Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan pää epäsymmetrinen...

Vierailija
11.12.2006 |

miten saisi takaisin symmetriseksi? Sängyn olen kääntänyt toisinpäin, mutta silti vauva nukkuu silee toiseen suuntaan pää kääntyneenä...

Apua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aikoinaan sama onglema toisen lapsen kanssa. Piti päätä aina samalle puolelle kääntyneenä. Neuvolassa sanoi, että alkaa muovautua epäsymmetriseksi. Sitten vaan oli väkisin käänneltävä ja opetettava pitää myös toisella poskella päätä. Kaiken maailman ongelmia sitä aina onkin...

Vierailija
2/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä täytyy väkisin änkeä vaikka tyyny selän taakse ettei vauva pääse kääntymään toiselle puolelle...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käännän pään aina sillee toisinpäin...

ap

Vierailija
4/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressiä pukkas. Ei siinä tosiaan voi muuta kuin väksin kääntää. Ikävä jos kallosta toinen puoli on pyöreä ja toinen littana. On kuitenkin vielä niin huokoset luut tuon ikäisellä, että herkästi muovautuu väärän malliseksi.

Vierailija
5/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojalla oli TOSI epäsymmetrinen pää. oli pullo lapsi ja nukkui aina pää samalle puolelle kääntyneenä. Sitten kun alkoi viettämään enemmän aikaa istuultaan, pää alkoi pyöristyä. Tiedän, että ulkomailla pahimmille tapauksille laiettaan noin kuukaudeksi sellainen vanne/kypärä päähän, että pää alkaa kasvamaan oikeaan malliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi