Väärää mieltä olevat pois konserteista! Kansanedustaja Juha Mäenpää heitettiin ulos Provinssi-festarilta mielipiteidensä takia. Mäenpää on tehnyt asiasta rikosilmoituksen.
Kommentit (2117)
Jostain syystä persut ovat juuri tänä viikonloppuna uhriutuneet urakalla 😄
Vierailija kirjoitti:
Kai festari voi itse päättää kenelle kutsut lähettää? Minäkään en saanut kutsua. Teenkö rikosilmoituksen 🙄
Tee vaan.
Provnssii lähetti kutsun, päästi Mäenpään sisälle vip-alueelle ja poisti sieltä kun kävi ilmi, että Mäenpää ajattelee sukupuolia olevan kaksi.
Tämä sotii syrjimättömyyttä vastaan. Mielipiteenvapautta myös.
Ja tämä Mäenpää itse on vaatimassa vuosia Suomessa töitä tehneitä ulos maasta, jos tulee lyhyt työttömyysjakso?
Ei käy sääliksi, että hänet heitettiin provinssista ulos aika lyhyellä varoitusajalla.
Tosiasioista ei saa tehdä valheellista woketus mennyt liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Mt ongelmaisten punikkien rahoillako provinssi aikoo jatkaa tästä eteenpäin 😂
Onhan ne esiintyjätkin suvakkimädättäjiä. Miksi persun täytyy tunkea väkisin heidän seuraansa. Kulttuurihan oli sitä paitsi turhaa luksusta.
Perussuomalaiset on uhreja, aina.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä persut ovat juuri tänä viikonloppuna uhriutuneet urakalla 😄
Saippuaooppera jatkuu. :D
Olisiko ensi syksynä aika laittaa big brother -talon asukkaat vetämään Suomen politiikkaa?
Ei. Ei siitä nyt jo alkaneen tapaista viihdetta ja farssia saisi aikaiseksi.
Käy sääliksi Kokoomusta. Orpo ei ole terävimpiä tyyppejä, joten joutaa mennä, mutta muidenkin järkeviän kokoomuslaisten ryvettyminen on väistämätöntä.
Opetushallituksen sivuilla kerrotaan Luova Eurooppa -ohjelmasta 20212027 ja siihen liittyvistä haettavista tuista: Tuen tavoitteena on edistää medialukutaitoon liittyvää osaamisen vahvistamista ja tiedonvaihtoa.
Haettavan tuen maksimäärä on 400000500000 euroa.
Mäenpään piti järjestää tällainen show saadakseen Opetushallitus huonoon valoon. Persut yrittävät evätä haettavan tuen Opetushallitukselta, jolla edistettäisiin medialukutaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Huutista persuille. Pettivät duunarit ja työttömät, alkoivat nazzeilemaan ja nyt on porttikielto joka paikkaan. Ei kannata alkaa persuksi.
Minä käännyin juuri perussuomalaiseksi sinun ansiosta. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai festari voi itse päättää kenelle kutsut lähettää? Minäkään en saanut kutsua. Teenkö rikosilmoituksen 🙄
Tee vaan.
Provnssii lähetti kutsun, päästi Mäenpään sisälle vip-alueelle ja poisti sieltä kun kävi ilmi, että Mäenpää ajattelee sukupuolia olevan kaksi.
Ja tämä on Mäenpään versio tapahtuneesta? Itse sain käsityksen, että hänelle oli jo päivällä ilmoitettu että kutsu peruttu. Silti oli yrittänyt tunkea festareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadakseen ilmaislipun, pitää kutsuttujen käsittääkseni rekisteröityä ja hyväksyä tapahtuman arvot. Jos tämän jälkeen heti julkaisee tapahtuman arvojen vastaisen kirjoituksen, voi olla että kannattaisi vain maksaa lippu itse (kuten muutkin tekevät).
Provinssirokin arvoihin kuuluu siis suvaitsemattomuus erilaisia mielipiteitä kohtaan. Mielenkiintoista. Oliko se mainittu noissa arvolistauksissa?
Ei kai sitä erikseen tarvitse mainita. Jos kutsun ehtona on, että sitoudut festivaalin arvomaailmaan, useimmat ihmiset osaavat laskea 1+1=2.
Ketä hittoa joku arvomaailma kiinnostaa. Tässä keskustellaan pimpeistä. Pysykää saatana asiassa!
Mitä kiroilet.. Kysy teidän Tynkkysellä miksi ei ole naisen kanssa. Puhu sitten. 👍
Jos Li Andersson ei pääsisi johonkin väärän mielipiteen takia, tämä olisi persuista aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjintä poliittisen mielipiteen takia on rikosasia ja Provinssin toimari tulee saamaan ainakin sakkorangaistuksen.
Ihmetyttää tämä lakien tuntemattomuus. Kova aatteen palo on sokaissut täällä öyhöttävät.
Miettikää nyt jos nämä viherfasistit valtaan pääsisivät! Kulttuuripiireissä,ovat niin vahvoilla että kuvittelevat olevansa oikeassa. Eivät ole. Sairasta sakkia.Tiedätkö minkälaista syrjintää tämä persu on itse harjoittanut?
Kyllä minäkin olisin joskus voinut sanoa, ettei mielipiteen perusteella ketään saa syrjiä. Nyt en enää jaksa. Tuokin persu on rikollinen ja puhunut hirveitä asioita muista ihmisistä. Miksi tällaisen henkilön pitäisi päästä ilmaiseksi festareille? Sisään hän olisi kuitenkin halutessaan päässyt maksamalla itse lipunsa.
Sano alla että miehellä ei ole vaginaa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos Li Andersson ei pääsisi johonkin väärän mielipiteen takia, tämä olisi persuista aivan oikein.
Noinkohan Li tunkisi tapahtumaan, jonka arvoissa mainitaan esimerkiksi "empatia ei sovi politiikkaan", tai "sitä saa mitä tilaa"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkohan Li tunkisi tapahtumaan, jonka arvoissa mainitaan esimerkiksi "empatia ei sovi politiikkaan", tai "sitä saa mitä tilaa"...
Nekkerit ulos suomesta!
Vierailija kirjoitti:
Jos vakaopettaja sanoisi lapsille, että pojalla ei voi olla pimppiä, hän valehtelisi. On olemassa kromosomien mukaan poikia, joilla on pimppi. Harvinaista kyllä, mutta mahdollista.
Silloin on vammainen. Poikkeukset eivät ole uusia sukupuolia. Suomalaiset on kyllä lampaita kun antavat tämän mädätyksen mennä läpi. Uskoisin että 80% kansasta on sitä mieltä, että genitaalit määräävät sukupuolen, mutta juuri kukaan ei uskalla sanoa mitään tämän äänekkään vähemmistön huudon takia. Ja siksi nämä muutamat rohkeat joutuvat lynkatuiksi , eikä suuri massa uskalla asettua heidän tuekseen.
Kukaan ei äänestä vassareita ,totuudenkin väärentävät toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vakaopettaja sanoisi lapsille, että pojalla ei voi olla pimppiä, hän valehtelisi. On olemassa kromosomien mukaan poikia, joilla on pimppi. Harvinaista kyllä, mutta mahdollista.
Silloin on vammainen. Poikkeukset eivät ole uusia sukupuolia. Suomalaiset on kyllä lampaita kun antavat tämän mädätyksen mennä läpi. Uskoisin että 80% kansasta on sitä mieltä, että genitaalit määräävät sukupuolen, mutta juuri kukaan ei uskalla sanoa mitään tämän äänekkään vähemmistön huudon takia. Ja siksi nämä muutamat rohkeat joutuvat lynkatuiksi , eikä suuri massa uskalla asettua heidän tuekseen.
Mitä ne poikkeukset sitten ovat, jos sukupuolet ovat tiukan binääriset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee vaan.
Ja tämä on Mäenpään versio tapahtuneesta? Itse sain käsityksen, että hänelle oli jo päivällä ilmoitettu että kutsu peruttu. Silti oli yrittänyt tunkea festareille.
Peruminen oli tullut työsähköpostin, jota Mäenpää ei ollut viikonloppuna lukenut.
Älytöntä lukutaidottomuutta ja kouluttamattomuutta nähtävissä näissä kommenteissa. Jotkut näyttää oikeasti luulevan että festareille ei saa mennä jos on "vääränlainen" mielipide ja kauhistelee totalitarismia ja vannoo boikotoivansa tästä lähin Provinssia.
NO KYLLÄ SAA MENNÄ! Ei kysellä Provinssissa asiakkailta uskontoa tai ideologiaa. Sen sijaan kutsuvieraaksi saa Provinssikin kutsua ihan kenet haluaa ja perua kutsun niin halutessaan. Asiakas ja vieras ovat kaksi eri asiaa.