Mitä voi olettaa naisesta, jolle perhe on kaikkein tärkein?
Tapailen tällaista naista, emme vielä kuitenkaan seurustele. Hän tekee kaikkensa perheensä eteen, sen huomasin alusta lähtien. Hän haluaa saada omia lapsia, minulla niitä jo on. Hän on kiltti, mutta joissain asioissa myös todella itsepintainen jääräpää.
Kommentit (28)
Pirttihirmu tulee mieleen, onko tilaa miehelle jatkossa. Huonoja kokemuksia lapset ja koirat edelle laittavista siivousintoilijoista.
Et ilmeisesti itse ole perhekeskeinen, kun täällä kyselet. Silloin ette sovi yhteen lainkaan. Perhekeskeisyyteen kuuluu se, että on siistiä ja asiat muutenkin järjestyksessä, mutta tuskinpa nainen sinua huoliikaan, ellet hänen ominaisuuksiaan arvosta. Ellei sitten ole näitä tapauksia, jotka etsivät "hoivattavaa" (vaikka en sellaisia perhekeskeisiksi itse nimitäkään).
Tuo nainen kuulostaa siltä, että on ansainnut oman perheen ja varmasti sellaisen saakin. Mutta ei sinun kanssa.
🇺🇦🇮🇱
Hajosiko ap sinun siempi perheesi, kun laitoit aina itsesi etusijalle?
Kuten mitkä kotityöt ja millä tavalla? Kommentistasi tulee mieleen, että esimerkiksi siivous todella pitää tehdä tietyllä tavalla, että tulee puhdasta.