Eikö olekkin ihanaa olla työtön
Minusta ainakin on ja saa nukkua pitkään eikä huolta huomisesta. En voisi vaihtaa stressitöntä elämääni kiireiseen stressi elämään jossain firmassa jossa ei arvosteta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Jäin työttömäksi 12 vuotta sitten. Silloin säästöjä oli piilossa puoli miljoonaa, nyt enää 380 000. Pärjään kuitenkin tuilla ja säästöilläni hyvin loppuelämäni.
Tuossa ei ole mitään järkeä. Sijoitettuna olisi jo miljoon tai puolitoista enemmänkin ja saisit osinkoja vähintään 50 000e vuodessa.
Kiva, että tykkäät! Mutta sulla on erikoinen kuva työelämästä. Esimerkiksi itse herään käytännössä, kun haluan. Liukuma aamukymppiin asti. Kone päälle ja kahvia naamaan. Ei asiakaspalvelua, ei veemäisiä työkavereita. Liukumalla saan lopettaa vaikka 13-14, ruokiksen aikana ehtii ottaa päikyt. Niin ja se tilille tuleva raha on aika paljon enemmän kuin työttömällä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että tykkäät! Mutta sulla on erikoinen kuva työelämästä. Esimerkiksi itse herään käytännössä, kun haluan. Liukuma aamukymppiin asti. Kone päälle ja kahvia naamaan. Ei asiakaspalvelua, ei veemäisiä työkavereita. Liukumalla saan lopettaa vaikka 13-14, ruokiksen aikana ehtii ottaa päikyt. Niin ja se tilille tuleva raha on aika paljon enemmän kuin työttömällä.
Mitä työtä teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet?
Suunnittelu, kääntäjä, laskuttaja
Teollisuuden etätöissä ja paikanpäälläkin on liukumia, varsinkin toimistohommissa.
Hallituksella selvittelyssä toimeentulotuen evääminen osalta ihmistä.