Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 38v nainen voisi vielä alkaa harrastamaan? Vinkkejä kaivataan! Kerro

Vierailija
01.07.2023 |

omasi :)
Itse harrastan lukemista vain.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko AP myös mangaa? Jos et, niin suosittelen sivistämään itseään lukemalla esim. Death Noten ja Attack on Titanin.

Vierailija
62/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että olisi liian vanha uuteen harrastukseen, on itse asiassa enemmän lasten ja teinien juttu. Lapsillahan menee monesti niin, että 10+ vuotiaiden ryhmät/joukkueet ovat käytännössä tarkoitettuja sellaisille, jotka osaavat ko. lajin hyvin. Mutta aikuisille sitten taas on kaikesta olemassa myös alkeisryhmiä. On alkeisbalettia, puutyön alkeita, nollatason kielikursseja ja laulutaidottomien kuoroja. Sekaan vaan!

Eikä harrastaminen tarkoita vain sitä, että liittyy johonkin seuraan tms. Itsekin harrastin nuorena piirtämistä ja muita taiteita, mutten ikinä mennyt kursseille tai liittynyt johonkin kerhoon. Kunhan piirtelin omaksi ilokseni

Harrastaminen ja vapaa-ajanvietto on eri asioita: harrastaminen on säännöllistä ja tavoitteellista, siinä on tarkoitus kehittyä paremmaksi. Se, että joku katsoo tv:tä, lueskelee, piirtelee "omaksi ilokseen" tai rämpyttää kitaraa itsekseen esiintymässä koskaan, ei ole mitään harrastamista.

Minulle ainakin av-palstailu on nimenomaan harrastus. Eikä minulla ole tämän suhteen mitään tavoitteita tai tarkoitusta kehittyä. Kunhan länkytän täällä huvin vuoksi. Harrastus se on sekin. 

t.eri

Väärin: av-palstailu on ajanvietettä tai pikemminkin ajantuhlausta. Harrastus on sellainen, jonka kehtaa sanoa ääneen, kun treffeillä tai työhaastattelussa tai jonkun häissä kysytään, mitä harrastat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A niin kuin aerobic

B niin kuin biljardi

C niin kuin curling jne.

O niin kuin OnlyFans!

Vierailija
64/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira ja harrasta sen kanssa kaikkea mahdollista. Ekana pentukurssit, sitten vaikka rally tokoa, agilitya tms. Itse olen tutustunut todella paljon uusiin ihmisiin ja saanut jopa ystäviä, joiden kanssa vietin juhannustakin.

Lisäksi käyn neulontakerhossa, jonka löysin Facebookin kautta. Se pidetään kerran viikossa kahvilassa ja ihmiset tulevat neuleineen höpisemään kahvikupposen äärelle. Tarkoituksena on keskustella neulomisesta, jakaa vinkkejä ja saada apua neulontaan, mutta luonnollisesti keskustelunaiheet rönsyilevät ajankohtaisiin asioihin.

Vierailija
65/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argentiinalaista tangoa.

Vierailija
66/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota koira ja harrasta sen kanssa kaikkea mahdollista. Ekana pentukurssit, sitten vaikka rally tokoa, agilitya tms. Itse olen tutustunut todella paljon uusiin ihmisiin ja saanut jopa ystäviä, joiden kanssa vietin juhannustakin.

Mäki suosittelen ottamaan koiran, jos olet yksinäinen ja asut kaupungissa. Todella sosiaalista toimintaa! Joka päivä tulee juteltua vähintään 20 ihmisen kanssa kävelyllä ja koirapuistoissa. Naapurit ovat tulleet tutuksi ja oon saanut uusia ystäviä ja sitäkin enemmän hyvänpäiväntuttuja, joiden kanssa tulee vaihdettua kuulumiset.

Vierailija
67/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi käyn neulontakerhossa, jonka löysin Facebookin kautta. Se pidetään kerran viikossa kahvilassa ja ihmiset tulevat neuleineen höpisemään kahvikupposen äärelle. Tarkoituksena on keskustella neulomisesta, jakaa vinkkejä ja saada apua neulontaan, mutta luonnollisesti keskustelunaiheet rönsyilevät ajankohtaisiin asioihin.

Koiraa ei pidä ottaa hetken mielijohteesta kun koira elää helposti 10-vuotta

Vierailija
68/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 165 yhden illan panoa, tykkään kun luon ihmiskontakteja.

Olen yhden illan panoistani oppinut rakastamaan vartaloani ja haluankin sen jakaa niin monen miehen kanssa kuin vain ehdin.

Tätä voin suositella kaikille, vaikka eihän me tytöt enää pelätä iteämme jakaa, joten taitaa suositukset olla turhia ;D

T.nainen

Vierailija
69/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhden illan panoistani oppinut rakastamaan vartaloani ja haluankin sen jakaa niin monen miehen kanssa kuin vain ehdin.

Tätä voin suositella kaikille, vaikka eihän me tytöt enää pelätä iteämme jakaa, joten taitaa suositukset olla turhia ;D

T.nainen

Onko tavoite saada 1000 täyteen?

Vierailija
70/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon soittoa, kielten opiskelua, puutöitä - ihan mitä mieli tekee. Kansalaisopistot ovat täynnä mielenkiintoisia ja edullisia kursseja, ei muuta kuin kokeilemaan!

Vierailija
71/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiraa ei pidä ottaa hetken mielijohteesta kun koira elää helposti 10-vuotta

Mä otin koiran hetken mielijohteesta, enkä ole katunut! Jotkut tekee lapsiakin hetken mielijohteesta. Olen ikuisesti kiitollinen pienestä ystävästäni, joka muutti elämäni suunnan totaalisesti.

Vierailija
72/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeushyppyvä

Vierailija
73/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä. Se virkistää mieltä.

Eihän virkistä. Aiheuttaa pelkkää väsymystä ja aivosumua moneksi tunniksi.

Vierailija
74/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.nainen

Teet tärkeää hyväntekeväisyyttä meille, jotka emme muille kelpaa.

Vierailija
75/76 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf sopii kaiken ikäisille. Itse aloitin tänä vuonna ja olen 51-vuotias.

Vierailija
76/76 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittaa nämä nuoret ihmiset, jotka lyö hanskat tiskiin vaikka parhaat vuodet vielä edessä päin. Oot varmaan myös niitä ihmisiä, jotka ajattelee ettei ihminen voi saada uusia ystäviä aikuisena.

En ole ap mut sanonpa vaan että aikuisena uusien ystävien saaminen on tosi vaikeaa. Käy ihan työstä. Tai sitten aikuisena pitää heittää romukoppaan kaikki mitä ajatteli ystävyydestä ja hyväksyä se että ettei enää aikuisena esim tehdä asioita yhdessä niin kuin nuorena vaan ystävyys on viestittelyä silloin tällöin ja voi loppua ihan koska vaan. Ehkä sitten ihmisten elämä on oikeasti kiireistä ja raskasta ettei ystävystymiselle ole aikaa. Erikoiselta vaan tuntuu että esim isovanhempieni ikäisillä ihmisillä joiden elämä oli ihan oikeasti monella tavalla raskasta ja paljon raskaampaa kuin nykyinen oli rikasta sosiaalista elämää vanhuuteen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi