Onko tavallista että teinipoikia kiinnostaa vanhemmat naiset?
Kiinnostuvatko teinipojat usein esim. perheystävistä, jotka ovat 30-40-vuotiaita naisia? Seuraako tästä helposti kiusallisia tilanteita?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämmöistä voi mitenkään yleistää koskemaan kaikkia!
Ei tietenkään voi yleistää kuten ei mitään muutakaan seksuaalisiin kiinnostuksen kohteisiin liittyvää asiaa.
Kun itsekin olen teinipoika ollut ja kavereiden kanssa jutellut, niin ainakaan harvinaista ei ole, että teinipoika katsoo vanhempiakin naisia sillä silmällä. Hormonimyrskyissä hyvin monenlaiset ja monen ikäiset naiset kiinnostavat. Eikä se useimmiten tarkoita kuin vilkuilua ja unelmointia - ihan normaalia ja hyväksyttävää toimintaa.
No kyllä kiinnostaa. Tuliko tämä yllätyksenä jollekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon kun teinityttöjä kiinnostaa perhetutut setämiehet tai sukulaisukot. Eli ei yhtään.
No huh, hyvä.
Ap
Millä tavoin AP koet tuon poikien kiinnostuksen ilmeisesti negatiivisena viestistäsi päätellen. Oletko kenties itse potentiaalista kohderyhmää sille ja koet sen ajatuksena kiusallisena vai onko tästä jotain kokemuksia?
Kuvittelevatko mammat että kaikki nuoret miehet ovat heistä aivan innoissaan?
Mua kiinnosti luokan ope ala-asteella, ja tais kiinnostaa luokkakavereitakin. 12v lähtien aloin ihailla tätiäni, oli todella seksikäs silloin. Vuosia myöhemmin sekin selvästi tykkäs musta, eikä peitellyt sitä.
Normaalia on, eikä se häviä minnekkään. Nytkin chattailen 61-vuotiaan naisen kanssa, siinä toivossa että pääsisin jokin kaunis päivä imuttelemaan hänen ihanan suuria rintojaan :P
Vierailija kirjoitti:
Olen 51 vuotias nainen, aika rintava ja pyllykin on iso. Jotenkin pidän nuorten poikien innokkuudesta, silläkin varjolla että kesto ei ole kummoinen. Tosin pojat jaksaa aika monta kertaa yössä. Ikärajana olen pitänyt 19v, ei sen alle.
Haavena onkin se, että olisin useamman nuorukaisen huomion kohteena. Nuorille pojille se toinenkin reikä kelpaa paremmin vanhempiin miehiin verrattuna. Kyllä on monen pojan ilme ollut näkemisen arvoinen kun olen antanut riisua 85DD koon liivit pois. Pidän erityisen paljon nännien imettämisestä, ja voin laueta niin ilman kosketusta.
N63
Voi kun pääsisin imemään ja nuolemaan sinua :)
Olen siro, pienikokoinen mutta muodokas nainen. Pankin täti. Korkokengät ja silkkipusero ja nuttura ja silmälasit saa monet asiakkaat flirttailemaan asiakastapaamisissa.
Kun vapaalla haluan seksiä, menen tanssimaan ja joka kerta sieltä olen saanut komeaa, nuorta toyboyta itselleni. Laitan vain lateksihousut ja punaisen ihonmyötäisen kauniin puseron ja vaalean tukkani nutturalle, punaiset lakatut kynnet ja huolellinen ehostus punaisine huulineen. Tissit esiin (ovat isot mutta kiinteät)
Miehiä riittää jonoksi asti. Valitsen ne komeimmat ja viriileiltä näyttävät. Monet haluaisivat ottaa minusta rakastajattaren yön jälkeen ja moni myös kertoo saaneensa elämänsä parasta seksiä. Myös mielelläni opetan ja ohjaan jos poika tarvitsee selkeästi opastusta naisen hyvänä pitämisessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon kun teinityttöjä kiinnostaa perhetutut setämiehet tai sukulaisukot. Eli ei yhtään.
No huh, hyvä.
ApMillä tavoin AP koet tuon poikien kiinnostuksen ilmeisesti negatiivisena viestistäsi päätellen. Oletko kenties itse potentiaalista kohderyhmää sille ja koet sen ajatuksena kiusallisena vai onko tästä jotain kokemuksia?
AP, tämä jäi sinulta vastaamatta. Itseänikin kiinnostaisi kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Teininä isorintainen musiikinopettaja oli aina mielessä.
Brunetti, silmälasit, Etelä-Helsinki?
Ajattelemmeko samaa?
Kyllähän se oli ihan sykähdyttävää kun yläkoulun kevätjuhlassa näki portaikossa opettajan hameen alle, joka ei normaalisti koskaan hameita/mekkoja pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininä isorintainen musiikinopettaja oli aina mielessä.
Brunetti, silmälasit, Etelä-Helsinki?
Ajattelemmeko samaa?
Jos puhumme 70-luvusta, lyhyestä hameesta ja poikakoulusta niin 👍.
Todellakin teinipoikia kiinnostaa melkein kuka tahansa...
Minulla on omakohtaistakin kokemusta 30 vuoden takaa...
Tuttavaperheen tuttavaperhe ja heidän KOMEA 17-vuotias poikansa. Täysin puhumaton eräjorma, joka viihtyi metsällä. Komea... joko mainitsin, että komea?
Äidin puolelta etelä eurooppalainen, leveät hartiat, kapea lantio, vaaleat kihartuvat hiukset, tummat kulmakarvat ja ...
Mutta siis luonteeltaan suomalaisen juro.
Myöhemmin äitinsä kertoi, että tytöt jopa kävivät kotoa hakemassa, muttei tää koskaan lähteny... Epäilivät poikaansa homoksi...
Kun poika sitten pihanuotiolla alkoi jubailemaan kanssani, aika innokkaastikin, oli peli selvä -hänen vanhemmilleen.
Äitinsä lähetti tuttavani kautta viestin, että jos vaan kiinnostaa niin heillä ei ole mitään sitä vastaan. Suojaikä on 16 vee...
Juu ei todellakaan käyny mulle! Jäpikkä oli minua yli puolet nuorempi!!!
Nooooo mutta syksy tuli ja hän täytti 18... ja loppu on historiaa. Eikä hän enää ollut teini... kun siis täytti 18...
Vierailija kirjoitti:
Todellakin teinipoikia kiinnostaa melkein kuka tahansa...
Minulla on omakohtaistakin kokemusta 30 vuoden takaa...
Tuttavaperheen tuttavaperhe ja heidän KOMEA 17-vuotias poikansa. Täysin puhumaton eräjorma, joka viihtyi metsällä. Komea... joko mainitsin, että komea?
Äidin puolelta etelä eurooppalainen, leveät hartiat, kapea lantio, vaaleat kihartuvat hiukset, tummat kulmakarvat ja ...
Mutta siis luonteeltaan suomalaisen juro.Myöhemmin äitinsä kertoi, että tytöt jopa kävivät kotoa hakemassa, muttei tää koskaan lähteny... Epäilivät poikaansa homoksi...
Kun poika sitten pihanuotiolla alkoi jubailemaan kanssani, aika innokkaastikin, oli peli selvä -hänen vanhemmilleen.
Äitinsä lähetti tuttavani kautta viestin, että jos vaan kiinnostaa niin heillä ei ole mitään sitä vastaan. Suojaikä on 16 vee...Juu ei todellakaan käyny mulle! Jäpikkä oli minua yli puolet nuorempi!!!
Nooooo mutta syksy tuli ja hän täytti 18... ja loppu on historiaa. Eikä hän enää ollut teini... kun siis täytti 18...
Myös 18- ja 19-vuotiaat ovat teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 51 vuotias nainen, aika rintava ja pyllykin on iso. Jotenkin pidän nuorten poikien innokkuudesta, silläkin varjolla että kesto ei ole kummoinen. Tosin pojat jaksaa aika monta kertaa yössä. Ikärajana olen pitänyt 19v, ei sen alle.
Haavena onkin se, että olisin useamman nuorukaisen huomion kohteena. Nuorille pojille se toinenkin reikä kelpaa paremmin vanhempiin miehiin verrattuna. Kyllä on monen pojan ilme ollut näkemisen arvoinen kun olen antanut riisua 85DD koon liivit pois. Pidän erityisen paljon nännien imettämisestä, ja voin laueta niin ilman kosketusta.
N63
51- vai 63-vuotias? Nyt Jorma korkki kiinni!
35-45 vuotiaat naiset ovat aina noin 15 vuotiaiden mielessä. Etenkin opettajat. Kokemusta on.
Vaikea keksiä tilannetta millä tavoin tuollainen kiusallinen tilanne voisi ilmetä. Erektio sekasaunassa voisi olla selkeästi sellainen, joskin luonnollinen ja varmasti melko ymmärrettävä tuossa tilanteessa mutta ehkei sauna kovin yleinen tilanne tuollaisella kokoonpanolla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keksiä tilannetta millä tavoin tuollainen kiusallinen tilanne voisi ilmetä. Erektio sekasaunassa voisi olla selkeästi sellainen, joskin luonnollinen ja varmasti melko ymmärrettävä tuossa tilanteessa mutta ehkei sauna kovin yleinen tilanne tuollaisella kokoonpanolla.
Jos tuijottelu ei ole aivan julkeaa ja mahdollista erektiota ei esitellä, niin en minäkään ymmärrä mitä kiusallista siinä olisi. Aikuinen kestää kyllä teinin kiinnostuksen ja hänen vastuullaan on, että homma myös jää kiinnostuksen asteelle. Normaalia nuoren seksuaalista kehitystä.
Olin 15 v kun alkoi naiset kiinnostamaan,eteenkin mun enon vaimo.
Ja kyllä se kiinnostus oli huomioitu.
Huomasin muutoksen kun olin täyttänyt 17v.
Tykkäsin olla enon luona kesälomilla,eteen kun serkuilla oli jäänyt mopo käyttämättömäksi.
Sain ottaa kaverini ,saman ikäisen pojan mukaani vierailulle kesämökki vierailulle.
Kumpikaan ei ollut vielä päässyt naisen makuun ,mutta kyllä siitä puhuttiin.
Eno oli hommannut meille muutaman lihankäsittely lehden ,vaikka kyllähän netistä löytyi paljon enemmän mielenkiintoa.
Yks päivä kun oli pyykki päivä ,huomasimme tädin pikkuhousut sauna tuvasta. Oli se juhlaa kun vuorotellen haistelimme Pimpin tuoksua ja yhteisestä sopimuksesta vetskari auki ja eikun tumputtamaan.
Jäin tuijottamaan kaverin Kalua kun ojensin pikkuhousuja hänelle,Arvaatte varmaan miksi tuijotin.
Emme edes huomanneet kun enon vaimo seisoi ovella ja hymyillen katseli meitä.
Haluaisettoko nuolla herätti meidät haaveista.
Paniikkihan siinnä tuli ,katsoin kaveria,sillä ruiskahti eikä hän pystynyt muuta kun änkyttää jotain.
Ei mitään hätää ,eno meni verkoille eikä tuu pariin tuntiin.
Voitte vaikka naida,enon vaimo hymyili.
Niinhän siinn kävi että meitä imettiin ,ja olin herkällä.
Siitä saunakammarin vuoteelle ja enon vaimolta bikinien alaosa pois ja nuolemaan.
Hetken kuluttua kova siitin pilluun ja jynkytysystä loppuun asti
Eihän tämmöistä voi mitenkään yleistää koskemaan kaikkia!