pitääkö mennä lääkäriin, kun pohjeta kirvelee vieläkin vaikka poltin sen juhannuksena pakoputkeen?
punainen on, eikä bepanthen eikä abilar pihkasalva auta ja edelleen on punainen palokohta
panadol ei vaikuta mihinkään
varsinkin yöllä vihloo jalkaa, eli kai se on tulehtunut kun pölijä oon käynyt saunassa 3 kertaa palovamman jälkeen
onkohan se tulehtunut? on kai mitä sille voi tehdä? mentävä päivitystykseen? antaako ne antibiootit+
Kommentit (27)
Mooses Apostoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se lääkäri sille voi tehdä?
Itse ostaisin sitä steriiliä sidettä, en tiedä miksi sitä sanotaan lääkärikielellä, ja laittaisin palokohdan päälle. Jos ei nouse kuume, niin en olisi huolestunut. Palovammojen parantuminen kestää.
Muista tämä kokemuksesi ensi juhannuksena, niin ei tuu toisintoa..antiobiottia voisi antaa, sideharsoksi sitä sanotaan ja sitä ei missään nimessä, kokeilin ja sehän tartuu haavaan ja repii sen aina auki
Sitä on olemassa sellaista rasvasidosta juurikin palohaavoihin! Ei kai kukaan tavallista sideharsoa palovammaan laitakaan
Otin eräänä kertana selkäkipuun burana 400 ja paramax 500, erikseen, mutta 8h välein kumpaakin. 2-3 päivänä. Pelkkä burana ei tehonnut. Onko apteekissa palovammavoidetta. Onko lääkäri tutkinut kudosvammat ja tulehduksen tilan, yksityisellä kai nopeampi.
Jos haava on auki ja pääsee bakteeri voi tulla verenmyrkytys. Silloin on kuumetta. Mutta jos ei aivan sellaista ole, mitäpä voi tehdä. Paitsi haavan parantuessa laittaa öljyä tai voidetta ettei arpi kiristä.
Pääsisitkö terveydenhoitajalle helpommin.
Apteekin työntekijät osaa neuvoa niistä side asioista
Joo mä ehdotan kans sitä palovammasidettä. Itse sain sitä sairaalasta kun sädehoito poltti ihon. Nopeuttaa paranemista ja suojaa myös.
Esim. Mepilex silikonivaahtosidos
Jos se on yli kämmenenkokoinen niin kyllähän se täytyisi näyttää lääkärille.
voisko kaljoo ottoo taas 12 kpl niin kipu lähtee päiväksi?