Koruton vai korullinen?
Kommentit (6)
Mitä enemmän, sitä parempi. Iloisesti kultaisia ja hopeisia sekaisin. Korvalehdissä kahdet reiät. Useita sormuksia sormissa, kaula- ja rannekoruja samoin kaksin kappalein kaulassa ja ranteissa. Kesällä vielä nilkkakoru korostamassa sutjakkaita rotusääriä korkokengissä.
Tykkään pitää koruja, eniten korvakoruja ja sormuksia käytännön syistä. Mulla on paljon ns. pukukoruja, joita vaihtelen asun mukaan.
Kakkonen vielä lisää: exän antamat korut lähti jakoon. Oli vaatimassa lahjaksi antamaansa timanttisormusta (timanttia sai katsoa suurennuslasilla) takaisin todella nuukana. Oli ilo käydä vaihtamassa rahaksi, jolla nautin siiderin. Muut korut taisivat olla jotain Aarikan alekamaa.
Aina korvikset ja sormukset käytössä, ja vaihtelen niitä mielen mukaan. Rannekorujakin käytän välillä, mutta kaulakoruja tosi harvoin, kun en jotenkin tykkää pitää mitään kaulalla. Hopeaa, kultaa ja valkokultaa on mun korut - ja on mulla joitain oikeita timanttejakin. En koskaan käytä kultaa ja hopeaa yhtä aikaa.
En. Mulla on muutamia lävistyskoruja ja urheilukello, mutta siinäpä tuo koristautuminen onkin. Työn ja harrastusten puolesta olisi todella epäkäytännöllistä, pariin kertaan meinannut revetä joku noista korvissa olevista renkaistakin irti kun on jäänyt kiinni johonkin oksaan/hevonen vetässyt vauhdilla tms. ja navasta on myös joutunut nappaamaan yhden korun pois, pari siinä on vielä jäljellä.