Tarvitsis naurua, ehdottaisitko hauskaa leffaa?
Mitä pöljempi, sen parempi! Haluaisin vain nauraa, kyyneltenkin läpi. Vko sitten katsoin Boratin, ihanaa ja idioottimaista huumoria.. oisko ehdottaa?
Kiitos, jos jaksat vaivautua
Kommentit (50)
Kuuraketti
Se on niin hauskaa seurattavaa, kun rautahammas jahtaa Bondia :)
Mä nauroin lapsena ihan helvetinpaljon Scary Movie elokuville siis neljänteen elokuvaan asti.
Mä en muista mille muille elokuville mä olisin nauranut niin pahasti.
Mitäs me spartalaiset!
Hei me lennetään!
Hei, taas me lennetään!
Scooby Doo 2: Monsterit vapaalla
Kolme ensimmäistä on parodioita.
Ja typerää huumoria nämä kaikki sisältävät :)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs me spartalaiset!
Hei me lennetään!
Hei, taas me lennetään!
Ja typerää huumoria nämä kaikki sisältävät :)
Älä viitsi työntää tuollaisia todella huonoja ehdotuksia mun ketjuun. voit poistua täältä trollaamasta.
The Grand Budapest hotel. Se Mr. Gustave on kerrassaan mainio:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs me spartalaiset!
Hei me lennetään!
Hei, taas me lennetään!
Ja typerää huumoria nämä kaikki sisältävät :)Älä viitsi työntää tuollaisia todella huonoja ehdotuksia mun ketjuun. voit poistua täältä trollaamasta.
Mahdat itse olla trolli. Pöljää huumoria pyydettiin ja näissä sitä on. Tänne mainitut kauhuelokuvatko tänne muka sopii?
Olen ihan aikuinen nainen, mutta eniten ikinä olen nauranut Luokkakokoukselle. Tämä toki hävettää ihan hirveästi. Nauroin tätä katsoessani niin paljon, että yskittikin sitten pitkään tuon jälkeen.
Pölhölä toimii aina, samoin Kivenpyörittäjän kylä.
Army of Darkness
Mukamas kauhuelokuva, jota ei pysty katsoa vakavalla naamalla. Tätä hauskempaa kauhuelokuvaa ei olekaan.
Adam Sandlerin ja Jennifer Anistonin Murhamysteeri 1 ja 2 on hauskoja. Löytyy Netflixistä. Erityisesti eka nauratti meitä miehen kanssa kovasti. Alla oli tosin pari lasia viiniä, mutta yhtä kaikki ääneen naurettiin.
Vierailija kirjoitti:
Adam Sandlerin ja Jennifer Anistonin Murhamysteeri 1 ja 2 on hauskoja. Löytyy Netflixistä. Erityisesti eka nauratti meitä miehen kanssa kovasti. Alla oli tosin pari lasia viiniä, mutta yhtä kaikki ääneen naurettiin.
Mun äiti ei pystynyt katsoa ensimmäistäkään, kun se mies oli niin raivostuttava ja mulle tuo eka osa oli kiusallista katsottavaa.
Shindlerin lista.