Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesarin epäreilut tilaajahinnat

Turhautunut Hesariin
01.07.2023 |

Olen ollut Hesarin kestotilaajana vuosikymmenten ajan. Jatkuvana tilaajana maksan lehdestä 549 eur vuodessa, kun taas samaan aikaan määräaikainen tarjous vuoden tilauksesta maksaisi 360 euroa. Tämä ilmeisesti ollut HS:n käytäntönä jo vuosia. Eikö hintalogiikka pitäisi mennä toisinpäin - niin, että lojaalia, jatkuvaa tilaajaa "palkitaan" uskollisuudestaaan lehden tilaajana? Uskon, että Suomessa on monia lehden vakituisia tilaajia, jotka eivät ole huomanneet tätä räikeää hintaeroa. Itse irtisanoin oman tilaukseni tänään, mistä siitäkin ilosta sain maksaa maksulliseen asiakaspalvelunumeroon jonottamalla ja soittamalla. Samoja kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on myös aikakauslehdillä. Itse olin pitkäaikaisena tilaajana maksanut Kodin Kuvalehdestä 119€/6kk, kun tilasin sitten äidilleni saman lehden 6kk 49 eurolla. Samantien irtisanoin oman tilaukseni ja nyt kikkailen puolen vuoden jaksoilla. Nuo alennetut hinnathan muuttuvat aina normaalihinnaksi sitten sen 6kk jälkeen, mutta jos irtisanoo tilauksen ennen sitä, niin sitten 6kk halvempi tilaus päättyy ja sitten tilaan vain uuden halvemman tilauksen.

Vierailija
2/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on kännykkäliittymissä. Uskollista pitkäaikaista asiakasta ei palkita mitenkään tai sitten jollain haistapaskatarjouksilla, että saat ostaa meiltä iPadin 10€ halvemmalla. Itse en jaksa tuota vaihtokikkailua mutta kaipa se rahallisesti kannattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama on myös aikakauslehdillä. Itse olin pitkäaikaisena tilaajana maksanut Kodin Kuvalehdestä 119€/6kk, kun tilasin sitten äidilleni saman lehden 6kk 49 eurolla. Samantien irtisanoin oman tilaukseni ja nyt kikkailen puolen vuoden jaksoilla. Nuo alennetut hinnathan muuttuvat aina normaalihinnaksi sitten sen 6kk jälkeen, mutta jos irtisanoo tilauksen ennen sitä, niin sitten 6kk halvempi tilaus päättyy ja sitten tilaan vain uuden halvemman tilauksen.

Miksi tilata tuommoisia lehtiä, kirjaston palvelusta ne voi kaikki lukea netistä kotona ja ihan ilmaiseksi. Sanomalehtiä ei, aikauslehdet meillä voi. Tabletilla luen kotona eevat,annat,menaikkoset,kodinkuvalehdet jne.

Vierailija
4/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tilata tuommoisia lehtiä, kirjaston palvelusta ne voi kaikki lukea netistä kotona ja ihan ilmaiseksi. Sanomalehtiä ei, aikauslehdet meillä voi. Tabletilla luen kotona eevat,annat,menaikkoset,kodinkuvalehdet jne.

Tämä, en ole vuosikausiin tilannut/ostanut yhtäkään aikakauslehteä.

Vierailija
5/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin vuoden määräaikaistilauksilla on voinut kikkailla ainakin tähän asti vuosia. Missään vaiheessa ei ole tullut HS: n asiakaspalvelusta yhteydenottoa päivittää tilaukseni edullisempaan hintaan. En näe mitään syytä suositella jatkuvaa tilausta kenellekään. Tilaajaedut ovat nekin heikentyneet. Aikaisemmin oli kesäetuja Korkeasaareen tms, nyt taitaa olla enää tarjouksia saman konsernin muihin lehtiin. Ymmärrän, että printtilehdillä menee heikosti, mutta aikamoinen huijauksen ja rahastuksen maku on tässä Hesarin hintapolitiikassa.

Vierailija
6/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jotkut tyhmät maksaa jostain lehden tilauksesta? Uutiset aina jälkijunassa ja ulkomailta kopioituja. Lehdet voi lukea ilmaiseksi kirjastossa ja työpaikoilla. Vanhaa pas....kaa tosin sisältö aina. Somesta saa samat tiedot oikeina eikä poliittisesti värittyneinä ja reaaliajassa.

Vierailija
7/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on mun arjen pieni luksus että mulle tulee yksi lehti kotiin. Muut käynkin lukemassa kirjastossa. Sitäpaitsi sä et saa luettua noita kaikkia lehtiä niiden juttuja netistä, ne on suureksi osaksi vain tilaajille, joten älä viitsi valehdella.

Vierailija
8/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jotkut tyhmät maksaa jostain lehden tilauksesta? Uutiset aina jälkijunassa ja ulkomailta kopioituja. Lehdet voi lukea ilmaiseksi kirjastossa ja työpaikoilla. Vanhaa pas....kaa tosin sisältö aina. Somesta saa samat tiedot oikeina eikä poliittisesti värittyneinä ja reaaliajassa.

😂😂😂 että somesta saa tiedot oikeina eikä poliittisesti värittyneinä. No, ehkä se some on siellä Kontulan ostarin pubissa se luotettavin tietolähde.

Vierailija
9/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jonkun toimituksen tai operaattorin markkinointipäällikkö, niin kehittäisin kyllä heti asiakasohjelman jossa mitä pidempään joku on keskeytyksettä asiakkaana, sitä parempia tarjouksia hänelle tulisi. Väitän, että se tulisi loppupeleissä taloudellisesti hyvin kannattavaksi. Etenkin kännykkäoperaattoreilla. Kaikki tietää, että kun tartut operaattori A:n tarjoukseen 20e/kk vuoden määräajalla jonka jälkeen se nousee 39,99€/kk niin määräajan umpeutuessa on kannattavinta vaihtaa operaattoria, nykyinen operaattorisi levittelee käsiään ja sanoo ei oota jos kysyt heiltä tarjousta asiakkuuden jatkamiseksi. Sitten kun vaihdat, niin vanhalla operaattorilla yhtäkkiä onkin parempia tarjouksia tarjolla. Ihme pelleilyä jonka voisi välttää sillä, että vanha operaattori tarjousajan päätyttyä oma-aloitteisesti tarjoaisi uutta kannattavaa tarjouspakettia. 

Vierailija
10/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhautunut Hesariin kirjoitti:

Hesarin vuoden määräaikaistilauksilla on voinut kikkailla ainakin tähän asti vuosia. Missään vaiheessa ei ole tullut HS: n asiakaspalvelusta yhteydenottoa päivittää tilaukseni edullisempaan hintaan. En näe mitään syytä suositella jatkuvaa tilausta kenellekään. Tilaajaedut ovat nekin heikentyneet. Aikaisemmin oli kesäetuja Korkeasaareen tms, nyt taitaa olla enää tarjouksia saman konsernin muihin lehtiin. Ymmärrän, että printtilehdillä menee heikosti, mutta aikamoinen huijauksen ja rahastuksen maku on tässä Hesarin hintapolitiikassa.

Hesarilla menee heikosti koska laatu uutisissa on roskaa, toimitus muuttuu aina vaan ylimielisemmäksi spämmiessään umpipoliittista propagandaansa ja hinnat vaan nousee.

En ymmärrä miten tuolla tyylillä kukaan kuvittelee lukijamäärien paranevan. Tuohon vielä päälle palstan täyspoliittinen sensuuri jota ei ihan äkkiä unohda.

Kaikki imperiumit rappeutuu sisältäpäin. Hesarikin on ollut suomessa imperiumi kokonsa vuoksi. Tätä vauhtia ei ole kauaa. Yle sentään ottaa massiiviset rahansa suoraan verovaroista ja sitten spämmii umpivasemmistolaista uutista toisensa perään koska miksipä ei spämmisi. Hesarin pitää keksiä jotain josta joku haluaa maksaa.

Liekö se sitten laadun parantaminen vai murdochin medioiden tyyliin minkä tahansa roskan julkaisu kunhan kansa ostaa tilauksen. Tällä hetkellä suunta näyttää olevan kakkonen mutta tilaajamäärät tuskin kansaa ärsyttämällä nousee. 

Vierailija
11/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierai
</p>

<p>Miksi tilata tuommoisia lehtiä, kirjaston palvelusta ne voi kaikki lukea netistä kotona ja ihan ilmaiseksi. Sanomalehtiä ei, aikauslehdet meillä voi. Tabletilla luen kotona eevat,annat,menaikkoset,kodinkuvalehdet jne.[/quote kirjoitti:

Ei niissä saa koko lehteä lukea ilmaiseksi!

Vierailija
12/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin jonkun toimituksen tai operaattorin markkinointipäällikkö, niin kehittäisin kyllä heti asiakasohjelman jossa mitä pidempään joku on keskeytyksettä asiakkaana, sitä parempia tarjouksia hänelle tulisi. Väitän, että se tulisi loppupeleissä taloudellisesti hyvin kannattavaksi. Etenkin kännykkäoperaattoreilla. Kaikki tietää, että kun tartut operaattori A:n tarjoukseen 20e/kk vuoden määräajalla jonka jälkeen se nousee 39,99€/kk niin määräajan umpeutuessa on kannattavinta vaihtaa operaattoria, nykyinen operaattorisi levittelee käsiään ja sanoo ei oota jos kysyt heiltä tarjousta asiakkuuden jatkamiseksi. Sitten kun vaihdat, niin vanhalla operaattorilla yhtäkkiä onkin parempia tarjouksia tarjolla. Ihme pelleilyä jonka voisi välttää sillä, että vanha operaattori tarjousajan päätyttyä oma-aloitteisesti tarjoaisi uutta kannattavaa tarjouspakettia. 

Olin elisan asiakas yli 20 vuotta. Enää en ole kun noilta ei ollut vanhoille asiakkaille muuta tarjolla kuin loputon tuputus lisäpalveluista (lisämaksulla toki) ja hintojen jatkuva nosto. Kilpailijalta irtosi netti puoleen hintaan. Nuo tuntuu ottavan vanhat asiakkaansa liian varmoina tapauksina ja kaikki tarjoukset on vain uusille asiakkaille. 

Vierailija
13/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 että somesta saa tiedot oikeina eikä poliittisesti värittyneinä. No, ehkä se some on siellä Kontulan ostarin pubissa se luotettavin tietolähde.

Jos vaihtoehdot on hesari josta ei taatusti saa kaikkea tietoa ja sekin minkä saa on toimituksen tarkoitushakuisesti vääristelemää, ja toisaalta some jossa se oikeakin tieto on kaiken muun seassa niin kyllä se some on silloin parempi.

Miksi maksaisin siitä että joku muu suodattaa minulle somesta valeita luettavaksi?

Vierailija
14/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI et AP peruuttanut netissä sitä lehteä vaan maksoit tyhjästä?

"lsingin sanomien tilauksen voit myös perua suoraan omasanoma palvelussa kun olet kirjautuneena palveluun sisään. Asiakaspalveluun voi myös olla yhteydessä maksuttomalla palautelomakkeella: oma.sanoma.fi/asiakastuki/he… T:Aapo/HS asiakaspalvelu.!"

Vierailija
15/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan Hesarin minidigiä. Se maksaa noin 10 e/kk. Se kattaa uutiset ja muutakin sisältöä.

Vierailija
16/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI et AP peruuttanut netissä sitä lehteä vaan maksoit tyhjästä?

"lsingin sanomien tilauksen voit myös perua suoraan omasanoma palvelussa kun olet kirjautuneena palveluun sisään. Asiakaspalveluun voi myös olla yhteydessä maksuttomalla palautelomakkeella: oma.sanoma.fi/asiakastuki/he… T:Aapo/HS asiakaspalvelu.!"

Kuules aapo. Hieman ystävällisempää otetta asiakasviestintään.

Vierailija
17/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut samaa kikkailua.

Vierailija
18/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli minun nauraa. Some on tasan tarkkaan poliittisesti värittynyt ja vääristynyt. Lue mieluummin vaikka Seiskaa.

Vierailija
19/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpia ellei peräti kaikkia lehtiä on halvempaa tilata määräaikaistilauksilla.

Vierailija
20/29 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma Sanomaan kirjautuneena pystyy kyllä päättämään tilauksen,mutta vain tilausjakson loppuun eli vuoden päähän. Jos haluaa päättää tilauksen 30 pvän irtisanomisajalla, neuvotaan ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun ja siinä yhteydessä annetaan vain tuo maksullinen puhelinnumero. Lomakkeen kautta tuskin olisin saanut asiaa hoidettua, koska nytkin sain väitellä asiasta asiakaspalvelijan kanssa, ennen kuin tilaus päätettiin.