Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ottamassa hormonikierukan pois ja lisäksi olen ajamassa masennuslääkkeen alas myös. Onko varauduttava psyykkisiin tai fyysisiin muutoksiin?

Vierailija
02.07.2023 |

En halua enää mitään ylimääräistä kehooni. Haittavaikutuksia on ollut runsaasti. Katsotaan nyt miten käy, tasoittuuko hormonit ja mieliala.

Seksuaalisia haluja ei ole ollut, melko samantekevää tunnepuolellakin. Tavallaan olo oli hyvä mutta mitäänsanomaton. Turvotusta, painonnousua on myös ollut mutta toki ruokavalio on kaiken keskiössä ja liikun paljon. Siitä huolimatta olen kuin turvonnut pallo.
Olen ihan tuntemattomaksi itselleni käynyt, etäiseksi ehkä ennemminkin. Haluan takaisin ns luonnolliseen tilaani.

Väsymystä on nyt ollut ja olen hieman alakuloinen. Yritän kuitenkin vain painaa villasella ja antaa kehon rauhassa asettua eli ei stressiä. Lepään ja pidän arjen rytmin sopivana nyt tällä hetkellä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke ollut nyt masennukseen? Itselle ei sovi hormoniehkäisy eikä ssri.

srni

ap

Vierailija
22/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

srni

ap

Juttele lääkärin kanssa. Jätät kaikki pois ja katsot mitä tapahtuu tai jos masennuslääke oikeasti on tarpeen, pyydä saada Voxraa, ellet ole jo kokeillut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

srni

ap

Juttele lääkärin kanssa. Jätät kaikki pois ja katsot mitä tapahtuu tai jos masennuslääke oikeasti on tarpeen, pyydä saada Voxraa, ellet ole jo kokeillut sitä.

Kävin juttelemassa lääkärin kanssa.

En ole ollut enää masentunut, pyysin, että voin lähteä alas ajamaan masennuslääkettä. Minulla ollut siis venlafaxin 75 mg ja nyt syön sitä puolet pienempää annosta. Mistään isoista annoksista ei ole ollut siis kyse ja lääkäri sanoikin, että voisit lopettaa vaikka tuonkin "seinään" koska ylläpitoannos ollut niin pieni.

On minulla kuitenkin nyt ollut viimeisimmät päivät todella huonoja. Etoo, on alakuloinen olo, en jaksaisi yhtään mitään, väsyttää todella paljon. Sellainen olo kuin olisi itkenyt paljon ja voimat olisi loppu kehosta.

Ehkä nyt sitten hormonit etsivät tasapainoa.

Voi kun masennus ei ainakaan uusiutuisi.

Venla sai minut nousemaan sängyn pohjalta, joka oli aivan helvettiä pahimmillaan. En kyennyt mihinkään enkä käynyt töissä.

Nyt sitten tässå kokeilen jospa tämä elåmä kantaisi ilman mitään ylimääräisiä lååkityksiä.

Ap

Vierailija
24/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se masennus uusii, pyydä kokeilla Voxraa. Se nimenomaan stimuloi eli nostaa sängystä.

Vierailija
25/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän