Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voi olettaa naisesta, jolle perhe on kaikkein tärkein?

Vierailija
01.07.2023 |

Tapailen tällaista naista, emme vielä kuitenkaan seurustele. Hän tekee kaikkensa perheensä eteen, sen huomasin alusta lähtien. Hän haluaa saada omia lapsia, minulla niitä jo on. Hän on kiltti, mutta joissain asioissa myös todella itsepintainen jääräpää.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen että hänelle perhe on se tärkein. Jos saisi lapsia, asettaisi varmaan heidät jopa sinun edelle.

Vierailija
2/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen ihmisen kanssa itse tekisin lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huijaat tota naista? Sanoit olevasi tyytyväinen nykyiseen lapsilukuun. Anna naisen löytää lapsia haluava mies.

Vierailija
4/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huijaat tota naista? Sanoit olevasi tyytyväinen nykyiseen lapsilukuun. Anna naisen löytää lapsia haluava mies.

Miksi oletat noin? Olen valmis tekemään lisää lapsia jos rakastun ja näen yhteisen tulevaisuuden.

Vierailija
5/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lihava.

Vierailija
6/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on perhekeskeinen. Toivottavasti tulee saamaan lapsia vielä.

Vierailija
7/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Ap niin sanoi?

Vierailija
8/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö

Vierailija
9/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy töissä, vaan odottaa sinun elättävän hänet.

Vierailija
10/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä voi lukea että sinä et haluaisi lisää lapsia ja emmit, koska nainen haluaisi niitä jääräpäisyyteen asti. Mikäli et voi elää perhekeskeisen ihmisen kanssa, nyt on hyvä aika erota. Mikäli haluat lisää lapsia ja perheestään huolehtivan naisen, jatkakaa yhteistä matkaa.

Vierailija
11/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet jo tapailuvaiheessa todennut hänet "itsepintaiseksi jääräpääksi"? Millaisissa tilanteissa huomasit sen?

Vierailija
12/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tiennyt jo pitkään, etten perhettä kaipaa ja minulla onkin yhden illan panoja takana jo 165.

T.nainen

Vierailija
13/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oleta mitään, kysy.

Vierailija
14/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on arvot kohdallaan, tosin tuo itsepintainen jääräpäisyys kohta kyllä arveluttaa. Hän myös todennäköisesti haluaa myös itselleen kumppanin, jolle perhe on se tärkein.

Vierailija
15/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviö! Kuinka kehtaakin pistää perheensä etusijalle, hyi! Normaali ihminen asettaisi kyllä Turun veitsimiehen kaltaiset tulijat edelle. 

Vierailija
16/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivien välistä voi lukea että sinä et haluaisi lisää lapsia ja emmit, koska nainen haluaisi niitä jääräpäisyyteen asti. Mikäli et voi elää perhekeskeisen ihmisen kanssa, nyt on hyvä aika erota. Mikäli haluat lisää lapsia ja perheestään huolehtivan naisen, jatkakaa yhteistä matkaa.

En lapsia enempää väkisin halua, mutten pidä sitä ollenkaan mahdottomana. Kiirehtimällä ei tule kuin huono lopputulos.

Vierailija
17/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet jo tapailuvaiheessa todennut hänet "itsepintaiseksi jääräpääksi"? Millaisissa tilanteissa huomasit sen?

Tietyissä asioissa ei anna periksi. Esimerkiksi kotitöissä asiat tehdään just niin kuin hän tekee, eikä kompromisseja ole.

Vierailija
18/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, 16 ja 17 kommentit siis aapeelta.

Vierailija
19/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä asioissa ei anna periksi. Esimerkiksi kotitöissä asiat tehdään just niin kuin hän tekee, eikä kompromisseja ole.

Naisen paikka onkin keittiössä ja huolehtia kodista.

Vierailija
20/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole vain hyvä asia.