oOoHAAVEILIJAT VKO 50oOo
Vähiin käy ennen kuin loppuu vuosi 2006.. :) Nyt kaikki kirjotteleen!
Kommentit (35)
Kinttunen; Kaikella sitä säikytelläänkin..:)
Mulle iski flunssa.. Just sopivasti ennen ovista. Saas nähdä miten hyvin/huonosti jaksaa heilutella peittoja..Olo on aika kamala, kurkku kipee ja nenä vuotaa ja pitäis viel jaksaa tyttösenkin kans leikkiä. saatan olla aikas seksikäs näky..ihan itteenikin naurattaa:)
Mutta eipä muuta meille..Tervetuloa cerwalle!
Tässäpä mun tietoja:
Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa
Oma ja miehen ikä: minä 23, mies 22
Kauanko olen kuumeillut: vuoden verran
Opiskelu/Työt: opiskelen sisustusalaa
Harrastukset: purjehdus, elukat (3 kania, 1 kissa), lukeminen, käsityöt (ompelu) ja värkkäily, netin vauvasivuilla pyöriminen :)
Enpä ookaan pitkään aikaan ehtiny kirjottaa. Kauheesti koulutöitä... tänäänkin jäin kotiin tekemään rästihommia, vaikka olis pitäny kouluun mennä.
Käytiin eilen Ikeassa, oli kivaa! Sain uuden ompelupöydän ja -tuolin. Nyt kyllä kelpaa ommella! Mies lupas, että sitten kun meille niitä lapsia siunaantuu, käydään sieltä hakemassa sille vauvalle tarvikkeita... :) Meiltä kun ei kuitenkaan ihan tuosta vaan viitsi sinne asti lähteä. Haaparannan Ikeassa siis käytiin. Oli siellä kyllä paljo tavaraa. Ja ihmisiä...
Kuulemma pitää kauppaan lähteä. Ei vaan huvittais, siellä sataa...
kuulemisiin,
p
Milenna, niinpä..!! Suorastaan julkeaa kotiväen hätyyttämistä! ;) Kaikissa Puolustusvoimilta tulevissa kirjeissä pitäis olla sellaen nou hätä-tunnus avovaimoille/vaimoille/tyttiksille. :)
Mä ehdin jo säikähtää niin paljon..Ollaan suunniteltu miehen kans New Yorkin reissu ens lokakuun puoleenväliin ja aattelin jo, et tähänkö sekin kariutu! Vauvahaaveet siirtyis kans kaukaisuuteen. Mut sehän ei oo kuin ajan kysymys, et semmoset paperit oikeasti tippuu postilaatikosta. Haku on aina vuoden kerrallaan voimassa.
Toivottavasti nyt päästään reissuun..tähän mennessä joka vuosi ollaan käyty jossain. :)
olimpas minä sokea, olihan täällä meidän pino! No kirjotellaan tähän ja annetaan tuon toisen aloituksen tippua ;)
[size=4] [b] [color=DeepPink] ♥ ~ ♥ ~ HAAVEILIJAT ~ ♥ ~ ♥ [/size] [/b] [/color]
[size=3] [b] [color=MediumSlateBlue] ♥ Tervetuloa Haaveilijoihin ♥ [/size] [/b]
[color=MediumSlateBlue] [size=2] Haaveilijat kuumeilevat vauvaa, mutta unelman toteuttamisen esteenä on joko mies, joka ei ole vielä lämmennyt ajatukselle omasta pienestä kääröstä tai jokin muu syy kuten vaikkapa elämäntilanne. Jos tunnet kuuluvasi joukkoomme, liity ihmeessä mukaan keskusteluihimme.
Listalle pääset mukaan vastaamalla tähän viestiin ja laittamalla omat tietosi vaikkapa muotoon:
Nimimerkki:
Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä:
Kauanko olet kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta:
[/color][/size]
[size=3][b][color=DeepPink]~ ~ ~ ~ ~ ~ HAAVEILIJOITA OVAT ~ ~ ~ ~ ~ ~ [/size][/b][/color]
[size=2][color=LimeGreen][b]Kinttunen
[size=1]Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa
Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25
Kauanko olen kuumeillut: muutaman kuukauden
Opiskelu/Työt: Opiskellaan kansainvälistä kauppaa
Harrastukset: kuntoilu, käyn puntilla ja aerobicissä yms. säännöllisesti
[size=2][color=OrangeRed]Snowflake
[size=1]Asuinpaikka: Vantaa
Oma ja miehen ikä: minä 21, avopuoliso 20
Kauanko olen kuumeillut: n. 1 vuosi [color=MediumSlateBlue] *Mies käännytetty* [/color]
Opiskelu/Työt: työtön, opiskelut kesken(merkonomi), ja siitä lähden varmaan lähihoitajaksi
Harrastukset: lenkkeily ja shoppailu
Muuta: perheeseen kuuluu 1,7-vuotias poika, haaveena omakotitalo ja ainakin vielä yksi lapsi
[size=2][color=LimeGreen]Tansem83
[size=1]Asuinpaikka: Joensuu
Kauanko olen kuumeillut: n. viisi vuotta
Opiskelu/Työt: opiskelen biologiaa, mies vakituisissa töissä
Harrastukset: - (ei ole tällä hetkellä mitään)
Muuta: keskenmeno v. 2002
[size=2][color=OrangeRed]Kiharapää
[size=1]Asuinpaikka: Turku
Oma ja miehen ikä: itse olen 23 v, mutta miestä ei ole vielä
Kauanko olen kuumeillut: yli kolme vuotta
Opiskelu/Työt: Olen ammatiltani lähihoitaja, pitkäaikaissairaanhoidossa
Harrastukset: partio, purjehdus, ulkoilu, kaverin muksun hoito
Muuta: Olen lapsikrakas sinkku..
[size=2][color=LimeGreen]Sanska82
[size=1]Asuinpaikka: Mellilä
Oma ja miehen ikä: minä 23 ja avokki 24
Kauanko olen kuumeillut: kuumeilua takana kohta neljä vuotta
Opiskelu/Työt: Tällä hetkellä olen yksityisessä perheessä hoitamassa 1vuotiasta poikaa, ammatiltani olen lähihoitaja
Harrastukset: Tällä hetkellä ainoastaan lenkkeily
[size=2][color=OrangeRed]Milenna
[size=1]Asuinpaikka: Itä-Suomi
Oma ja miehen ikä: Minä 23v. ja mies vielä 22v.
Kauanko olen kuumeillut: Varmaan " mahakuume" tuli pari kk tytön syntymän jälkeen, mut sit ihan vauvakuume tuossa pari kk sitten.[color=MediumSlateBlue] *Mies käännytetty* [/color]
Opiskelu/Työt: Mies vakitöissä, itse kotona hoitamassa tyttöö
Harrastukset: Lähinnä yritän lueskella kun ehdin ja sit tietty pörrään netissä ja yritän keksiä tytsylle kivaa tekemistä:)
Muuta: Meillä tyttö 04/05 ja myös kaksi kissaa.
[size=2][color=LimeGreen]Mareila
[size=1]Asuinpaikka: pk-seutu
Oma ja miehen ikä:
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt: kotiäiti, opiskelee
Harrastukset:
Muuta: naimisissa ja pojat 5v ja 1v 4kk
[size=2][color=OrangeRed]PauliNea
[size=1]Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä: 35v.
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta: vaavi 2,5 kk
[size=2][color=LimeGreen]Ädä78
[size=1]Asuinpaikka: Keski-Suomi
Oma ja miehen ikä:
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta: lapset 10, 4 ja 1 v 7 kk, haaveena suurperhe, ainaskin pari pikkuista vielä¿
[size=2][color=OrangeRed]Kisumama
[size=1]Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä: 36v.
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta: muksu 9, ei avoliitossa, jonkinmoinen ehkäisy käytössä, haaveilee avoliitosta, useammista (ainaki yhdestä vielä) lapsista jne¿ :o) (bongailee limoja, lämpöjä jne.. ja kuvittelee oireet about joka kuukausi) :o)
[size=2][color=LimeGreen]lappanen
[size=1]Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä: 27v.
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta: naimisissa, esikko on 1 ½v. [color=DeepPink]*Yritys alkanut joulukuussa*[/color]
[size=2][color=OrangeRed]kristinamom
[size=1]Asuinpaikka: Pirkanmaalla paritalossa
Oma ja miehen ikä: minä 23v.,avomies(kihlattu)26v.
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt: Itse olin 4v. töissä edellisen valmistumisen jälkeen,siinä välissä ä.loma ja nyt olin siis reilun vuoden kotona,kun lähdin töihin ja sitten elokuussa pääsin erikoistumaan anestesiaan ja edelleen hämärä päämäärä lääkikseen;)Mies tällä hetkellä myös opiskelee tuotantotaloutta.Mä käyn töissä muutamia yövuoroja kuussa koulun lisäksi.
Harrastukset:
Muuta: esikoinen,tytär 1,8v
[size=2][color=LimeGreen]Hätähousu
[size=1]Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä:
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta:
[size=2][color=OrangeRed]-Isla-
[size=1]Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä:
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta:
[size=2][color=LimeGreen]pohjankruunu
[size=1]Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa
Kauanko olen kuumeillut: vuoden verran
Opiskelu/Työt: opiskelen sisustusalaa
Harrastukset: purjehdus, elukat (3 kania, 1 kissa), lukeminen, käsityöt (ompelu) ja värkkäily, netin vauvasivuilla pyöriminen :)
[size=2][color=OrangeRed]Joanna74
[size=1]Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä:
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta:
[size=2][color=LimeGreen]Jonkunvaimo
[size=1]Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä:
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta:
[size=2][color=OrangeRed]Sera-82
[size=1]Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä:
Kauanko olen kuumeillut:
Opiskelu/Työt:
Harrastukset:
Muuta:
[size=2][color=LimeGreen]cerwa
[size=1]Asuinpaikka: Itä-Suomi
Oma ja miehen ikä: mä 25v, mies 28v.
Kauanko olen kuumeillut: syksystä -06
Opiskelu/Työt: lähihoitaja, työskentelen vanhusten parissa
Harrastukset: kirjeenvaihto, lukeminen, kirpparit, larppaus
Muuta: kaksospojat 2002
[size=3][color=DeepPink] HAAVEILIJOITA on tällä hetkellä 19
[size=2] [color=MediumSlateBlue] [b] Esikoisesta haaveilevat: [/b] Kinttunen, Tansem83, Kiharapää, Sanska82
[b] Kakkosesta haaveilevat: [/b] Snowflake, Milenna, PauliNea, Kisumama, lappanen, kristinamom, Sera-82, Jonkunvaimo
[b] Kolmannesta haaveilevat: [/b] Mareila, cerwa
[b] Neljännestä haaveilevat: [/b] Ädä78
[size=3][color=DeepPink] HAAVEILIJAT, jotka ovat onnistuneet miehen suostuttelussa ja päässeet *tositoimiin*:
[size=2] [b] [color=MediumSlateBlue] Snowflake, Milenna, lappanen
[size=3][color=DeepPink]Plussanneet HAAVEILIJAT:
[size=2] [b] [color=MediumSlateBlue]
Siis kun kirjoitin viime yönä viikko 49 pinoon ja nyt on vko 50... Ei tartte kaikkien vaivautua menemään sinne katsomaan kuka kumma on liittynyt joukkoon mukaan.
Eli vauvakuumetta on ilmassa. On sitä välillä ollut enemmän ja vähemmän muutaman vuoden. Muta aina pystynyt järellä ajattelemaan että pojissa on jo nyt työtä ihan tarpeeksi. Mutta syksyllä alkoi vauvakuume paheta... ja nyt alkaa olla aika paha... Mies alkaa muumeilla samalla, mutta ei varmaan vielä yhtä paljon. Alko lämmetä kun ostin kirpparilta sille tuliaiseksi pari vauvanvaatetta. :)
Ollaa ajateltu että, kesäkuun 07 kieppeillä menee kierukasta käyttöaika, ja jos silloin ei laittais uutta tilalle... Eli vaavi syntyis 08, JOS täppäis ja kaikki menis hyvin. Ja JOS molemmat kuumeillaan vielä kesälläkin. Eli monta jos sanaa.
Oikeesti tekis mieli nytkin otattaa kierukka pois, mutta... Haveillaan asuntolainasta, mutta sen olis helpompi saada 4 kuin 5-6 henk perhenä, koska kummankaan palkat eivät ole hyviä. Ja haluisin saada maksettua entisiä lainoja ja luottokorttia ensin pois, koska kodinhoidontuki ei ole iso.
Jännä, olen hoksannut, että silloin kun haaveiltiin esikoisesta niin rahakysymyksiä ei mietitty. Siis luotettiin että pärjätään, ja tiedettiin että pärjätään, kun totuttu elämään vähällä rahalla. Nyt kun jonkin aikaa molemmat ollaan oltu töissä, niin kodinhoidontuen pienuus pelottaa. Ja tiedän etten haluis lasta laittaa hoitoon heti äippälomanjälkeen, ja mieskin haluis olla uudestaan koti-isänä. Onhan se myös siinä että nyt on 4 henkeä, silloin oli vaan 2. Mutta silti, vaavin tahdomme. Ja tiedän että pärjätään vähemmällä rahalla, kun nipistää kaikesta missä voi, ja sen takia haluun vanhoja velkoja pois.
Ja sitten sen takia haluan odottaa että mun ja miehen vauvakuume kasvaa suuren suureksi, koska on riski saada uudestaan kaksoset. Yhden vauvan jaksettais vaikka heti, mutta pitäis yrittämisen aikana asennoitua että vauvoja vois tulla 2. Ja tänään juteltiin, että ainakaan vielä ei jaksettais kahta. Haluan olla varma että kumpikin jaksaa kahta hoitaa, ennenkuin yritys alkaa.
Eli kuumetta on ilmassa, mutta järki asiat viilentää kuumetta. Eli tähdätään tohon kesään 07. Mutta tiedän ettei aina asiat mene suunitelman mukaisesti.
T: cerwa
Ps. ja mut voi laittaa kolmannesta lapsesta haaveilevien joukkoon. olen miettinyt että onko kamalaan haaveilla vaan yhdestä lapsesta?
----------------------------------------------------------------------------
Siis tolla tarkoitin että onko kamalaa haaveilla siitä että tulis vaan yksi kerrallaan? Vaikeaa haaveilla vauvasta, kun en tiedä pitäiskö niitä olla ajatuksissa 1 vai 2...
Nimimerkki: Sera-82
Asuinpaikka: Vantaa
Oma ja miehen ikä: 24/35
Kauanko olet kuumeillut: 06 Kesästä
Opiskelu/Työt: Äippälomalla 2/07 asti
Harrastukset: Koirat
Muuta: Mulla poika 3/06
Mitäs tänne kuuluu? Mun pitäis taas kovasti vääntää kouluhommia kun on iltaan töihin. Tottakai äiti sit soitti ja sanoi, et tulevat isän kans käymään...Mun äiti on sellanen ylineuroottinen siivouksen suhteen ja mä tiiän sen, et se käy koko asunnon lattiasta kattoon läpi ja alkaa siivoomaan. Tottakai arvostelee ensin kaiken, et voivoi kun se on vähän tämmöstä tämä meidän tyttären eläminen.
Mä omasta mielestäni olen kyllä ihan siisti ihminen ja siivoon jonku 2-3 kertaa viikossa. Mut kun ei kelpaa..Aina kotona käydessä sitä sitten kuulee siitä kun ei koskaan pyydetä käymään. Aina kun on pyydetty, ei tulla ja jos tullaan niin arvostellaan kaikki kahvikuppia myöten. Siihen päälle voivotellaan vielä mun ratkaisut koulutuksen ja miesmaun suhteen ja kerrotaan ettei vieläkään ole liian myöhäistä löytää uutta miestä. Mikä on mun mielestä kyllä törkeyden huippu, et pitää aikuisen lapsensa elämään ja ratkaisuihin puuttua tuolla tavoin. Varsinkin kun isän mielestä en parempia ratkaisuja olisi voinut tehdä. :)
Mä oon tullut äitin kans aina niin kauan hyvin toimeen kun meidän välillä on vähintään 100 km. Nyt ei taida taas tämä kaupunki riittää. :)
Onko muilla tällasta äitien kans?
meni porukoiden vierailu. Isä oli vissiin vähän valmentanut äitiä. :)
Käytiin miehen ja koirien kanssa metsälenkillä ja mies sitte ihan itse otti puheeksi lapset sun muut kun kerrankin on aikaa rauhassa jutella. Lupa on siis meilläkin nyt hankittu.... HUHTIKUULLE. Koska se nyt vain on päättänyt omakohtaisesta kokeuksesta ettei lapsi voi mitenkään syntyä syyskuuta myöhempään loppuvuonna ja pitää ainakin varmistaa ettei lapsi siis synny missään nimessä joulukuussa, muuten se saa varmasti trauman, tietysti jos sattuu ennenaikaisesti syntymään niin sillehän ei voi mitään.
Mulla on tosi hyvä äitisuhde ja parani vaan lapsen myötä kunhan se toipui ensin järkytyksestä että odotan lasta yksin. On alusta asti tukenut tosi hyvin ja aina kehunut miten hyvä äiti olen.
Kukas se kyseli, et onko väärin toivoa yhtä vauvaa? Sulla tais olla kaksoset,eikös? Itse tuossa tilanteessa kyl varmaan toivoisin " vaan" yhtä, vois olla kädet täynnä yhdenki kans, jos ois jo kaksostaaperot(?) ennestään. Kyllähän siihenki pitää varautua,et tuleekin kaksoset,jos teillä on suvussa monet..Eiköhän ne sit ois ihan yhtä rakkaita kuin " yksönenkin" :)
Kinttunen; Mun äiti on ihan samanlainen, kaikesta pitää saada valittaa ja mikään ei oo kunnossa miun elämässä. Mut meillä isäkin on vähän samanlainen..Hän uskalsi jopa sanoa, että oon pilannut elämäni, kun tyttö tuli ennen ku olin kouluttautunu:( Eikä mulla edelleenkään oo minkäänlaita ammattikoulutusta, ja jo toisesta vaavista haaveillaan..Entaida uskaltaa kertoa niille ollenkaan, jos joskus uudelleen raskaudun.
Pikaviesti taas..pitää mennä:)
Ja tervetuloa uusille!
cerwa:olet tuttu!olemme kirjoitelleet joskus haaveilijoissa huonolla menestyksellä?tai ainakin sama nimimerkki on,jäi mieleen=)
Mulla testi näytti negaa mutta oireita on vieläkin!?taidan vaan olla tulossa kipeeksi=)no olenhan mä jo flunsassa ja saikulla kun kuumetta oli ja kurkku kipeä=/eikä näytä flunssa hellittävän...
nyt lepäilemään ja haaveilemaan vauvasta;)
Sera; Tuo on ihan sama lause,mitä miun mies käytti!! Hälle oli kans hirveetä,jos vauva syntyis loppuvuodesta, eli huhtikuussa oli meidänki aiemmin tarkoitus aloittaa..en nyt sitten tiiä, mikä miun miehen mielen muutti, kun aikaisti tuota lupaa.
Snow:lle pahoittelut negasta:(
Kamala nälkä, onneksi ruoka on uunissa kypsymässä.
Milena: suvussa ei ole muita kaksosia kuin meidän ja mummoni keskenmeno kaksosraskaus. Mutta mitä riskiin tulee niin miellän sen olevan 50 ja 50%. mähän olin niin epätyypillinen kaksostenodottaja kuin olla voi silloin 5 vuotta sitten. Eli nuori, normaalipainoinen, ensimmäinen raskaus, luomu raskaus, epäidenttiset pojat ym. joten en usko että olis niin harvinaista saada tuplat toisenkin kerran. Mutta toivon että tulis vaan yksi, näkisen senkin. Ja vauva-ajasta kerkiäis jotain nauttimaankin. Mutta jos tuplat taas tulee niin rakkaudella molemmat vastaanotetaan.
Snowfale: Joo. Joskus ikuisuus sitten taidettiin tosiaan olla kumpainenkin haavelijoitten sivuilla. Mutta onneksi silloin me ei päädytty yrittämään. Varmaan silloin vauvahaave oli yritys paikata huonoa suhdetta. Erottiin sitten miehen kanssa, mutta päädyttiin takaisin yhteen kun oltiin kasvettu vähän kumpainenkin. :)
Toivottavasti kinkkukiusaus olis jo valmista...
Kiitokset kaikille tervetuloa toivotuksista!
Kivasti ootte saaneet pinoa kasvatettua =) MInä koitan nyt aktivoitua.
Cerwalle tervetuloa, ei ole mitenkään kamalaa toivoa yhtä lasta, meillä ei kaksosia ole, mutta toivon kuitenkin että tulisivat yksi kerrallaan nuo loput lapset (meillä siis kaksi poikaa) olipas sekavasti selitetty
Kinttusella oli äiti ongelmia, samoin Milennalla, meidän äiti ei kamalasti arvostele minun ratkaisuita, on niihin ihan tyytyväinen. Mutta yhtä exää arvosteli aika paljon ja oikeassa oli siinä. ESikoisen vauva/taapero aikana käytiin keskustelua siitä, miten pitkälle isovanhemmat voivat vanhempien asettamia rajoja venyttää, mutta sekin selvisi ja loppujen lopuksi lasten saaminen on lähentänyt meitä ja tehnyt meistä tasa-arvoisempia. Ainoa mikä ärsyttää on, jos ei ole siivonnut tarpeeksi hyvin, äiti katsoo minua merkitsevällä ilmeellä, ei sano mitään, mutta...Kaiken kaikkiaan tullaan tosi hyvin toimeen keskenämme.
Minulla tämä vauvakuume aaltoilee, toisaalta olen tosi kade, niille jotka aloittavat yrityksen/ovat raskaana tai joilla on pieni vauva, mutta toisaalta en.
Nyt alkaa junnu saada hepulin, eli gotta go
Mareila
Raastava vauvakuumehan tässä ihmistä vaivaa, kun vauvoja pyörii ympärillä ja yrittämässäkin on moni ystävä. Meillä esteenä on mies, jonka mielestä lapsiluku on täysi. (Niin kun se mitään mistään tietäis, eihän sillä oo kun yksi lapsi, mulla sentään kolme. ;-) ) Neljättä tekisi mieli, kun ensimmäistä kertaa olisi elämäntilanne kaikilta osin sellainen, että tähän kuvioon vauva sopisi.
Mutta väkisin en ala perheen päälukua kasvattamaan, vaan odottelen, että mieli muuttuisi.
Asumme Pirkanmaalla, sekä mies että minä 28, koko elämäni olen vauvakuumeen kourissa kärvistellyt ja työskentelen lasten kanssa. Harrastuksiin (siis omiin) ei ole aikaa, eikä suurta mielenkiintoa, teen kaikkia juttuja mieleni mukaan ja silloin kun aikaa on. Lapsia on ennestään kolme, 9-4 vuotiaita.
laMame, tervetuloa mukaan!! :)
Minä se taas koitan saaha näin aamusta paljon hommia tehtyä ennen töitä, mut kun ei kiinnosta oikein mikään...Palailen sitten illemmalla töiden jälkeen asiaan. :)
Pikaseen tulin taas pyörähtää..Just tultiin kaupungilta, vähäsen ees sai jouluostoksia tehtyy:) Pitää viel uudemman kerran koittaa viel päästä, mut tuon tytön kans on pikkisen hankalaa, kun hää ei meinaa missään rattaissa pysyä..
Tervetuloa leMamalle joukkoon!(toiv. meni oikein..)
Omaa napaa sen verran, et varmaan ovis ois tuloillaan tuossa viikonloppuna tai alkuviikosta..Ja mieskin sen sai tietää, toiv. ei aiheuta mitään lisäpaineita:)
Hepskukkuu!
Mulla alkaa tänään ihan mielipuolinen kahden viikion työrupeama.. ;( Ois tuon ONT:n kans niin paljon tehtävää..no pitää koittaa aina nää aamut vääntää sitä sitten.
Mä säikähdin äsken niin paljon kun meille oli tullut puolustusvoimilta kirje. Ukko tosiaan haki sinne rauhanturvaajaksi taas. Minä sitten ihan paniikissa soitan sille töihin, et saanko avata sen ja sit siinä oli vain ja ainoastaan ilmoitus ylennyksestä! :) Jännitystä elämään..
Hei Cerwa, tervetuloa mukaan keskustelemaan!!