Mitä voi olettaa naisesta, jolle perhe on kaikkein tärkein?
Tapailen tällaista naista, emme vielä kuitenkaan seurustele. Hän tekee kaikkensa perheensä eteen, sen huomasin alusta lähtien. Hän haluaa saada omia lapsia, minulla niitä jo on. Hän on kiltti, mutta joissain asioissa myös todella itsepintainen jääräpää.
Kommentit (28)
Tuollaisen ihmisen kanssa itse tekisin lapsia.
Miksi huijaat tota naista? Sanoit olevasi tyytyväinen nykyiseen lapsilukuun. Anna naisen löytää lapsia haluava mies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi huijaat tota naista? Sanoit olevasi tyytyväinen nykyiseen lapsilukuun. Anna naisen löytää lapsia haluava mies.
Miksi oletat noin? Olen valmis tekemään lisää lapsia jos rakastun ja näen yhteisen tulevaisuuden.
Hän on perhekeskeinen. Toivottavasti tulee saamaan lapsia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Ap niin sanoi?
Ei käy töissä, vaan odottaa sinun elättävän hänet.
Rivien välistä voi lukea että sinä et haluaisi lisää lapsia ja emmit, koska nainen haluaisi niitä jääräpäisyyteen asti. Mikäli et voi elää perhekeskeisen ihmisen kanssa, nyt on hyvä aika erota. Mikäli haluat lisää lapsia ja perheestään huolehtivan naisen, jatkakaa yhteistä matkaa.
Miten ihmeessä olet jo tapailuvaiheessa todennut hänet "itsepintaiseksi jääräpääksi"? Millaisissa tilanteissa huomasit sen?
Itse olen tiennyt jo pitkään, etten perhettä kaipaa ja minulla onkin yhden illan panoja takana jo 165.
T.nainen
Hänellä on arvot kohdallaan, tosin tuo itsepintainen jääräpäisyys kohta kyllä arveluttaa. Hän myös todennäköisesti haluaa myös itselleen kumppanin, jolle perhe on se tärkein.
Hirviö! Kuinka kehtaakin pistää perheensä etusijalle, hyi! Normaali ihminen asettaisi kyllä Turun veitsimiehen kaltaiset tulijat edelle.
Vierailija kirjoitti:
Rivien välistä voi lukea että sinä et haluaisi lisää lapsia ja emmit, koska nainen haluaisi niitä jääräpäisyyteen asti. Mikäli et voi elää perhekeskeisen ihmisen kanssa, nyt on hyvä aika erota. Mikäli haluat lisää lapsia ja perheestään huolehtivan naisen, jatkakaa yhteistä matkaa.
En lapsia enempää väkisin halua, mutten pidä sitä ollenkaan mahdottomana. Kiirehtimällä ei tule kuin huono lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä olet jo tapailuvaiheessa todennut hänet "itsepintaiseksi jääräpääksi"? Millaisissa tilanteissa huomasit sen?
Tietyissä asioissa ei anna periksi. Esimerkiksi kotitöissä asiat tehdään just niin kuin hän tekee, eikä kompromisseja ole.
4, 16 ja 17 kommentit siis aapeelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyissä asioissa ei anna periksi. Esimerkiksi kotitöissä asiat tehdään just niin kuin hän tekee, eikä kompromisseja ole.
Naisen paikka onkin keittiössä ja huolehtia kodista.
No sen että hänelle perhe on se tärkein. Jos saisi lapsia, asettaisi varmaan heidät jopa sinun edelle.