IS: Kiihkoa metsän siimeksessä Heidi ja Tero lemmiskelevät ulkona aina, kun mahdollista
Kommentit (347)
Vähän tekopyhää juttua ensin kertovat että voisivat ottaa ohikulkevan tyypin mukaan kimppakivaa jos haluaa ja sitten hetken päästä lukee että tarkkaan harkitsevat kenet ottavat mukaan orgioihinsa.
Lisäksi Seksi ei ole meille vain seksiä, vaan pikemminkin tapa tutustua toisiimme etenkin henkisellä tasolla ja kesken työpäivän pitää silti päästä panemaan.
Nymfomaanit. Ei sen kummempaa.
kesän seksihelteet ovat näköjään saapuneet
Otsikon luin se riitti. Tarpeeton sekin tieto, mutta kivat heille.
Vierailija kirjoitti:
Paras varoa punkkeja.
Ja hyttysiä. Ei tarvi kuin kepillisen heittää niin heti on hepinvarressa hyttyset jo imulla.
Mieltymyksensä kullakin. Minua alkoi pistellä jo ajatuskin mustikanvarvuista. Exälläni oli tyttöystävä, jonka kanssa touhuilivat vaikka missä pelloissa ja metsissä. Minä sanoin, etten halua kuulla. Eri paikkakunnalla asui siis, ja exäni saattoi lähteä sinne viikonlopuksi. Mietin aina, että onneksi ei asu meidän kodin lähellä. Kun sillä tavalla estottomasti puuhaillaan missä tahansa ulkona, kodin lähellä voi kuka tahansa tuttu osua paikalle.
Lopulta meille tuli ero. Joku kutsuu sitä mustasukkaisuudeksi, mutta minusta siinä oli kyse ajan jakamisesta. Ei tuntunut reilulta, että minä saan avopuolisolta aikaa arkena ja tyttöystävänsä saa parhaat kesäviikonloput. Sehän oli jo 1,5 vuotta kuvio, että minä olen se arjen ylläpitäjä ja avopuolisoni juoksi hyvin usein viikonloppuisin tyttöystävän helmoissa, tai metsissä tai miten sen nyt tahtoo ilmaista. Oli minullakin muutama muu seuralainen, silloin tällöin satunnaisesti, mutta en minä niiden kanssa mitenkään olisi voinut viikonloppuja alkaa viettää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kunnioitettavaa touhua, mutta kyllä tälläisen pitäisi olla spontaania intohimoa eikä suunniteltua pervoilua.
Spontaani intohimo on ainakin tällaiselle 24 vuotta naimisissa olleelle täysin tuntematon käsite. Nykyisin vaatii vähintään puoli tuntia aikaa se kaikki touhu, mikä nuorena oli ohi 10 minuutissa. Onko se sitten hyvä vai huono asia.
Noin yksityiset asiat hoidetaan poissa julkisilta paikoilta. Jotain rajaa nyt hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kunnioitettavaa touhua, mutta kyllä tälläisen pitäisi olla spontaania intohimoa eikä suunniteltua pervoilua.
Spontaani intohimo on ainakin tällaiselle 24 vuotta naimisissa olleelle täysin tuntematon käsite. Nykyisin vaatii vähintään puoli tuntia aikaa se kaikki touhu, mikä nuorena oli ohi 10 minuutissa. Onko se sitten hyvä vai huono asia.
Kerrankin rehellistä puhetta.
Ei tuo vaikuta miltään kiihkolta vaan pelkältä velvollisuudelta ja suoritukselta, josta puuttuu juurikin kaikki intohimo ja spontaanius.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tekopyhää juttua ensin kertovat että voisivat ottaa ohikulkevan tyypin mukaan kimppakivaa jos haluaa ja sitten hetken päästä lukee että tarkkaan harkitsevat kenet ottavat mukaan orgioihinsa.
Lisäksi Seksi ei ole meille vain seksiä, vaan pikemminkin tapa tutustua toisiimme etenkin henkisellä tasolla ja kesken työpäivän pitää silti päästä panemaan.Nymfomaanit. Ei sen kummempaa.
Nyt huomio kaikki sillä seudulla marjastajat! :D
Noinkohan se hyttysmyrkky on kauheen terveellistä tietyissä paikoissa, tuskin. Väkisinkin sitä menee toosaan ja heppiin vaikkei tarkoituksella laittaiskaan.
Mä tykkään vaan puskassa yksikseni.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siis ykskaks lähtee juoksemaan metsään spontaanisti. Heippa lapset, jääkää siihen syömään aamupalat, äiti ja isi juoksee nyt metsään.
Nämä haluaa rakkautta jakaa ja osoittaa. Nuo parinvaihtohommat taitaa kyllä ennemminkin olla panohakuista ennemmin kuin lempeää lemmiskelyä
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään vaan puskassa yksikseni.
Aika hauska otsikko: kiihkoa metsän siimeksessä - ihan yksin.
Opin tästä ketjusta uuden termin: pitkä versio kouvolatukasta!
😂😂😂😂😂
Kuolen!
Lisään vielä, ettei saunassakaan voinut kun ovea ei saanut sisältä lukkoon. Ja yksi ylitouhukas mökkiläinen oli koko ajan hakemassa unohtunutta shampoopulloa tai muistuttamassa että kiuasta ei saa päästää sammumaan.