Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi VATTU!!!! Puhelimeni soi 7.35 kun olin ovella lähdössä aamurumaban jälk lapsiani viemään pk

Vierailija
11.12.2006 |

yökaveri ilmoitti ykskantaan että vuoroni oliskin 8.00 sijasta 9.20 koska ryhmän 3 naisesta 1 poissa.

Aloitin kys pkssa elokuussa enkä ole vielä iltoja tehnyt, nyt sitten joudun olemaan 22 lapsen kanssa yksin klo14-17 välisen ajan.

Enkä tiedä onko pomo paikalla enkä tiedä mitä hälle urputtaminen auttaa päinvastoin koska en ole vakipaikallakaan joten kumiakkana saa pomppia ja kaiken niellä.

Se on kyllä varma että aion sanoa etten suostu olemaan tuon lauman kanss ayksin iltapäivää, ei ole niinkään pärjäämisasia vaan turvallisuus.

Mahaan koskee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pk:ssa töissä, ei koskaan kukaan yksin ollut klo 14-17. Laitontahan tuo on.

Vierailija
2/3 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne saa sijaista jostain muualta?? Pidä puolesi! Olisin melko vihainen, jos tietäsin tuollaista tapahtuvan mun lasten päiväkodissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vuosia sitten samankaltaisia juttuja yhden päiväkodin tilanteesta! Siis en muista, mistä päiväkodista oli kyse silloin... Mutta erittäin hälyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi