Varattuun ihastuminen
Ihastuin harrastusten kautta uuteen ihmiseen. Näimme useita kertoja viikossa harrastuksen takia. Hänkin innostui seurastani poikkeuksellisen paljon nähdessämme ja kertoi myös jännittävänsä seuraani. Juttelimme paljon kaikesta mahdollisesta.Huomasin hänen katselevan/seurailevan minua. Hän on poikkeuksellisen sosiaalinen ja innostuva ihminen kyllä muutenkin joten häntä on todella vaikea tulkita. Molemmat ovat parisuhteessa mutta itselläni avoin parisuhde, ei lapsia. Kävimme ulkona juttelemassa niitä näitä ja viestimme jonkun verran. Viestit eivät olleet ainakaan minun puolestani sellaisia, että muille uusille kavereille sellaisia laittaisin ellei olisi muutakin kuin kaverifiiliksiä. Kerroin, että minulla on jonkinlaisia tunteita häntä kohtaan ja hän oli kovin yllättyneen oloinen mutta halusi silti vielä nähdä lisää vaikka itse ei samoin tuntenutkaan. Yllättyneisyys oli jopa liioiteltua miettien viestinnän tasoa. Itse koen todella vaivaannuttavaksi nähdä ketään ihmistä mikäli en ole kiinnostunut hänestä samalla tavalla. En myöskään koe, että ihastuneen kannattaisi jäädä erityisesti roikkumaan toiseen vaan kaverina. Lopulta siinä kuitenkin huomaa haaveilevansa turhia ja elättelee turhia toiveita. Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa, antaisitteko olla koko ihmisen näkemisen vai yrittäisittekö pysyä kavereina?
Hän on ihastunut, mutta ei voi sanoa sitä, koska on parisuhteessa.
Kysymykseesi voit vastata vain sinä itse. Haluatko olla kaveri vai haluatko enemmän? Kaikki tai ei mitään, vai kompromissi?