HS: "Sähkön hinnat voivat nousta viime talven tavoin" mutta nyt hallitus ei auta sua
Talvi tulee, oletko valmis. Hinnat nousevat ja omakotitaloissa asuvan hermot kiristyy. Nyt ei hallitus tule apuun..
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mutta sähkönhän piti halventua kun tulee jatkuvasti lisää uusiutuvaa kuten tuuli ja aurinkovoimaa ja ol3 käynnistyi?
Ja yllättyneitä olivat...
No minä olen yllättynyt, jos joku ei vieläkään ole huomannut sähkön halventuneen. Ollut välillä jopa miinushintaista. Etkö katso uutisia?
Ei titenkään auta ! Sehän olisi perskokkare hallituksen inhoamaa empatiaa ja sosialismia. Saattaisi jopa helpottaa jonkun elämää. Ja sellaista helpotusta eivät sadistipsykopaatit halua tapahtuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se hallitus auttanut kuin hyväosaisia. Meitä pienituloisia,joiden sähkölasku yhtäkkiä nousi pari sataa euroa, ei autettu mitenkään kun se jäi niiden maagisten lukujen alle. Haista vattu Sanna Marin.
Ai, kyllä minulla oli pienempi alv. Kiitis Sanna Marin.
Mulla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nousee. OL3 on vihdoinkin valmis. Lisäksi sähkömarkkinat ovat rauhalliset. Viime talvesta selvittiin, eikä tarvittu edes sähkökatkoja
Huppista keikkaa, turbiinos lähti maata kiertävälle radalle.
Pistetääs 2 kuukauden seisokki päälle jotta tää saadaan joskus kuntoon.
No tämähän oli viime talvena tilanne. Siitäkin selvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lol ei se hallitus auttanut viimeksikään.
Auttoihan.
Ei mua autettu mitenkään. Autettiin vain rikkaita joilla on isot lukaalit.
Tänään tuli sähköyhtiöltä kirje että laskevat hintoja 1.8. lähtien. Edullinen oli vanhakin hinta.
Vierailija kirjoitti:
Öljyllä toimiva lämmityslaite on jo hankittu. Se sitten pöhisee tarpeen mukaan riippuen pörssiähkön hinnasta.
Paljonko itse laite maksoi ja paljonko se öljy maksaa kWh kohden (isot pojat kertoi minulle ettei se öljykään ilmaista ole). Kaikillahan tuollainen olisi jos se jotenkin vaan kannattaisi (niin kun rahallisesti). Siitä laitteesta olisi herranjumala mainoksia joka paikassa. Ettet vaan nyt tunkenut niitä käsiäsi kyynärpäitä myöten siihen itteensä...
<a href="https://sähkösopimukset.com/sahkon-hinta">Sähkön hinta</a> näyttää taas olevan hieman nousussa. Mitä mieltä? Kannattaako nyt lukita kiinteähintainen sähkösopimus? Syksyllä yleensä kalliimpaa, mutta kai nuo sähköfirmat ovat sen mukaan hinnat laskeneet. Jos sota loppuu, pitäisi hintojen tulla alas.
No anna sinä oma veikkauksesi: annetaanko sähkölaskuihin apuja vai leikataanko pienituloisilta? Kumpaan luulet äärilaidan hallituksen keskittyvän?