottiin, paranee alun jälkeen ja todennäköisesti tulee katsottua loppuun asti. Ihana kun on useampi kausi mutta jaksoja vain 6-8 per kausi. Joskus hyytyy johonkin sarjaan jo pelkästään siksi että tulee kausi 8 ja jaksoja 25. Ei jaksa millään.

Vierailija
53/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä, että yhden jakson perusteella on turha haukkua koko sarja. Harvoin eka jakso ihan tajuntaa räjäyttää.

Itse en ole kiinnostunut yhtään Game of Thronesista, joten olen suosiosta jättänyt koko sarjan väliin. Hype ei tässä sarjassa osunut minuun ollenkaan. Pätkiä nähnyt kyllä ja moni hehkuttaa mutta ei lähde. En silti hauku, kun ei parempaa tietoa sarjasta ole.

Vierailija
54/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on hyvin vähän hyviä elokuvia ja sarjoja. Se johtuu todennäköisesti DEI-palkkauksesta. Valkoiset mieskirjoittajat ovat vähentyneet 10 vuoden aikana todella radikaalisti. Tilalle on tullut valitettavan heikkoja ideologeja joilla ei ole muuta päässä kuin ne omat aktivistiajatukset, jotka ovat viihdyttävän vastakohtia.

Vierailija
55/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Last of us. Eka jakso jäi puoleen väliin. 

Vierailija
56/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tehdä niin paljoa aikaa kestäviä sarjoja. 

Mennyt maailma, Bridead revisited, on aivan mielettömän hyvä, edelleen. Tehty 80luvun alussa.

Vierailija
57/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salatut elämät! Olen vuodesta 1998 asti ihmetellyt sarjan suurta suosiota.

Täällä toinen ihmettelijä. 👋

T: Tuntematon