Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Lotraavatko miehenne kauan suihkussa?

Vierailija
01.07.2023 |

Yritän kartoittaa, onko tämä sukupuolisidonnaista. Itse yritän aina käydä suihkussa mahd nopeasti.
Nainen

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lotraa koska laukeaa nopeasti.

Vierailija
2/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mies on nopea suihkussa kävijä, hän myös muistaa sammuttaa suihkun shampoon/saippuan levittämisen ajaksi. Minä olen meillä se, joka viihtyy suihkussa pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 minuuttia aamuin illoin. Jos en kävisi suihkussa niin usein, luultavasti pesisin pidempään. M47

Vierailija
4/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja käyttää aivan älyttömän kuumaa vettä. Joskus olen yrittänyt mennä suihkuun samaan aikaan ja saanut melkein palovammoja..

Vierailija
5/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lotraa, mutta huussissa käynti ottaakin sitten senkin edestä aikaa. Tunnustaudun itse suihkussa viivyttelijäksi, menen sinne koska on kylmä ja kestää saada luut lämpimiksi.

Vierailija
6/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lotraa. Käy usein eikä ole kauaa, kun ei sillä ole hiuksiakaan mitä pestä kauaa. Hän ajaa työmatkat päivittäin pyörällä joten suihkun tarvetta tulee.

Itse käyn suihkussa harvemmin, mutta olen sitten pidempään.

Vierailija
7/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lotraa, mutta huussissa käynti ottaakin sitten senkin edestä aikaa. Tunnustaudun itse suihkussa viivyttelijäksi, menen sinne koska on kylmä ja kestää saada luut lämpimiksi.

Tässä on nyt ollut kuukauden ajan ennätyslämmöt koko maassa, onko pitänyt käydä vielä suihkussa lämpenemässä?

Vierailija
8/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap:lla on suihkussa kiire ja miksi olisi mitään tarvetta kontrolloida tai puuttua kenenkään muun suihkutteluihin?

Vierailija
9/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ap:lla on suihkussa kiire ja miksi olisi mitään tarvetta kontrolloida tai puuttua kenenkään muun suihkutteluihin?

Nyt joku taas kuvittelee omiaan. Kevyt pieni kesäkysymys. Ap

Vierailija
10/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisessa suihkussa ei kauaa lotrailla.

Vierailija
11/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lotraa mies, hän saa orkun paljon nopeammin kuin minä ja näinollen lotraakin vähemmän aikaa.

Vierailija
12/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilasku tipahti 1/3aan (eli -70%) kun eksä (mies) muutti pois. Eli kyllä taisi lotrata minua enemmän. Itselläni pitkät hiukset joita pesen pari kertaa viikossa, suihku aamuin illoin. Jotenkin se mies oli lotrannut vettä suihkussa tosi paljon.

Se muuten vaikuttaa paljon, kääntääkö suihkun täysille vai vaan silleen että vettä just tulee. Itse yritän säästää vettä, kun on sähkölämmitys.

Vierailija
13/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mies on nopea suihkussa kävijä, hän myös muistaa sammuttaa suihkun shampoon/saippuan levittämisen ajaksi. Minä olen meillä se, joka viihtyy suihkussa pitkään.

Muistaa sammuttaa? Miksi hän sammuttaa sen? Säästösyistä? Olen todella sitä mieltä, että jos vettä ei voi laskea koko suihkun ajan reippaasti on josssin vika. Ja paha sellainen!

Vierailija
14/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä, että ottaa siellä kipollisen kinnasta.

Vierailija
15/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaa sammuttaa? Miksi hän sammuttaa sen? Säästösyistä? Olen todella sitä mieltä, että jos vettä ei voi laskea koko suihkun ajan reippaasti on josssin vika. Ja paha sellainen!

Miksi vettä pitäisi laskea sen aikaa, kun hierot shampoota hiuksiin tai annat hoitoaineen vaikuttaa? Pidätkö hanaa auki myös kun peset hampaat?

Odotappas kun vielä joskus kasvat aikuiseksi ja muutat asuntoon, jossa maksat itse veden sekä energian. Ymmärrät sitten.

Vierailija
16/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotraa. Käyttää myös todella kuumaa vettä, eikä laita suihkua kiinni saippuoinnin ajaksi. Itse toimin päinvastoin: yritän selvitä nopeasti, pesen viileällä vedellä ja suljen hanan siksi aikaa, kun saippuoin, höylään sääriä jne.

Aamuisin tuo tapa ärsyttää tai jos ollaan lähdössä jonnekin ja molemmat tarvitsisivat kylppäriä yhtä aikaa. Meillä.pieni kylppäri, jossa ei voi esim. meikata samaan aikaan, kun mies on suihkussa, koska hän läyttää niin kuumaa vettä, että tila on kuin turkkilainen sauna.

Luulen, että tämä on enemmän asenne- ja kasvatussidonnaista kuin sukupuoleen liittyvää. Omassa lapsuudenkodissa opetettiin säästämään vettä, sähköä ym., miehen lapsuudenkotona taas valot on päällä joka huoneessa oltiin niissä tai ei, rafiot, televisiot ym. koko ajan päällä jne.

Vierailija
17/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se joka lotraa, mies hoitaa suihkun nopeammin.

Vierailija
18/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin vaseliinia se siellä lotraa, kova litinä ja huohotus kuuluu usein. Vettä myös valuttaa ollessaan.

Vierailija
19/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vettä pitäisi laskea sen aikaa, kun hierot shampoota hiuksiin tai annat hoitoaineen vaikuttaa? Pidätkö hanaa auki myös kun peset hampaat?

Odotappas kun vielä joskus kasvat aikuiseksi ja muutat asuntoon, jossa maksat itse veden sekä energian. Ymmärrät sitten.

Asun omakotitalossa ison perheeni kera ja tiedän mitä vesi maksaa, mutta silti olen sitä mieltä, että veden kulutusta ei pitäisi joutua seuraamaan

Vierailija
20/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suihkussa 20min ja laskee tulikuumaa vettä. Mulla menee 10min vaikka pesen samalla lapsen ja ajan säärikarvat

Paskalla istuu puol tuntia räpläämässä kännykkää ja miettii, miksi on peräpukamia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme