Tuleva (12.) hääpäivä ahdistaa
Ahdistaa jo nyt loppukuusta tuleva hääpäivämme (12.). :(
Siippa ei ole muistanut minua ensimmäisen hääpäivämme jälkeen mitenkään.
10. hääpäivämme oli minulle ns. viimeinen niitti. Itse olin taas jälleen kerran panostanut tuohon kymmenenteen hääpäivämme lahjoin ja shampanjan kera ja siippa ei tuolloinkaan muistanut minua kuinkaan. Sanoi, että oli unohtanut ja sitten selitteli että hänen mielestään ei hääpäiviä tarvitse juhlia.
Minulle nuo hääpäivät olivat olleet tuohon kymmenenteen hääpäivää asti tärkeitä päiviä. Sen jälkeen en ole enää itsekään muistanut siippaa mitenkään hääpäivänä...
Mies kyllä ehdotteli viime vuonna, että oltaisiin vuokrattu mökki paljuineen ja oltaisiin vietetty mukavasti 11. hääpäivämme mutta mulla ei ole enää ollut tuon 10. paskasti menneen hääpäivän jälkeen mitään fiilistä juhlia nuita päiviä, kun mies sanoi ettei ne päivät ole hänelle tärkeitä...
Nyt taas jotenkin ahdistus nousee pintaan kun 12. hääpäivä lähestyy loppukuusta :(
Ahdistaako muita koskaan tämmöiset pieleen menneet "tärkeät päivät"?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä mistään keskustelusta parisuhteessa ei ole mitään hyötyä, koska puolison pitäisi osata lukea toisen ajatuksia. Tuhoontuomittu suhde, ihme että noinkin monta vuosipäivää nähnyt.
No pitäisi miehelläkin jotain älyä löytyä ja tilannetajua, että voisi vaimoakin edes jotenkin hääpäivänä muistaa. Tarvitse joka asiasta olla sanomassa, kun sitähän tässä on vuosikaudet tehty, niin ei jaksa enää, kun tilanne ei ole muuttunut vaikka kuinka kertonut mistä tykkää ja mitä haluaa.
Olisi tuonut edes yhden vaivaisen ruusun, niin sekin olisi lämmittänyt mieltäni
AP
Miten olet ap itse muistanut hääpäivinä miestäsi?
Luitko aloitusta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä mistään keskustelusta parisuhteessa ei ole mitään hyötyä, koska puolison pitäisi osata lukea toisen ajatuksia. Tuhoontuomittu suhde, ihme että noinkin monta vuosipäivää nähnyt.
No pitäisi miehelläkin jotain älyä löytyä ja tilannetajua, että voisi vaimoakin edes jotenkin hääpäivänä muistaa. Tarvitse joka asiasta olla sanomassa, kun sitähän tässä on vuosikaudet tehty, niin ei jaksa enää, kun tilanne ei ole muuttunut vaikka kuinka kertonut mistä tykkää ja mitä haluaa.
Olisi tuonut edes yhden vaivaisen ruusun, niin sekin olisi lämmittänyt mieltäni
AP
Taloudellisen tilanteeni mukaan joskus pienemmällä ja joskus isommalla lahjalla. Ajatus ja muistaminen ollut kuitenkin tärkeintä :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tavallinen elämä ei kelpaa vaan pitäisi olla erikoisuuksia
Millainen ihminen kirjoittaa tällaisia kommentteja? Mulle tulee mielikuva ihmisistä, joka haluaa tehdä töitä 12 tuntia työsiirtolassa ja nukkua asuntolassa, koska tavallinen arki on hänestä niin ihanaa.
Kai sitä on sysipaska, ollaan oltu naimisissa 15 vuotta ja kertaakaan ei olla juhlittu hääpäivää.
Mutta onkohan tuon ap:n mies muuten kiva vuoden 364 päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä on sysipaska, ollaan oltu naimisissa 15 vuotta ja kertaakaan ei olla juhlittu hääpäivää.
Hei toisille toiset asiat ovat tärkeämpiä kuin toisille. Meillä on 364 päivänä vuodessa harmaata arkea, niin kai joskus soisi jotain mukavaa ihan miehenkin puolelta?
Mies tekee paljon töitä, on paljon pois kotoa, harrastaa omia harrastuksiaan (paljon!)
Täytyy myöntää, että olen aika tyytymätön tähän tilanteeseen ja kun yritän ottaa asian puheeksi miehen kanssa, niin mies ei ala millekään. Sanoo vain, että onko sulle tulossa menkat kun tuolleen puhut?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei toisille toiset asiat ovat tärkeämpiä kuin toisille. Meillä on 364 päivänä vuodessa harmaata arkea, niin kai joskus soisi jotain mukavaa ihan miehenkin puolelta?
Mies tekee paljon töitä, on paljon pois kotoa, harrastaa omia harrastuksiaan (paljon!)
Täytyy myöntää, että olen aika tyytymätön tähän tilanteeseen ja kun yritän ottaa asian puheeksi miehen kanssa, niin mies ei ala millekään. Sanoo vain, että onko sulle tulossa menkat kun tuolleen puhut?
AP
No mutta sittenhän miehesi on juuri se henkilö, jolle tämmöiset juhlistamiset eivät ole tärkeitä.
Pakottamalla ei tule hyvää, ikävä kyllä teillä on hieman erilaiset ajatukset.