Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään kaupungilla tosi kivan näköisesti pukeutuneen naisen, vaikkei mitään ns erityistä kai ollutkaan päällänsä

Vierailija
01.07.2023 |

Siis aikuinen 35-45v nainen jolla oli päällään musta ohutta kangasta oleva maksimekko joka liehui ihanasti, sivuilla halkiot, pienet napit alhaalta ylös asti, vyötärön kohdalla kiristykset ja niiden nauhojen rusetit roikkui siinä vyötärön sivuilla, hihat oli jännät eli epäsymmetriset 3/4 pituudella ja hieman pussimaiset.
Mustat siistit ja varmaan nahkaa olevat "kaupunki tennarit" ja pitkiä koruja kaulassa, olalla hiekan värinen punottu korilaukku.

Miksi mä en osaa, eihän tuossakaan kokonaisuudessa mitään niin "ihmeellistä" ollut, mutta minusta näytti hyvälle. Vai miltä se teistä kuulostaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap lesbo?

?

En ole, mutta esteetikko olen ja aina tykännyt katsella niin vaatetuksia kuin vaikkapa taidetta, luontoa ym ja sisustaa, mulla on kuulema taiteellisuutta ja värisilmää.

Mutta jotenkin tuntuu ettei se silti aina omaa pukeutumista helpota..

Ap

Siksi onkin kätevää kopioida muiden tyylejä. Oli sitten kyseessä työkaveri, ventovieras kaduntallaaja tai zalandon vaatemalli.

Hyvin harva ihan tyhjästä lähtee...

Vierailija
22/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa on video, millä nainen näyttää, miten huivista saa upeita iltapukuja ja puseroita, ilman ompelua ja muutamassa sekunnissa. Ja asut näyttivät todella hyviltä, ei mitään riepuja. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pukeutuvia naisia ei juuri enää näe. On käynyt harvinaisemnaksi.

Mä näin kuitenkin viikonloppuna yhden, jolla oli konjakin ruskea pliseerattu hame ja sininen jakku. Se näytti tosi kivalle.

Ongelma on siinä mikä tässä ketjussa jo tunnustettiin. Pyylevällä ei istu oikein mikään.

Vierailija
24/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän naiset ei enää edes yritä?

Sanos muuta!

Vierailija
25/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mekko kesällä ja tennarit, ei jatkoon. Kyllä naisella pitää olla kunnon nahalaukku. Oletko vihervasemmisto?

Vierailija
26/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkällä ja hoikalla asu kuin asu näyttää hyvältä.

Toista tämmöisellä puolitoistametrisellä pyylevällä tätillä.

Äläs nyt. Kesällä moni mekko ja toppikin näyttää hyvältä meillä pyylevilläkin, kun rinnat pääsee esille, eikä oo topattuina tuhannen kerroksen alle.

No minusta taas just nämä isohkot rinnat yhdistettynä pyylevyyteen tekee koko olemuksesta tanttamaisen tädin.

Ainakin siis omassa peilikuvassa.

Sen sijaan tuo ap:n kuvailema simppeli tyyli ja rento olemus olisi just ihan täydellinen itsellenikin. Harmi vaan, että vastaava kokonaisuus ei näytä kivalta kun on mallia pyylevä täti. Kokeiltu nimittäin on ja monesti.

Vierailija
27/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään varmasti liehuu helmat, on ollut tuulinen päivä.

Vierailija
28/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin kuitenkin viikonloppuna yhden, jolla oli konjakin ruskea pliseerattu hame ja sininen jakku. Se näytti tosi kivalle.

Ongelma on siinä mikä tässä ketjussa jo tunnustettiin. Pyylevällä ei istu oikein mikään.

Jep. Ihan sama minkä mallista mekkoa päälleen sovittaa niin eihän se vaan kivalta näytä jos on yhtään tanakkuutta ja makkaraa keskivartalossa.

Sama sitten hameiden ja ihan kaikkien muidenkin vaatteiden kanssa.

Vierailija
29/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan valkoinen väri kesällä myös kiva. Ja pellavan ja hiekan sävyiset esim. kesäkaukut. Tai olkihatut jne. Itse en käytä yläosissa mustaa väriä. Housuissa kylläkin. Kesäpukeutuminenhan on todella helppoa.

Vierailija
30/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ihan sama minkä mallista mekkoa päälleen sovittaa niin eihän se vaan kivalta näytä jos on yhtään tanakkuutta ja makkaraa keskivartalossa.

Sama sitten hameiden ja ihan kaikkien muidenkin vaatteiden kanssa.

Miten niin? Nythän juuri ovat muotia löysät poimutetut mekot. Sellainen kätkee keskivartalon hyvin.

Vierailija
31/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta mekko kesällä ja tennarit, ei jatkoon. Kyllä naisella pitää olla kunnon nahalaukku. Oletko vihervasemmisto?

En tiedä mikä on nahalaukku, mutta nahkalaukku ei kuulu kesään. Se on joko kanvas, kangas tai olki kun käytetään.

Vierailija
32/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään varmasti liehuu helmat, on ollut tuulinen päivä.

Oli vähän suurempia haasteita pitkän kietaisuhameen kanssa 🤭!

Vierailija
33/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta isojen afrikkalaisten naisten iloisen väriset mekot/vaatteet istuvat poikkeuksetta aina.

Vierailija
34/34 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maksimekkoinen nainen ei taida olla seiskan videolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme