Oletteko koskaan vahingossa "seuranneet" jotakuta?
Eilen samasta bussista hyppäsi pois toinen jolla oli labra-aika. Sievästi "seurasin" tyyppiä labraan asti. Mitäköhän mahtoi miettiä kun huomasi "seuraajansa"? Onko muille sattunut samantapaisia vahinkoseuraamisia?
Kommentit (9)
Parikin kertaa. Jos sattuu kävelemään edes matkan päässä naisen takana on se heti paniikissa. Kerran joku oli kutsunut ostarissa vartijan paikalle. Ei täällä kovin montaa reittiä ole joita vois käyttää . Eräs nainen alkoi kyylää kun avasin oven hänelle. Eikö teille ole iskän pikku silkki p****u prinsessoille ole tullut mieleen mitä on peruskohteliaisuus ja ettei kaikki pyöri naparenkaanne ympärillä.
Naapureita on tullut seurailtua bussipysäkiltä. Ehkä ikimuistoisin oli kun yhtenä yönä nuori nainen selvästi panikoi ja sekoili avaimiensa kanssa rapun ovella. Sanoin siinä että voin aukaista ja rauhoittui silmissä.
Menin aikoinaan uuteen työpaikkaan ensimmäistä kertaa. Jossakin vaiheessa huomasin kääntyväni aina samassa kohdassa polkupyörällä edellä kulkevan pyöräilijän perässä. Vasta, kun molemmat olivat lukinneet pyöränsä ja suuntasimme samaa ovea kohti, uskalsin kysyä, oletko sinäkin täällä töissä. Siinäpä tapasin tulevan työkaverin ensi kertaa.
Hän tosin ajoi edellä, niin ei huomannut minua ennen kuin siinä ovella. Itsekseni vain ihmettelin. Ilmeni, että asuimme vain muutaman korttelin päässä toisistamme.
Seurasin Cittarissa siviiliasuista vartijaa kun huomasin että kyttäilee asiakkaita, hypistelee tavaroita eikä osta mitään. Hän oli kauluspaidassa ja suorissa housuissa vaikka ulkona oli vähän pakkasta. Osutin itseni ja ostoskorini aina samalle hyllyriville missä hän oli. Ei mennyt kauaa kun mies hävisi kuin savuna ilmaan, ei halunnut että joku muukin huomaa. Itsellä oli hauskaa.
Joskus mentiin pitkä matka yhden auton perässä. Teki jo mieli kääntyä eri suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Seurasin Cittarissa siviiliasuista vartijaa kun huomasin että kyttäilee asiakkaita, hypistelee tavaroita eikä osta mitään. Hän oli kauluspaidassa ja suorissa housuissa vaikka ulkona oli vähän pakkasta. Osutin itseni ja ostoskorini aina samalle hyllyriville missä hän oli. Ei mennyt kauaa kun mies hävisi kuin savuna ilmaan, ei halunnut että joku muukin huomaa. Itsellä oli hauskaa.
Juu juu. Totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Kerran höpsö nuori nainen luuli että seurasin häntä kauppakeskukseen ja oli tosi ahdistunut. Satuin vain kulkemaan jonkin matkaa hänen perässä. Koko ajan pälyili taaksepäin ja rullaportaista päästyään meni hengailemaan johonkin istumapaikka-alueelle jossa oli paljon porukkaa, ajatteli varmaan että tuo oli turvapaikka. Hassuin juttu tässä oli se että mun piti lähteä rullaportaita tämän jälkeen takaisin alaspäin, koska vain tällä tavoin pääsin hakemaan lähetyksen pakettiautomaatista, joten tilanne saattoi hänen silmissä näyttää että oikeasti seurasin häntä mutta jätin rauhaa koska paikassa oli liikaa ihmisiä :)
Ei se taaksepäin pälyily tarkoita aina, että henkilö pelkää. Ja se, että joku näyttää ahdistuneelta ei tarkoita, että hän ahdistuisi juuri sinusta.
Itsekin lenkkeillessäni saatan vilkuilla taakse, koska haluan tietää tuleeko takanani muita.
Pyöräilijöitä ainakin säikähtää jos ne tulee vain yllättäin takaa.
Ja varsinkin jos on kuulokkeet päässä tulee vilkuiltua enemmän.
Varmasti jotkut ovat luulleet, että minä luulen heidän seuraavan minua.
Kerran höpsö nuori nainen luuli että seurasin häntä kauppakeskukseen ja oli tosi ahdistunut. Satuin vain kulkemaan jonkin matkaa hänen perässä. Koko ajan pälyili taaksepäin ja rullaportaista päästyään meni hengailemaan johonkin istumapaikka-alueelle jossa oli paljon porukkaa, ajatteli varmaan että tuo oli turvapaikka. Hassuin juttu tässä oli se että mun piti lähteä rullaportaita tämän jälkeen takaisin alaspäin, koska vain tällä tavoin pääsin hakemaan lähetyksen pakettiautomaatista, joten tilanne saattoi hänen silmissä näyttää että oikeasti seurasin häntä mutta jätin rauhaa koska paikassa oli liikaa ihmisiä :)