Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kiihkoa metsän siimeksessä Heidi ja Tero lemmiskelevät ulkona aina, kun mahdollista

Kommentit (347)

Vierailija
281/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksijutut, jotka pitää ihan itse ja vartavasten avata auki ahdistavat, niin täytynee katsoa peiliin ja kysyä miksi avaa niitä ja onko omat seksiasiat ihan ok.

Vierailija
282/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos metsään haluat mennä takuulla yllätyt.. Näet sammaleet myllätyt🎶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mukava, oikeasti luonnollinen ja seksipositiivinen juttu, eikä mikään OF-mainos tai h u o r a n ammatin suosittelu.

Vierailija
284/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee santaa va ginaan

Vierailija
285/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämän sarjan juttuja. Lukeeko näitä joku oikeasti? Täyttä ajanhukkaa, täysin mielenkiinnotonta.

Vierailija
286/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnioitettavaa touhua, mutta kyllä tälläisen pitäisi olla spontaania intohimoa eikä suunniteltua pervoilua.

Vierailija
287/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan mukaan, jos bongaatte tämän parin metsästä... Lupasivat että mukaan pääsee.

Onnistuuko miesten välinen? Sentään kohtuu kuosissa tuo Tero ikäisekseen.

Vierailija
288/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämän sarjan juttuja. Lukeeko näitä joku oikeasti? Täyttä ajanhukkaa, täysin mielenkiinnotonta.

Jotenkin tämä suomalainen kansa alkaa säälittää. Toimittajilla ilmeisesti parempaa tietoa et tällaisia uutisia ne/he kuitenkin haluaa. Ja lukevat....?

Vierailija
289/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin perus, että jutussa kerrotaan kahdesta metsässä panevasta ihmisestä, ja kommentit keskittyy muijan vartalon arvosteluun :D. Olisi nyt toimittaja laittanut kuvan myös miehen kalusta, kun kerta naisen tissejäkin on kuvattu. Nää kaikenmaailman panojutut ip-lehdissä alkaa jo kyllästyttää, koska niitä tulee jokaikinen päivä. Ihmiset on kautta aikojen nussineet metsässä - sodan aikana pidettiin jopa orgioita sotilaiden ja lottien kesken ja missäs muualla kuin metsässä - joten miksi tästä on tehty juttu? Mä kyseenalaistaisin oman ammattiylpeyteni toimittajana, jos joutuisin oikeasti lähtemään metsään katsomaan kun kaksi suomalaista panee mättäällä.

Vierailija
290/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsekin metsäänpäin kallistuva mitä tulee näihin hekumalliseroottisiin virityksiin. Tuossa jutussa tökkäsi kyllä se kohta missä kuka tahansa random kuppaotta saa hypätä mukaan menoihin.. Itse haluan pitää luontoyhteytemme vain ja ainoastaan meidän kahden välillä. Kolmansia pyöriä ei kaivata, eikä liioin lehtijuttuja. Vain luonto, minä ja hän.

Vierailija
291/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tyhjentää kassit Heidiin jos tulee vastaan metsässä?

Vierailija
292/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin perus, että jutussa kerrotaan kahdesta metsässä panevasta ihmisestä, ja kommentit keskittyy muijan vartalon arvosteluun :D. Olisi nyt toimittaja laittanut kuvan myös miehen kalusta, kun kerta naisen tissejäkin on kuvattu. Nää kaikenmaailman panojutut ip-lehdissä alkaa jo kyllästyttää, koska niitä tulee jokaikinen päivä. Ihmiset on kautta aikojen nussineet metsässä - sodan aikana pidettiin jopa orgioita sotilaiden ja lottien kesken ja missäs muualla kuin metsässä - joten miksi tästä on tehty juttu? Mä kyseenalaistaisin oman ammattiylpeyteni toimittajana, jos joutuisin oikeasti lähtemään metsään katsomaan kun kaksi suomalaista panee mättäällä.

Niin. Mikä näiden juttujen tarkoitus on?

Kaikista naurettavimpia on ne "seksiohjeet"

LOL :D

Vierailija
293/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mikä takap. jäk.

Vierailija
294/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä lähteä metsään vaanimaan, pääsen vihdoin poikuudesta eroon

Vierailija
295/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä av-mammoillekin kelpaisi metsässä, taitaa perseet olla vielä suurempia.

Vierailija
296/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tyhjentää kassit Heidiin jos tulee vastaan metsässä?

Tottakai,  Tero tarvitsee vain yhden reiän me muut voimme sitten niihin muihin

Vierailija
297/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei ole näkemässä" kun asuvat keskellä peltoja mutta entäs ne kaksi lasta? Ja miksi jutussa jankattiin sitä ettei kodin sotkut haittaa ja latista mielialaa, kun voi panna ulkona? Kuinka sotkuista siellä oikein on?

Eikö iholla juoksevat ötökät haittaa yhtään jos panee varvikossa? Miksi nämä kuvattiin jonain ulkoilman panokonkareina vaikka eivät ole edes jääneet koskaan kiinni itse teossa?

Vierailija
298/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus useamman pariskunnan mökkireissulla oli pakko mennä seurustelukumppanin kanssa metsään purkamaan paineita. Ei se nyt niin kivaa ollut. Neulasia, hyttysiä, muurahaisia jne.

Vierailija
299/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, palstamiehet. Lihava ja roikkotisinen nainenkin saa seksiä.

Mutta niin harvoin, että siitä julkaistaan ihan uutinen lehdessä.

Nope, me muut vaan ei olla asiasta yhteydessä lehtiin.

Pitäiskö tehdä kansanliike, että otetaan joka kerta yhteyttä lehteen 🤔

Vierailija
300/347 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kaikki metsään naimaan ja soitetaan media paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän